• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Anayasa Mahkemesi’nin Atalay kararındaki bilinçaltı!

101 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

putçu(putperest/1000dinli)urum(roma)hukukçularına

her hükmün sayısız örneğini veren islam hukuku(şeriat)nu'umumi kaide konur örnek verilmez çünkü örnekler sonsuzdur'diyerek ilk50kle suçlayan roma kukukçuları,roma hukukuna dayanan ana yasak'ın1maddesinde örneklerin zikredilmediğini söyleyen roma hukukuna göre kurulan ana yasak mahkemesini cahillikle,ilk50kle suçlamıyor.cahilde,ilkelde sizsiniz.en malumatlınız islam hukukçusu sıradan1fakihin,müderrisin kapıcısı olamaz.islam hukukunun kaynağı kitap,sünnet,kıyas,icma.müslümanlar çocukluktan başlayarak fıkıh öğrenirler çünkü farzdır,Allah ne emretmiş merak ederler ama siz putçu gavur hukukunu müslümanlara zulmetmek,rütbe/makam/para kazanmak için öğreniyor/öğretiyorsunuz.niyetiniz kötü
  • 2 Yıl Önce

MSTF

onu bunu bilmem kripto kim varsa hapse girmiyor nokta....sistem öyle dizayn edilmiş. "anayasa mahkemesi neden var" sayın yazardan bunu açıklamasını istiyorum
  • 2 Yıl Önce

Fikri

ABD Almanya İngiltere İtalya vs vs 35 katlı evleri Türkiye’nin neresinde var
  • 2 Yıl Önce

Görüş

Peki Ak Partinin suçu yok mu? Eğer gece gündüz gidip bir arpa boyu yol alinamiyorsa kurguda bir sorun var demektir. Önce yenilen "hurmalara" bir bakmalı.
  • 2 Yıl Önce

Görüş

Anayasa mahkemesi, 1960 darbesinin yani " amerika'nin çocuklarının " kazanması için kurulmuş ve o minvalde hareket eden eski Türkiye nin kalintisidir. Bu güne kadar yapılanların kök salabilmesi için değişimi şart yoksa kaldığı yerden devam eder. Kim " derin amerika "
  • 2 Yıl Önce

Avukat Haydar

Dedesi Israil devletinin kurucularından olan; babasi ise 6. Gun Savaşlarının kazanılmasında önemli rol oynatan bir general olan Yahudi Miko Peled TRT'ye verdiği röportajda "Siyonist vahşi Israil rejimi soykırım yapıyor.. Ortadogu'ya "terörizmi" getiren HAMAS veya Müslümanlar degil; vahşi köktendinci Siyonist Israil rejimidir.." diyor...Yorumcular arasındaki meşhur binbir surat Islam ve Musluman düşmanı şizofrenik kripto ise sabahtan akşama kadar "terörist HAMAS" ve Filistin halkina destek verrn yorumculara da "HANASCI teröristler.." diyerek hirlayip duruyor...Islam ve insanlik düşmanı bu ve bunun gibi provokayorlere bos yere sizofrenik denilmiyor..
  • 2 Yıl Önce

Müslüm

YSK Can Atalayın milletvekilliği için onay vermiş ve halk seçmiş.Can Atalay nerede bir magduriyet varsa magdurların avukatı olmuş.Soma faciasının,Ermenek maden kazasının,Adana Öğrenci Yurdunda yanan öğrencilerin,Çorlu trafik kazasında ölenlerin,Gezi Parkına AVM yapılmasına kaRŞIolanların,Hendekte patlamada ölenlerin ve onlarca magdur olanların avukatlığını yapan bir avukattır.AYM kararını veren üyelerin tamamı AKP iktidarları tarafından seçilmiş üyelerdir.Bu kaos bile bile çıkarılmıştır.
  • 2 Yıl Önce

müslüme

can atalay mağdurları düşündüğü için değil hükümete,devlete vurmak için çenelilik yapmış.müslüm olun gayri müslüm değil

Emekli

Hukmumet eliyke bike bile kriz cikartiliyor bu karisikla anayasayi degissin diye ugrasiliyor halkin onayina sunun kockoca bir EVET basay8m yemezler artik bu halk gozunu acti
  • 2 Yıl Önce

ata

ülkemiz ileri demokrasinin beşiği... hafif şirazeden çıkmış ama o kadar olur. Şöyle ki... o kadar demokratız ki nerde terörist, terörist sevici, terörist leşine cenaze diyen, habire Türk polisine tokat atmaya cüret edebilen tipleri yüce meclisine koymuş, nerde aklı başında okumuş dürüst adam varsa kendi haline bırakmış... . harika valla...
  • 2 Yıl Önce

Ali yine CHP derdine düşmüşsün.

Konya karaman tmo kiralık depolarında 370 ton hububat çalınmış, 10. 15 tır yapar,,, umurunda değil değilmi ali,,, senin halkın rızkıyla işin olmaz... Varsa yoksa oy..., belkide kaybedersek ortaya çıkarılır diye bile korkuyorsun...
  • 2 Yıl Önce

Mursi

Mısırla ilişkilerin düzelmesi çok iyi olur, her iki ülke de kazanır. Ama ilişkileri düzeltelim derken dün katil dediğimiz Sisi nin koluna sarılıp rahmetli Mursinin kemiklerini sızlatmayalım be,
  • 2 Yıl Önce

Kadir

Ülkelerin dostlukları, senin mahalledeki Mehmet agayla dostluğun gibi olmaz. Bu gün çıkarlarına uygundur dostun olur, yarın çıkarlarına uygun değildir düşmanın olur.

