Afganistan'da bir saldırı daha! Ölüler var
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Taliban militanlarının, Afganistan'ın kuzeyindeki Belh vilayetinin Hulum ilçesinde düzenlediği saldırıda 5 güvenlik görevlisinin hayatını kaybettiği açıklandı.
Taliban militanlarının, Afganistan'ın kuzeyindeki Belh vilayetinin Hulum ilçesindeki polis karakoluna saldırması sonucu 5 güvenlik görevlisinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Belh Emniyet Müdürlüğü Sözcüsü Adilşah Adil, basına yaptığı açıklamada, militanların, Hulum'daki polis karakoluna saldırmasının ardından çatışma çıktığını belirtti.
Çatışmada 5 güvenlik görevlisinin öldüğünü ifade eden Adil, 6 güvenlik görevlisinin yaralandığını söyledi.
Adil, çatışmada militanların da kayıp verdiğini kaydetti.
Taliban'dan henüz açıklamada yapılmadı.