• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Antalya'da tehlikeli motosiklet kullanan sürücüye 2 bin 869 lira ceza verildi

Yeniakit Publisher
2020-09-04 13:53:49 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Antalya'da tehlikeli motosiklet kullanan sürücüye 2 bin 869 lira ceza verildi

ANTALYA (AA) - Antalya'da trafik güvenliğini tehlikeye düşüren motosiklet sürücüsüne 2 bin 869 lira ceza uygulandı.

Antalya Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, 31 Ağustos'ta "tehlikeli motosiklet kullanan" sürücünün görüntülerinin sosyal medya ve haber sitelerinde yer alması üzerine polis ekipleri çalışma başlattı.

İnceleme sonucu motosikletin Aksu ilçesi Dumanlar Mahallesi'nde ikamet eden Ş.A'ya ait olduğu belirlendi.

Sürücü Ş.A'ya, "sürücü belgesiz araç kullanmak, trafik güvenliği ve düzeniyle ilgili olan ve yönetmelikte gösterilen diğer kurallara aykırı davranmak, zorunluluk veya yükümlülüklere uymamak, koruyucu başlık takmamak, kara yollarında kamunun rahat ve huzurunu bozacak veya kişilere zarar verecek şekilde tedbirsiz ve saygısız davranışlarda bulunarak araç sürmek" maddelerinden toplam 2 bin 869 lira idari para cezası verildi.

Ş.A. hakkında ayrıca Kepez İlçe Emniyet Müdürlüğünce Türk Ceza Kanunu'nun 179/2 maddesinden işlem yapıldığı kaydedildi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23