Ohooo

Biz Mursiyi unutalı çok oldu. Rüzgar nerden eserse biz oraya gideriz. Yakinda yeni kankamız Esed.

Nihal

Arkadaşlar CHP,HDP diğer marjinal sol partiler kadın erkek fark etmez ikiye ayrılıyor.Bunların zayıf olanlarına çekirge gibi olanlarına Şempaze yağlı besili şişko olanlarına ise Goril deniyor testi çok basit yan yana getirin anlarsınız öyle zoruma gidiyorki AKP-MHP ye cahil eğitimsiz kırsaldakiler oy veriyormuş bunlar çabuk kandırılıyormuş amma İyi parti chp hdp vs. ise eğitimli aydın yüksek kesim oy veriyormuş.O cahil kesim şehrin çeperlerinde filan yaşıyormuş şempaze ile gorillerde şehir merkezlerinde yaşıyormuş TELE1 de anlatıyorlardı dişi şempazeler
  • 2 Yıl Önce

Nihal

Yargıtay üyelerine selam olsun Allah her daim yar ve yardımcıları olsun yanınızdayız!
  • 2 Yıl Önce

Mit

AYM NE YAZİKKİ BU ULKE LEHİNE KARAR VERMEDİGİNDE, ELESTİRMEK GOREVİMİZDİR...

DEĞİLSİN

nihal AMA HUKUN ADALETİN YANINDA DEĞİLSİN

buda yorum

biraz bu konudaki yayınlanmış görüşlere baktım öyle karmaşık bir konu ki uç örnekler vermeden yargıtayın duruşunun daha isabetli olduğu anlaşılması zor mesela kesinleşmiş hukum gelince şakkkk vekillik düşüyor ve burada olaganüstü kanun yolu denilen bireysel başvuru sonucu beklenmiyor yargıtayın kararı kesin hukum sayılıyor neyse uç örnek dediğim diyelimki şudur bir milletvekili düşünelim meclis kapısında her gün palyaço kadar olmasada acaip gömlekler kıyafetler oradan geçen vekillere ya da misafirlere meclisin saygınlığı ile bağdaşmayacak biçimde hişt naber falan diyerek komik hareketler yapıyor Haydi bakalım ne yapacaksın iş meclis başkanlığının yada diğer vekillerin fili müdahelesine kalıyor çünkü zorla akıl muayenesine tabi tutamazsın bir vekil için kısıt raporu almak öyle kolay değil yanlış anlaşılmasın bu örneği çok zekice bir örnek buldum diyerek de yazmıyorum bazen karmaşık konular arasına dalınca insan en basit şeyleri gözden kaçırır diye yazıyorum Acaba bir felaket senaryosu hazırlayın denilse hiçbirimizin aklına bunun bir felaket olabileceği gelmez bir şekilde halledilir zannedilir değil mi Bir ülkenin imajı ne hale gelir sorusu burada gözden kaçmış oluyor Evet çok zekice bir örnek olmasa bile demek istediğimi anlatabildim zannediyorum beğenelim ya da beğenmeyelim bu ülkede sistemin işleyişinin asıl merkezi tabiri caizse asıl tozduman çıkış alanı meclis olduğu anlaşılıyor istifa eden vekilin istifası genel kurulda sonuca ulaşmasıda bunun uzantısıdır yani yok öyle kafana göre istifa genel kurula geliyor yorum çok karışık gelmişse saygınlık yani müeyyide dunyasında yeri olan soyut olmak meselesi yorumlanırken falanca mesele falanca madde çok soyut demeden önce gözucuyla meclise yani milletin tercihlerine bakmakta yarar var çoğulculuğa kıymet verelim derken çoğunluğu görmezden gelmeye yolacabilir aman dikkat diyorum
  • 2 Yıl Önce

Nokta yok virgül yok

Merhaba Nihal...

Paşa

Mesela anayasada neyi değiştiricez Ali, AYM değilde Yargıtay nederse o geçerli mi diycez
  • 2 Yıl Önce

Belli degil mi?

Ali'nin beğendiği kararlar nerdeyse, onu gecerli sayacağız.

hacı

Bu kararlar ileride sizin tarafında işine yarayacak ali bey onun için çok keskin konuşmayın
  • 2 Yıl Önce

Stratejist

Bu resmen 5. kol faaliyeti : Askeri veya siyasi müdahale ile ele geçiremedikleri & yok edemedikleri Ak Partiyi (Devleti) psikolojik savaş,kara propaganda, medya organları ve bir şekilde ele geçirdikleri yüksek yargı organları yoluyla yenilgiye uğratmak veya yıldırmak üzere yürütülen bir 5. kol faaliyeti.
  • 2 Yıl Önce

osmanlı kartalı

aym kapatılmalı aym birvesayet mahkemesidir aym deki hakimlere güvenmiyorum kararlarınada saygı duymuyorum hdp konusunda teröristler hakkında kıvıran bu hakimlere saygı duymuyorum
  • 2 Yıl Önce

