• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Amerikan silahı Sig Sauer'i ilk onlar bıraktı

Yeniakit Publisher
2017-10-12 19:18:00 - 2017-10-12 20:15:44

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et

Sig Sauer'i ilk bırakan Cumhurbaşkanlığı korumaları oldu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan talimatı verdi; ilk adımı da Cumhurbaşkanlığı korumaları attı.

Habertürk TV'nin edindiği bilgilere göre Sig Sauer silahları kullanan Cumhurbaşkanlığı korumaları o silahı bıraktı.

Bundan böyle, Cumhurbaşkanlığı bünyesinde bulunan polis memuru ve özel harekatçılar Yavuz16 adı verilen yerli silahları ve Milli Piyade Tüfeği olarak bilinen MPT-76 tüfekleri kullanacak.

MPT76 NATO testlerinden geçen tek tüfek olarak biliniyor.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23