Beşiktaş'ta koronavirüs depremi! Testleri pozitif
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Beşiktaş Kulübü, iki futbolcunun koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu.
Beşiktaş’ta 2 futbolcu korona virüse yakalandı. Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada dün Nevzat Demir Tesisleri’nde gerçekleştirilen test sonuçlarına göre 2 oyuncunun virüse yakalandığı belirtildi.
Beşiktaş resmi internet sitesinden konuyla ilgili şu ifadeler yer aldı:
"24 Haziran Çarşamba günü Beşiktaş Nevzat Demir Tesisleri’nde tüm futbolcularımız teknik heyetimiz ve tesis çalışanlarımıza Covid-19 testi yapılmıştır. Yapılan testler neticesinde iki futbolcumuzda pozitif Covid-19 test sonucu tespit edilmiştir. Testi pozitif sonuçlanan futbolcularımızın takip ve tedavi sürecine ilgili prosedürler doğrultusunda derhal başlanmıştır."