haydar önal

Beberuhu bilinçsiz konuşma anayasada ne yazarsa anayasa mahkemesi uygulamıyor. Anayasa Mahkemesinin görevi mahkemelerce yanlış verilmiş kararlarından dolayı anayasa ile elde edilmiş hak ve hurriyetleri korumak. Yalniz bu hurriyetler için anayasanin 83.maddesi var. Ayrıca anayasanin 14.maddesi T.C.DEVLETİNİN ÜLKESİNİN VE MILLETININ BÖLÜNMEZ BÜTÜNLÜĞÜNÜ. VE LAİK VE DEMOKRAT CUMHURİYET İLKELERİNİ KAPSIYAN SUCLARDA ANAYASA ILE ELDE EDILEN HAK VE OZGURLUKLERI YOK SAYAR. KARAHASANOĞLU 'NUN BELİRTTİĞİ GİBİ BU SUCLARIN HEPSININ CHP VE HDP PARTILERINE AİT MILLET VEKILLERI VEYA CALİSANLARİ OLMASİ ANAYASA MAHKEMESINDE BIR YAPILANMANIN OLDUĞUNUN İŞARETİ DİR.DAHA FAZLA T.C.DEVLETİNE ZARAR VERMEMESI İÇİN BU YAPININ TEMIZLENMESI LAZIM.HAKKANIYETLE KARAR VERECEK HAKIMLERIN VE CALISANLARIN GÖREVE GETIRILMESI GEREKİR.

melih

sen lafı gevelemeden şuna işime gelmeyen mahkeme kararlarına saygı duymuyorum desene

Vasıfsız amele

Avrupa insan hakları mahkemesi kapatılmalı,uluslararası ceza mahkemesi kapatılmalı, süveyş kanalı kapatılmalı, kapalı çarşı kapatılmalı

Beberuhi

Güzel kardeşim AYM anayasada ne yazarsa onu uygulamakla görevli bir kurum,bu anayasayı da meclis yapıyor yani halkı temsil eden meclis,sen halkın verdiği kararı uygulayan AYM ye itiraz ediyorsun haberin yok.

Türk ve Atatürk düşmanı vatan haini Hamas'in dönercisi

Zoru gorünce savcıya "ulu önder bizim kurtarıcımız" demiş. Bir kişi yok mu aranizda, dik duracak, evet ben bunu dedim, diyecek?Haydi sitenin binbir suratı, senden bu mertligi bekliyoruz, Caglayan'da ifade verirken, ama cok mu iyimserim?
  • 2 Yıl Önce

Sen de mert isen ismini yaz!!!

Mert isen hakiki ismini yaz.Adresin kolay. Namertsin!!!!

Avukat Haydar

Sitenin bir tane meşhur binbir surat kriptosu var...O da malum "Türk" ve "Kemalist" numaralari yaparak elli değişik rumuzla sürekli Islam'a, Muslumanlara, Türk devletine, Türk devletinin en yüksek temsil makamına; terör örgütleri PKK, DHKP-C, TIKKO, HINCAK TAŞNAK, FETÖ ağzıyla ve vahşi Hıristiyan ve vahsi Yahudilerin söylemleri ile hakaret eden haçlı kılıç artığı kriptodur

Orhan

İşiniz gücünüz fitne çıkarmak. Gayeniz Atatürk ün adını kullanarak Millet ile Devletin arasını bozmak. Yaptıklarınızın ve şakşakciliginizin tek sebebi bu. Rabbim bu Milleti şerrinizden korusun.

dönerci

bu Cumhuriyet ve Atatürk düşmanları hep böyle hepsi dönerci.

Asım,ın nesli

Anayasa mahkemesi değil de chplileri aklama mahkemesi sanki, bu ülkede böyle bir mahkeme varken chpnin iktidar falan olmasına gerek yokki, Kemal kılışdaroğu da zaten sakın ha beni cumhurbaşkanı falan seçmeye kalkmayın der gibi seccadenin üzerine ayakkabı ile boşuna çıkmadı yani, böyle bir mahkemenin olduğu ülkede ne terör biter, nede terörist biter, söz konusu terör ile mücadele olunca hemen ne diyor chpliler oslo diyorlar megri megri diyorlar çözüm süreci diyorlar, bizde diyoruz ki daha önce pkk terörü ile adam gibi mücadele edilseydi de bu iş buralara gelmeseydi diyoruz, edildi diyorlar peki nasıl edildi hayatında 20 yaşına gelene kadar silah görmemiş gençlerin eline silah tutuşturularak mı edildi, bakın 1998 yılında 20 yaşındaki genç askerler dağda terörist kovalarken, kendisini gazeteci olarak kamufle eden gavur aşığı fatih altaylı ise, imralı canisi, bebek katili, pkk elebaşısı ile, aynı dağlarda röportaj yapıyordu, fatih altaylı o gün yaptığı işi bugün yapmaya kalksa pkk sempatizanı olmaktan ve pkk propagandası yapmaktan kodesi boylardı, gördüğünüz gibi her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır, anayasa mahkemesinin bazı üyeleri terör sevicilerin sırtını sıvazlaya dursun, başkan Erdoğan önderliğinde Türk silahlı kuvvetlerimizin kahraman askerleri, emniyet birimlerimizin kahraman polisleri teröristlerin ve terör sevicilerin ensesine osmanlı tokadı gibi inmeye devam edecektir, hiç şüphesiz ki ALLAH tuzak kuranların en hayırlısıdır.
  • 2 Yıl Önce

asımın nesli değilsiniz siz

daha önce pkk terörü ile adam gibi mücadele edilseydi de bu iş buralara gelmeseydi(nerden biliyorsunuz adam gibi mücadele edilmediğini,sizdemi pkk ile çarpışanlardandınız?selçuklu&osmanlılar zamanındada pkk vardı10lardamı mücadele etmedi?)hayatında20yaşına gelene kadar silah görmemiş gençlerin eline silah tutuşturularakmı(evet ne sandın.kaç hekim20yaşına gelene kadar iğne vuruyor?o gençlerin aldığı eğitimi gördünmü?)1998de20yaşındaki genç askerler dağda terörist kovalarken(eline silah almamış20yaşındaki genç askermi dağda terörist kovalar yoksa terörist o bahsettiğiniz gençlerimi?çok iddialı olunan1hususta kesin yanlış çıkarsan sana şehirliler fiyasko,köylüler[h]ötürdü der)

