Bakan Kaya, rahatsızlanan yolcuya ilk müdahaleyi yaptı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Ankara-İstanbul seferini yapan uçakta rahatsızlanan yolcuya ilk müdahaleyi Bakan Kaya yaptı.
Ankara'dan İstanbul'a giden uçakta aniden fenalaşan yolcuya uçakta bulunan Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya doktor olarak ilk müdahaleyi yaptı.
Yolcu daha sonra hastaneye kaldırıldı. Bakan Kaya'nın müdahale ettiği anlar uçakta bulunan yolcular tarafından sosyal medya hesaplarından paylaşıldı.
