Adanaspor, üç futbolcuyla sözleşmesini uzattı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ADANA (AA) - TFF 1. Lig takımlarından Adanaspor, üç futbolcusuyla sözleşmesini uzattığını duyurdu.
Kulübün Twitter hesabından yapılan paylaşımda, orta saha oyuncuları Umut Sözen ve Samican Keskin ile kaleci Goran Karacic'in sözleşmelerinin uzatıldığı bildirildi.