Bilinçaltı ne demek

Bu kararları hipnoz / uyku halinde mi yaziyorlar 
  • 2 Yıl Önce

Yavuz

DEVŞİRME SOLYANDAN CARKLI TAİFE VE.FETO MANKURTLARI. ...................AYM...PKK..HİZMET. .CHPKK..DANIŞMANLIK .ABD...EMPERYALİZMİN. .HİZMETİNDE. ..BİR. ..ÖRGÜT. ..DİYE. .SORUYORUM...TÜRKİYENİN FAYDASINI BİR HALT YAPMIYORLAR...V.90 SENEDİR SÜREN CHPKK..NİN. .KALINTISI..SON..VESAYET..YUVASI...KAPATILSIN....YETER...ARTIK.....BENİM. .POLİS. .ASKER..KATİLLER İNİ. ..KORUYAN..KOLLAYAN. .AYM...Yİ. .KINIYORUM...KAPATILSIN......DEVLETE...HAİNLİK TEN. .BAŞKA. .NE...İSE. .YARIYOR.........
  • 2 Yıl Önce

fetösavar

Ümmetten mucahid Yavuz kardesimin yorumunun altina imzami atiyorum. O CHPkk degil mi zaten, pkk'nin destegini almak icin Imrali'daki katilin ayagina yalvarmak icin elci gonderen; Isvec'te masaya oturan, iddia eden serefsizdir diyip resimler ortaya cikinca ben gondermedim, devlet gonderdi diyen; Diyarbakir'da cadir mahkemeleri kurup soruldugunda pisman bile degiliz diyen, cogu bir cok Mehmedimizi sehit etmis teroristleri tek celsede affeden; onlari jandarma eskortuyla guneydogudan Suriye'ye gecirip, hatta bir de bizim cebimizden lahmacun ayran ismarlayip su an basimiza bela eden; orduyu kislasina hapsedip ilcelerde teroristlere aylarca hendek kazdiran; Diyarbakir'da 7. Kolordu Karagahi nizamiyesinin karsisina cadir kuran teroriste megafonla orduya gunlerce kufrettiren; bir de yetmezmis gibi kurtce konserlerde aglayarak megri megri diye sarki soyleyen? Bu CHPkk'nin yasal bir parti olan, hatta Meclis Baskanvekiline Genelkurmay Baskanimizin bile onunde yer verdigimiz HDP ile son secim ittifakinin 100 kati agir olan bu gercekler ortadayken ben degilmiyim sanki, utanmadan yasal bir parti olan daha once bizim acilim sacilim diyerek oylarini cukkaladigimiz HDP'nin oyun talip olan CHPkk'ye arsizca, serefsizce havlayan?

Mustafa Kemal'in Neferi

Gozumuz ustunde..

Orhan İnan

Halkın huzuru için çalışmayan her kurum hakkettiği şekilde işleme tabi tutulmalı. Madem demokrasi ile yönetiliyoruz, Milletin sesini ve hissiyatını taşıyan meclis bu problemi muhakkak çözmeli. Bu çelişkiler bizleri üzüyor ve endişeye sevk ediyor.
  • 2 Yıl Önce

orhan inana

meclis meseleyi çözemez&ya mesele yok ki meclis çözsün.aym gibi vesayetçi müesseseler kur'ândan ayet getirsen içinden putperestlik çıkartır.niyet kötü çünkü

Hakan Sönmez

Engin Alan için bir AYM başvurusu yapılmamış mıydı acaba?
  • 2 Yıl Önce

SEDAT

1960 DARBESİ ANAYASISINDA KABUL EDİLEN TÜM KURUMLAR KAPATILMALI .. CHP HİÇ İKTİDARI HALKTAN ALAMASA DAHİ . BÜROKRATİK OLARAK CHP YE İKTİDARI VEREN 1960 İHTİLAL KANUNLARIDIR
  • 2 Yıl Önce

Gokten kemik duasi

Eksik kalmis!

Çok büyük

Büyüksün abi büyük, çok büyük!.
  • 2 Yıl Önce

Ali

"Bilinç altı ifşa etmek"
  • 2 Yıl Önce

Kadri

ABD Türk evi maliyeti 300 milyon dolar Bir ekmek 10 tl çok lazımdı ya
  • 2 Yıl Önce

Çatalkayalı

Senin kafan ancak bu kadar çalışıyor.

