Bakan Kasapoğlu'ndan TFF 1. Lig'e yükselen Tuzlaspor'a tebrik
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Antalya'da oynanan 2019-2020 sezonu TFF 2. Lig grup play-off finallerinin ardından TFF 1. Lig'e yükselen Tuzlaspor'u tebrik etti.
Bakan Kasapoğlu, yayımladığı tebrik mesajında, şu ifadelere yer verdi:
"Antalya Stadı'nda oynanan TFF 2. Lig play-off müsabakalarının ardından TFF 1. Lig'e yükselen Tuzlaspor'u kutluyorum. Futbolcuları, teknik heyeti, yönetimi ve taraftarları tebrik ediyorum. Tuzlaspor'a önümüzdeki sezon mücadele edeceği TFF 1. Lig'de başarılar diliyorum."