Amerikan silahı Sig Sauer'i ilk onlar bıraktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Sig Sauer'i ilk bırakan Cumhurbaşkanlığı korumaları oldu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan talimatı verdi; ilk adımı da Cumhurbaşkanlığı korumaları attı.
Habertürk TV'nin edindiği bilgilere göre Sig Sauer silahları kullanan Cumhurbaşkanlığı korumaları o silahı bıraktı.
Bundan böyle, Cumhurbaşkanlığı bünyesinde bulunan polis memuru ve özel harekatçılar Yavuz16 adı verilen yerli silahları ve Milli Piyade Tüfeği olarak bilinen MPT-76 tüfekleri kullanacak.
MPT76 NATO testlerinden geçen tek tüfek olarak biliniyor.