hüda partili

Bu sorunun çaresi tutuklu veya hükümlü olanların adaylıkları ysk tarafından kabul edilmemesi,gerekirse bu meyanda anayasa değişiklikleri yapılmalıdır.
  • 2 Yıl Önce

okuyunuz ne anlıyorsunuz

Adalet ve Kalkınma Partisinin kapatma davası, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı A. Rahman Yalçınkaya'nın, AK Parti'nin "laikliğe aykırı fiillerin odağı haline geldiği" gerekçesiyle, partinin kapatılması ve ilgili dönemin Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere, dönemin Cumhurbaşkanı Abdullah Gül dahil 71 kişinin 5 yıl süre ile siyasetten uzaklaştırılması istemiyle hazırladığı iddianame Anayasa Mahkemesine 14 Mart 2008'de sunulmuş olup, Anayasa Mahkemesi iddianameyi 31 Mart 2008 günü kabul etmiştir. 16 Haziran günü Adalet ve Kalkınma Partisi esas hakkındaki savunmasını vermiştir.[2] 30 Temmuz 2008 tarihinde kamuoyuna yapılan açıklamada, partinin temelli kapatılmaması, fakat hazine yardımının belirli bir oranda kesilmesi kararına varılmıştır.[3] 6 üye kapatılması, 5 üye kapatılmaması yönünde oy kullanmışken, hazine yardımının kesilmesi hakkındaki oylamada 11 üyenin 10'u kesilmesi yönünde oy kullanmıştır.[4]
  • 2 Yıl Önce

fetösavar

Yüce rabbime çok şükür ki dünya bankasının hukuk devleti sıralamasında diktatorlerce yonetilen mısır ve tunus'dan bile gerideyiz. Aym'ye basvuru yasasini da degistirirsek sonuncu oluruz elhamdulillah.
  • 2 Yıl Önce

KESEN

fetösever O YÜZDENMİ EVERENZEL İNSAN HAKLARI EVTRNSEL BEYANNAMESİNİ ONLAR YAZDIDA SİZ DEĞİL HUKUK DİYE KIRBAÇLAYIP EL KOL KELE KESEN

fetösavar

Yüce rabbime çok şükür ki dünya bankasının hukuk devleti sıralamasini yapanlar arasinda iktidarin gonderdigi musluman memurlar da var ve sonuclara zircahil yobazlar haric dunyada hickimse itiraz etmiyor.

fetösavara

hem rabbim diyorsunuz hem de gavurların yaptığı hukuk sıralamasını yazıyorsunuz.türkiye geride değil başta olsaydı şaşardım.kafirde hukuğun'h'si olmaz

Bayram

İş için Mısır ve Sudan'a gittik ve dönüşte Atatürk'ün kıymetini daha çok anladık efendim. Zaten kahir çoğunluk Kemalist, ama kalan kahir azınlık ta Nutuk okuyup Kemalist olur Türk Milleti'nin ayaklarına pranga olmaktan vazgeçerse Türk 1517'den önceki 16 impratorluk kurup dünyayı dize getiren özüne döner ve 25-30 senede tekrar dünya hakimi oluruz.
  • 2 Yıl Önce

İyi değiliz toptan tımarhanelik olduk gitti.

Starbucksta zaten mütedeyyin müslümanım diyen gidip kahve içmiyordu ki....kim neyi boykot ediyor o bile mantık izan dışı garabet,,,,aklı mantığı izanı iyice kaybetti memleket...iyi değiliz..
  • 2 Yıl Önce

Nasil

Müslümanım diyen yer sofrası kurup yemekmi yiyor .migros tan bütün kafeler lüks yerler her kesim insanla dolu .AVM Ler restoranlar da her kesimden dolu ki böyle olmasıda güzel oralarda da bizim genclerimiz çalışıyor para kazanıyor

YORUM

ALİ AĞABEYİ BENİM DÜŞÜNCEM ŞU CHP VE AVENELERİ VE ZİHNİYETİ BU ÜKKJENİN VE İNSANININ BAŞINA GETİRİLMİŞ NE BÜYÜK BELADIR İKİNCİSİ ŞU ANAYA MAHKEMESİ DENEN MAHKEME BUNLAR ÜLKEMİZDE KALDIRILMADIĞI SÜRECE SÜRÜNMEYE DEVAM EDECEĞİZ
  • 2 Yıl Önce

Nefer

CHP iktidar olup olmamis bizim icin onemli degil, cok da ilgilendirmez, cunku zaten 10 Kasim 1938'den itibaren din korkusuyla CHP yavas yavas Kemalizmden uzaklasmistir. Ama biz buna ragmen yan gelip yatiyoruz, cunku 10 Kasim 1938'den beri iktidarin %90'i Anitkabir ve Heykellerde, gorunurde iktidar olanlarsa kalan % 10 icinde ivir zivir isleri yapiyorlar. Delil mi istiyorsunuz, buyrun: 1938-1950 arasi Ataturk'u hic bir zaman anlayamamis, hatta ucuk mu bu acaba diye dusunen dindar Inonu iktidarina; 1950'den beri nerdeyse kesintisiz muhafazakar iktidarlara; 1971 ve 1980'de Kemalistleri bicen dinci darbelere; 2002'den beri dindar bir partinin tartismasiz iktidarina ragmen heykellere yan bakan veya 5816'ya muhalefet edenleri kuyrugundan tutup dogruca GOTURUYORLAR MERKEZE,sonrasi bildiginiz gibi!

İNLERKEN

yorum O YÜZDENMİ SENİ İNSAN BİLE SAYMAYAN FEODAL OSMANLI TOPLUMDAN YĞZYIL SONRA BU GÜN G20'DE SİN YAPTIKLARI CUMHURİYET DEVRİMLERİ SAYESİNDE KEYFİNŞ SÜR UNUTMA DİĞER 56 MÜSLÜMAN ÜLKE AÇ SEFİL DİN DESBOTİZİMDE ALTINDA İNİM İNİM İNLERKEN

Sahi

1..chp ve avaneleri 1950 den beri iktidar olmadı.. 2..22 yıldır iktidar olan bir parti aym yi hiç kapatmayı düşünmedi...3..ülkenin sorunu bunlar değil..

