23 yıl sonra gelen galibiyet koronavirüsü unutturdu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Ziraat Türkiye Kupası Yarı Final rövanş maçında deplasmanda Fenerbahçe’yi 3-1 mağlup ederek finale yükselen Trabzonspor’da, bordo-mavili taraftarlar Trabzon sokaklarında 23 yıl sonra gelen galibiyeti sosyal mesafe ve koronavirüse aldırış etmeden kutladı.
Ziraat Türkiye Kupası Yarı Final ilk maçında sahasında Fenerbahçe’yi 2-1 mağlup eden Trabzonspor, rakibini deplasmanda da 3-1 mağlup ederek finale yükseldi. Bitiş düdüğüyle birlikte Trabzon bayram yerine döndü. Süper Lig’de şampiyonluk mücadelesi veren bordo-mavililer Fenerbahçe deplasmanda 23 yıl sonra yenmesiyle birlikte bordo-mavili taraftarlar galibiyeti coşkuyla kutladı. Araçlarıyla birlikte sokaklara inen taraftarlar meşaleler yakarak galibiyet sevincini yaşarken, adeta şampiyonluğun provasını yaptı.
Sevinen taraftan sosyal mesafeye aldırmadan kutlama yaptı.