Bahçeli, koronavirüs aşısının ikinci dozunu da oldu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, koronavirüs (COVİD-19) aşısının ikinci dozunu yaptırdı.
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli sosyal medya hesabından, ''Sağlık Bakanımız Sayın Fahrettin Koca’nın planladığı şekliyle COVID-19 virüsü aşısının ikinci dozunu yaptırdım. İnşallah bu salgından maske, mesafe ve temizliğe dikkat ederek yakın zamanda kurtulacağımızı ümit ediyorum.'' açıklamasında bulundu.