Nihal

AYM ilahlık mı taslıyor?Sınırları yokmu elbette var sınırlarını aşamaz ama aşmaktadır.Hangi ülkede AYM kalksın vatana millete hainlik yapanları korusun kollasın salıversin ve sonrasındada bazıları çıkıp desinki ayyy AYM ye darbe oldu vah vah vah ki vah ama AYM nin yaptığı ne oldu?her türlü teröristlerin ana kuçağı olmuş bir kurum oldu.Bizim kurumsal kimlikle işimiz olmaz ama aldığı kararlarla işimiz olur.Niye Öcalanın avukatı gidip AYM başvurmuyor AYM hemen salıverir Karayılan,Gülen,Demirtaş envai çeşit terörist gitsin kesin AYM hemen hak ihlai özgür olacak hükmünü verir.Terör ve teşvik edici demekki PKK YPG DHKPC FETÖ vs. ile bir bağlantısı varmış.Aldığı kararlar ülkeyi düşünmüyor teröriste birey bazında bakıyor terörist insan olarak haklıdır demektedir.Türkiyeden başka hiç bir ülkede olmaz olamaz !!! Türkiyede olur CHP destek verir çok iyi yaptın der
  • 2 Yıl Önce

Nefer

Bu son metropol arastirmasinda % 11.3 cikan yerli hamaslar omurgasiz olduklari ve bugune kadar kimse adam yerine koymadigi icin assssagilik kompleksinden kivrandiklari icin birini bulur, tanrilastirir ve ne yargilatmasi, laf bile soyletmezler, CAHİL ismiyle cevap yazan yurtsever yoldas.

CAHİL

nihal AMERİKADA TRUMPI BİLE YARGILADI O SAVCILAR ZIR CAHİL

Nono$

Ben de katiliyorum ama....

Avukat Haydar

Islam'a, Müslumanlara ve Türk devletine karsi; Siyonist isgalci vahşi Yahudilerin ve sömürgeci vahşi Hıristiyanların ayakcisi, taşeronu, sözcüsü, neferi olan @Nefer'e tabiki katilmiyorum..

Avukat Ökkeş

Ummetten hamas mucahidi Nihal herifinin yorumuna katiliyorum.

Zihin tazelemesi

Adalet ve Kalkınma Partisinin kapatma davası, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı A. Rahman Yalçınkaya'nın, AK Parti'nin "laikliğe aykırı fiillerin odağı haline geldiği" gerekçesiyle, partinin kapatılması ve ilgili dönemin Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere, dönemin Cumhurbaşkanı Abdullah Gül dahil 71 kişinin 5 yıl süre ile siyasetten uzaklaştırılması istemiyle hazırladığı iddianame Anayasa Mahkemesine 14 Mart 2008'de sunulmuş olup, Anayasa Mahkemesi iddianameyi 31 Mart 2008 günü kabul etmiştir. 16 Haziran günü Adalet ve Kalkınma Partisi esas hakkındaki savunmasını vermiştir. 30 Temmuz 2008 tarihinde kamuoyuna yapılan açıklamada, partinin temelli kapatılmaması, fakat hazine yardımının belirli bir oranda kesilmesi kararına varılmıştır. 6 üye kapatılması, 5 üye kapatılmaması yönünde oy kullanmışken, hazine yardımının kesilmesi hakkındaki oylamada 11 üyenin 10'u kesilmesi yönünde oy kullanmıştır.
  • 2 Yıl Önce

Avukat Ökkeş

Can Atalay hak etti, beter olsun, yeniden yargilanip muebbet alir insallah. Sana mi kalmis, maden ve treni faciasi magdurlarini vekalet ucreti almadan insaniyet namimina savunmak?
  • 2 Yıl Önce

@Gezici'ye

PKK ,DHKP-C, TIKKO, HINCAK TAŞNAK, FETÖ militanı ve sempazitani devlet, millet ve Islam düşmanı bazu Gezici provokatorler; (yerli, milli, vayansever ve Musluman muhalifleri tenzih ederim) sıranın kendilerine geleceği için lağım fareleri gibi yusufff yusuff edip ayni hücre evlerinde iki gece üst üste kalamıyorlar.:)) Herkes sirasibeklesin:)) Türk devletine baş kaldıranın; başi koparılır...Tarih bunun örnekleriyle doludur...

Gezici

Gezi'de korkudan kanalizasyonlara kacan ve gunlerce orda yasayan lagim fareleri yeni bir geziden yussssuffff yuusssuffff attiklarini nasil da acik ediyorlar.

Avukat Haydar

Can Atalay; yazarin da belirttigi gibi aynı zamanda DHKP-C'li teröristlerin sözlerini Cumhuriyet Gazetesinde manşete taşıyan, DHKP-C'li terörist yoldaşlarınin bir savcının kafasına silah dayamış olan resimlerini Cumhuriyet Gazetesinde yayınlayan Ahmet Şık' in avukatı... Yargıtay'in genelde "terör davalarına" bakan 3. Ceza Dairesi'ne karsi Kandil devrimcisi, laikçi CHP ve PKK'nin kravatlı ve etekli şehir kadrosu ve siyasi ayagi HDP'nin omuz omuza mecliste eylem yapmasi ve CHP genel başkanı eczacı Özgür Özel' in yargı kararlarına karşı sokak eylemleri yapmaları yönünde halkı kışkırtıp sokaklara inmeleri yönündeki çağrısı da ayrı bir dava konusu olmalıdır..

