• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Pakdemirli, Hatay'da yangın bölgesindeki vatandaşlarla bir araya geldi

Yeniakit Publisher
2020-09-07 17:25:52 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Bakan Pakdemirli, Hatay'da yangın bölgesindeki vatandaşlarla bir araya geldi

HATAY (AA) - Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Hatay'da devam eden orman yangınının etkili olduğu bölgeye yakın yerleşim yerlerindeki vatandaşlarla sohbet etti.

Merkez Ankaya ilçesine bağlı Kisecik Mahallesi'ne giden Pakdemirli, bir grup vatandaşla yere oturup sohbet ederek çay içti.

Yangınla ilgili mahalle sakinleri ile görüşen Pakdemirli, son durum ve yangın sonrası yapılacaklar konusunda bilgilendirmede bulundu.

Bakan Pakdemirli, ziyaretleri sırasında arazi aracını kendisi kullandı.

Vatandaşların sorunlarını da dinleyen Bakan Pakdemirli'ye Hatay Valisi Rahmi Doğan, AK Parti Hatay milletvekilleri Hüseyin Yayman, Sabahat Özgürsoy Çelik, CHP Hatay milletvekilleri İsmet Tokdemir ve Mehmet Güzelmansur ile Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz da eşlik etti.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23