• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Atık yağ topladılar, topu kaptılar

Yeniakit Publisher
2019-04-25 11:41:14 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Atık yağ topladılar, topu kaptılar

Bitkisel atık yağların tabiata verdiği zararı önlemek için Gemlik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından başlatılan atık yağ toplama kampanyasına vatandaşların desteği büyüyor.

Bitkisel atık yağların tabiata verdiği zararı önlemek için Gemlik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü tarafından başlatılan atık yağ toplama kampanyasına vatandaşların desteği büyüyor.

Gemlik Belediye Başkanı Mehmet Uğur Sertaslan‘ın tâlimatı doğrultusunda yürütülen kampanyaya son olarak Lâle Kemal Kılıç İlkokulu öğretmen ve öğrencilerinden büyük destek geldi. Bir damlası tonlarca temiz su ve toprağı kirleten atık yağları okullarında biriktiren öğrenciler bu proje sayesinde hem çevreyi korumanın hem de sağlıklı bir gelecek için adım atmanın sevincini duydu.

212 litreye yakın atık yağ toplayan öğretmen ve öğrencilere Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Bayram Demir, basketbol, futbol ve voleybol toplarının yanı sıra zeytin yağlı sabun hediye ederek, projeye verdikleri destekten ötürü teşekkür etti.

Öğrencilerle okulun bahçesinde bir araya gelen Bayram Demir, “Çevreye ne kadar çok sahip çıkarsak o oranda başarılı oluruz. Atık yağlar ve piller çevreyi kirletiyor. Hepsi kanserojendir” dedi.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23