• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Kasapoğlu, Adana Demirspor'da başkanlığına yeniden seçilen Murat Sancak'ı kutladı

Yeniakit Publisher
2020-09-17 21:55:14 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Bakan Kasapoğlu, Adana Demirspor'da başkanlığına yeniden seçilen Murat Sancak'ı kutladı

İSTANBUL (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, TFF 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor'da yapılan olağanüstü genel kurulda yeniden başkanlığa seçilen Murat Sancak'ı tebrik etti.

Bakan Kasapoğlu, yayımladığı kutlama mesajında, "TFF 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor Kulübünün olağanüstü genel kurul toplantısında başkanlığa yeniden seçilen Murat Sancak'ı ve yönetim kurulu üyelerini tebrik ediyorum. Mavi-lacivertli kulübümüzün başkan ve yönetim kuruluna görevlerinde başarılar diliyorum." ifadelerini kullandı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23