Başbakan Yıldırım Kato'daki Mehmetçiklerle konuştu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Şırnak Kato Dağı bölgesindeki Beytüşşebap Jandarma Komando Tabur Komutanlığı'na giderek incelemelerde bulundu.
Bakan Soylu, askerleri ziyareti sırasında Başbakan Yıldırım ile telefonda görüştü.