Başkent'te otomobil otobüs durağına daldı: 2 yaralı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Ankara'nın Sincan ilçesinde kaza yapan otomobil, otobüs durağına girdi. Gerçekleşen kazada 2 kişi yaralandı.
Sincan ilçesi Vural Baylan Bulvarı Korkmaz Caddesi kavşağında Ö.B. idaresindeki araç ile A.H.S. idaresindeki otomobil kavşakta çarpıştı.
Çarpışmanın etkisiyle savrulan araç, yolun sağında bulunan otobüs durağına çarptı.
Kazada durakta otobüs bekleyen Ahmet Ç. (28) ve Burak A. (24) yaralandı.
Çevredeki hastanelere kaldırılan yaralıların hayati tehlikelerinin olmadığı öğrenildi.