İyi kötü birlik lazım

Gazze yanıyor,,Türkistan kahırda...Atalay çıksınmı çıkmasınmı,,,,,,la bırakın çıksın,bişey olmaz..ülkeye birlik lazım iyi kötü..zor günler var ufukta,,bişey yaparsa yine içeri alırsınız..
  • 2 Yıl Önce

Uğur

Söz ettiğiniz şahıslardan Mehmet Haberal artık vefat etmiş olan Ecevit'i güya tedavi ederken Ecevit'i ölümcül hasta ve aklı gidik etmişti. Rahşan Hanım hatırladığım kadarıyla kocasını Haberal'dan zorla kaçırarak zor kurtarmıştı. Haberal'ın sözde tedavisinden çıkınca Ecevit'in aklı ve sağlığı yerine geldi. O sırada uluslararası zenginler ve dolayısıyla Fetullahçılar ve işbirlikçileri Ecevit'i bertaraf ederek Kemal Derviş ve Hüsamettin Özkan ve İsmail Cem gibi kişilere görülmedik bir "CHP zihniyetli" sömürge hükumeti kurdurmaya ve Erdoğan'ın da önünü kesmeye çalışıyordu. Ömrü boyu sosyal demokrat ve Kemalist yiyici kodamanlarla geçinenemiş ve işçi ve köylü Müslüman ahalimize gerçekten merhamet etmiş fakat yine de cani yiyici münafık kodamanların ve bunların içindeki Fetullahçıların elinde saf durumuna düşedurmuş Ecevit yine onlara oyuncak olmuştu. Haberal daha sonra Fetullahçılarla herhalde bir çıkar çatışmasından ötürü bozuşup kendisini kısaca kodeste buldu, fakat sonra yine onlarla uzlaşıp ortak dostları CHP vasıtasıyla meclise de girdi. Anayasa Mahkemesi ve CHP ve genel olarak "CHP zihniyeti" ve daha doğrusu "CHP paralel devlet-hükumet rejimi" budur. Kendileri gibi bir laikçi olan ve tekrar tekrar kendilerine oyuncak ettikleri Ecevit'e bile acımadılar, rezil ederek yok etmeye kalktılar, çünkü Ecevit en azından samimiyetle ülkemizin (Müslüman) işçi sınıfını düşünecek kadar dürüstlüğe ve haysiyete sahipti. Umarım ki tevbe etmiş ve iman kurtarmış olsun ve bir Paris-laikçi müşrik olarak ölmemiş olsun. Ve eğer o hâlde öldüyse ahıretteki cezasını hafifletecek bazı iyi tarafları işte öyle mevcuttu. Ecevit'in galiba 1999'daki sözü manidardır: "CHP'ye acımayın!" Evet, çünkü Cinsel Heyecan Partisi CHP kimseye acımıyor ve haysiyet ve dürüstlüğe inanmıyor. Keza Anayasa Mahkemesi'nin liboş muhafazakârları da aynı yolda. Nitekim siyasetteki liboş muhafazakârlar da artık Cinsel Heyecan Partisi CHP'nin Zillet İttifakına sapasağlam yerleşti. O yüzden onlarla iltisaklı Anayasa Mahkemesi A.M. dahi tamamen aynı yoldadır, ona da acınmamalıdır.
  • 2 Yıl Önce

İSTİYORSAN

uğursuz AHLAKSIZ SEVİYESİZ KISALTMACI TERBİYEN AHLAKIN BATSIN ANLAYIŞINDA KIT DEFALARCA UYARMAMA RAMEN PİSLİĞİNE HALA DEVAM EDİYORSUN ASGARİ ÜCRETLE İŞCİ ÇALIŞTRAN SANA EKMEK PARASI VERİYORUM DİYEN VE BÖBÜRLENEN ASALAK PATRONLARA SÖYLE BUNLAR BOŞ BOŞ ÜRME BİR İŞE YARAMAK İSTİYORSAN

Can

 AIHM e hak ihlali konusunda en cok basvuru Türkiye den varmis..
  • 2 Yıl Önce

Reisci

Daha once AIHM'ne basvuran Reisimiz seni yarin Kulliye'ye bekliyor Haydar.Kendiliginden gelecekmisin yoksa biz mi getirelim?

ZORLANIR

can DESBOTİZMLERDE DE TAM BU BU OLUR TEK AÇIK KALAN KAPI ZORLANIR

Avukat Haydar

AIMH'e basvuru yapıp Türk devletini şikayet edenlerin büyük bir çoğunluğu PKK, DHKP-C, FETÖ militanları ve sempazitanlaridir..

cana

çünkü türkiye türk/türkiye/islam düşmanlarına türk/türkiye/islam düşmanı aihme başvurma(başvuru)hakkı veriyor.atatürk bunu duysa baygınlık geçirirdi.o derece milletler cemiyeti gibi milletler arası müesseselerden nefret ederdi

AKIN

Ali Bey tespitleriniz çok önemli. İnşallah tüm garabet kararlar ortadan kalkar.
  • 2 Yıl Önce

Murat Başar

Ergün Diler bir yazisında Gazze olahlarının başlangıcında içeride de bir sarsıntı olacak demişti. Daha sonra da belirttiğı gibi malesef bu sarsıntı oluştu.
  • 2 Yıl Önce

Muhterem

Ali Bey CHP hep sorun, hep sorun demiş ya otuz yıl öncesini hatırlarsak azıcık hafızamızı zorlarsak saadet, refah, fazilet... diye sorunun adı değişiyordu. Diyeceksiniz ki onlar kemalist, darbeci.... iki gün sonra iktidar değişirse bu defa onlar diyecek ki siz şeriatçı, anti demokratik.... idiniz. Hukuk kuralları herkese lazım Ali Bey. o mahkeme taraflı dediğiniz an, zaten diğerine taraf oluyorsunuz.
  • 2 Yıl Önce

muh

O dönemi savunmuyorum ki, asıl mesele aynı hataları yapmamak. Sizin yargınız bizim yargımız kısır döngüsüne girmemek. İsrail malları ile ilgili geçen Isparta Starbucks'ta eylem vardı. içerisi üniversite öğrencisi ile doluydu. Şükür herhangi bir şey olmadı ama madem millet olarak Yahudi sermayesine karşıyız niye satılmasına izin veriyoruz. Ya da kimler buna izin veriyor

muh. muhterem

o dönemde aym, bir defacık olsun o sorun çıkartanların ! lehine karar vermiş miydi

Haberin varmı?

