ABD İran'a yaptırımları yeniden yürürlüğe koyuyor
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo, ABD'nin İran'a uyguladığı yaptırımları yeniden yürürlüğe koyacağını açıkladı.
ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo'nun açıklamasına göre, ABD İran'a uyguladığı yaptırımlar yeniden yürürlüğe konuluyor.
8 ülkenin yaptırımlardan muaf tutulacağı da açıklamada belirtilirken ayrıca 700 kişinin de İran'a yaptırım konusunda kara listeye alındığı öğrenildi.
ABD Hazine Bakanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, İran swift sisteminden de çıkarılabileceği belirtildi.