• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Antalya’da 25 adet Kirpi ölüsü bulundu

Yeniakit Publisher
2019-04-13 13:42:36 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Antalya’da 25 adet Kirpi ölüsü bulundu

Antalya’da 25 civarında ölü kirpi bulundu.

Antalya’da 25 civarında ölü kirpi bulundu. Dumlupınar bulvarı üzerinde otluk alan içinde bulunan kirpiler belediye ekipleri tarafından alındı. Yaklaşık 3 gündür bölgede olduğu belirlenen kirpilerin ölüm sebebi araştırılıyor.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü ekipleri inceledi

Olay, bir vatandaşın ihbarı üzerine ortaya çıktı. Antalyaspor Kavşağı Dumlupınar Bulvarı üzerinde otluk alanda üst üste yağılmış halde bulunan kirpi ölüleri için bölgeye Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü’ne bağlı ekipler sevk edildi. Yapılan incelemede kirpilerin yedikleri bir maddeden zehirlenmiş olma ihtimali değerlendirilirken, ilk gün 10 civarında olan sayının iki gün içinde 25’e kadar çıktığı öğrenildi. Ekipler, kirpilerin birkaç gündür bölgede olduğunu ve karınlarının gaz oluşumundan dolayı şiştiğini tespit etti.

Büyükşehir ekipleri tarafından alındı

Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü yetkilileri tarafından tutulan tutanağın ardından kirpilerin bölgeden alınması için belediye ekipleri çağrıldı. Bugün sabah saatlerinde bölgeye gelen Muratpaşa belediyesi İlçe temizlik görevlileri, kirpilerin hastalıklı olma ihtimali sebebiyle Antalya Büyükşehir Belediyesi Atık Ekipleri’ne haber verdi. Kısa süre içinde bölgeye gelen Büyükşehirin özel ekipleri tarafından toplanan kirpi ölüleri poşetlere teker teker konulup bölgeden götürüldü.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23