Gazze çocuk mezarlığına dönmüş, İsrail Gazze'de kontrolü ele almış, tüm ümmet bekliyor ki İsrail barış ilan etsin.
  • 2 Yıl Önce

Erba

Gazze Zirvesi'nde İsrail'e ambargo önerisini 4 Arap ülkesi kabul etmedi. Suudi Arabistan'da İslam İşbirliği Teşkilatı Olağanüstü Zirvesi gerçekleştirildi. İslam ülkelerinin liderleri Suudi Arabistan'ın başkenti Riyad'a bir araya geldi. Gazze gündemiyle toplanan İslam İşbirliği Teşkilatı ve Arap Ligi Olağanüstü Ortak Zirvesi'nde 11 Arap ülkesi, İsrail'e Altı Gün Savaşları'nın yaşandığı 1967'deki geniş bir ambargo uygulanması önerisinde bulundu. Petrol kullanımı, İsrail uçaklarının Arap hava sahasına girememesi, tüm ilişkilerin dondurulması gibi maddelerin yer aldığı öneriyi BAE, Suudi Arabistan, Fas ve Bahreyn reddetti. (Basın)
  • 2 Yıl Önce

Akp döneminin üyeleri....

Bu anayasa mahkemesinin üyeleri akp döneminde seçilmedi mi, şimdi ne oldu da değiştirilmek veya yetkileri kısıtlanmak isteniyor?
  • 2 Yıl Önce

müdafi

öncelikle yine 33 kişilik ekip görev başında! AYM'nin üyelerinin 7 tanesini Recep Bey, 5 tanesini Abdullah Gül, 3 tanesini de TBMM seçti. Recep Beyin seçtiği 7 üyeden sadece 3'ü red onay vermedi, Gü'ün 1, TBMM'nin de 1. Recep Bey'in seçtiği 7 üyeden 4'ü onayladı, Gül'ün seçtiği 5 üyeden 4'ü onayladı. Bu arada Gül'ün seçtiği 2 üye FETÖ'den hüküm giydi, yerine Recep Bey 2 tane seçti ama demek ki Darbe girişiminden 1 ay sonra seçtiği için tam seçememiş. Bu arada bunları da sayarsan 15 Temmuz 2016'dan önce seçilen üye sayısı 7, bunların 5 tanesi onay verdi

Emekli Subay

Emre itaatsizlikde israr ediyorlar.

ÖZCAN ŞAHİN

GÜNAYDIN MESELENİN CAN ATALAY DAVASI OLMADIĞI ANAYASAYI DEĞİŞTİRME PLANININ BİR PARÇASI OLDUĞU BELLİ OLDU SAYGIYLA ARZ EDERİM EFENDİM
  • 2 Yıl Önce

Evet ilk dört maddesini değiştirmesi değil... Değiştirmeye teşebbüs bile SUÇ...

Burası,,, Türkiye cumhuriyeti ve teklif edilmesinin yegane amacı Türkiye cumhuriyetimi ortadan kaldırmaktır,

eeee? suç mu anayasayı değiştirmek

Özcan bey öyle bir yazmışsınız ki sanki anayasayı meclisin değiştirmesi suç en tabii hakları hatta görevleri.. niye belli oldu diyorsunuz ki

Hemsinli

Demek koskoca anayasa mahkemesi iyi partinin tepkisinden cekinip bazi isimlere atif yapmadi oylemi??? Allah sana akil fikir versin birde hukuk okudum diyorsun. Sen kafayi yemissin, ucmussun sen ucmuss.
  • 2 Yıl Önce

hemşinliye

rumuzunuzun hemşinli olmasının sebebi aslınızla alakalı olmasın

şüayıp

Suçluya gerekli ceza verilmediğinde suçlular çoğalır
  • 2 Yıl Önce

MUZAFFER

Selamunaleykum Ali Agabey. Bugunku yazini okuyan ortalama zekada birisi AYM Uyelerini kesin CHPkk ile HDP ortaklasa secti zanneder.
  • 2 Yıl Önce

daima zafer kazanana

yazıyı okumadan önce aym üye/aza/öğe/öyelerinin chp tarafından ayarlandığını biliyordum yazıyı okudum fikrim değişmedi.çünkü aym&sonu tay(çince büyük)la biten bütün müesseselerin sağ iktidarların çalışmasına mani olmak için chp tarafından uydurulduğunu/ayarlandığını biliyorum.bizzat kendileri de bunu söylemiş/yazmışlardır

Durmuş emmi

Bu bir darbedir. Yargıçların yaptığı bir darbedir. Anayasayı tanımamaktır.
  • 2 Yıl Önce

durmuş emmiye

yargıtayın aymninmi yaptığı darbedir belirtmemişsiniz.muhtemelen aym diyorsunuz
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23