Basketbolda Ankara Turnuvası başladı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Turnuvanın ilk maçlarında Gaziantep Basketbol, OGM Ormanspor'u, Türk Telekom ise Petkimspor'u yendi
ANKARA (AA) - ING Basketbol Süper Ligi ekiplerinin yer aldığı Ankara Turnuvası, oynanan karşılaşmalarla başladı.
M. Sait Zarifoğlu Spor Salonu'nda oynanan turnuvanın ilk maçında OGM Ormanspor'la Gaziantep Basketbol karşılaştı. Gaziantep temsilcisi salondan 82-61 galip ayrıldı.
Günün ikinci karşılaşmasında ise Türk Telekom, ligin yeni ekibi Petkimspor'u 68-66 yendi.
Turnuvada yarın Gaziantep Basketbol-Türk Telekom, OGM Ormanspor-Petkimspor karşılaşmaları oynanacak.