• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

“Seçmeli Din dersini istemeyen dilekçe versin!”

17 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Anaokulundan itibaren Din Eğitimi uygulamalı verilmelidir, Osmanlı İmparatorluğu döneminde nasılsa bir an önce başlamalıdır. yasemin

Anaokulundan, itibaren ÜniversitedeDin Dersi eğitimi verilmelidir,zorunlu olmalıdır. Evet karnede Anaokulundan itibarende ilk sıraya konulmalıdır, derse GIRMIYENLER azınlıklar olurdu, BENİM Lisede okuduğum yıllarda ermeniler girmezlerdi, o saatte ne şekilde değerlendirirlerdi bilmiyorum,
  • 5 Ay Önce

Nostalji

"Toplum deyınce canım sılahıma mermı suremek ıstıyor " (Frederick Nıetche.. Eğer Nitche Turkıyede olsaydı o siah muhtemelen Makınelı Tufek veya TOP olurdu...2020 lerde ıse ATOM Napalm falan..
  • 5 Ay Önce

Bir bilen

İsteyen versin. Zorla din eğitimi olmaz
  • 5 Ay Önce

Suleyman

Çok sansliyim 80 90 lardaki güzelliği bayramlari örf adetleri yaşadım
  • 5 Ay Önce

Seda

İsteyen seçsin adı üstünde seçmeli ders zaten zorunlu din dersi istemesekte okutuluyor
  • 5 Ay Önce

Nedim

Insanlar Dindarlara bakip ateis yada deist oluyor. Ya Gencler bir fark goremiyorki chp ile akp arasinda fark goremiyorlar. 
  • 5 Ay Önce

Mustafa

Dini secmeli isteyenin cenazesi camide kılınmasın.  
  • 5 Ay Önce

Emine

Ben de din dersi ile seçmeli kuran vb dersine giren bir dertli olarak asıl problem gerçekten öğrenmek isteyen öğrenciler için nitelikli ve kaliteli bir eğitim sisteminin olmayışı çünkü normal eğitim sistemi ile sadece mış gibi yapıp aslında hiç bir şey öğrenmeden mezun oluyorlar 
  • 5 Ay Önce

Vatandaş

Din dersi zorunlu olamaz.Ahlak dersi de zorunlu olamaz.İsteyen insanlar ahlaksızda yaşayabilir.
  • 5 Ay Önce

Yaşar Civan

35 yıldır DİN Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni olarak özel kolejde, fen ve öğretmen lisesinde görev yaptım. Yetkililerle yapılan her toplantıda aşağı yukarı aynı talepleri ilettik. Hiç bir sonuç alamadığımız gibi itibarımız da kalmadı. Hiç bir veli toplantısında bize çocuğunun en azından ahlaki yönünü bile soran çıkmaz. Bir çok idareci ve veli gözünde ıvır zıvır ders diye bakılır. Ben tıpa gidecek puanla ideallerimin peşinden koşup ilahiyat fakültesini tercih ettim. Şimdi ise pişmanmıyım değilmiyim onu bile bilmiyorum
  • 5 Ay Önce

Bu yüzden imam hatipler

Çok başarılı..sayin yazar desteklediginiz gruplarin hiçbiri çocuğu imam hatibe gitmiyor
  • 5 Ay Önce

Apo

Ben ne dilekcezi verecem. 
  • 5 Ay Önce

Hacı abi

Bir avuç ateist mi ? Ülkenin yarısı ya ateist ya da deist olmuş.  
  • 5 Ay Önce

VERSİN

NİYE İSTEMEYEN VERSİN KI FİŞLEYESİN İSTEYEN VERSİN
  • 5 Ay Önce

SAYIN HOCAM HER ŞEYDEN BİR MİMAR OLARAK SORUYORUM YENİ YAPILMIŞ BİR BİNA DEPREMDE NEDEN ÇOKER , SATATİK HATASI, MALZEME KULANIM HATASI , İŞÇİLİK HATASI, ZEMİN ETÜD HATASI , OLDUĞUNDAN ÇOKER, BİZİM TÜRK TOPLUM,DA AYNEN SAYDIKLARIMIZ 200 SENEDE HER YERİNİ ÇÜRÜTÜLER VE ÖĞLER BİR HALE GETİRDİLER, SON DARBEYİ VURARAK TEMELİMİZİ((( LAİK CUMHURİYE DEVLETİNİ KURARAK )))) VURDULAR,,, YANİ TEMELİMİZ OLAN İSLAMIN TEMELİNİ BU ÜLKEDE YOK ETTİLER,, İSLAMIN TEMEL EĞİTİMİ NEDİR (((( KURAN,DIR)))) SORUYORUM ,, İSLAMIN SEÇMELİ DERSİ OLURMU,,, İSLAM DİNİNDE ,VARMI VEYA OLURMU BÖLE BİR ŞEY , ÇOCUK KURANI ELİNE ALIP OKUMADAN,, TEMEL DİN BİLGİLERİNİ KENDİ GÖZÜYLE HANGİ SURE,DEN VE AYETTEN GELDİĞİNİ GÖRMEDEN , NASIL İNANIR , KAVRARMI, EN ÖNEMLİSİ ,, ÇOCUK VEYA İNSAN OLARAK KUANI OKUMADAN ((( ALLAHA YAKIN OLABİLİMİ O ŞEVKİ VE HAZZI ALABİLİRMİ,, SAYIN HOCAM,,, SİZLER DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞINA YARDIMCI OLAUN ((( OKUL ÖNCESİ ))) ÇUCUKLARI 4 YAŞINDAN BAŞLAYARAK,,, ÖNCE İSLAMIN SAĞLAM BİR YERE OTURMASI İÇİN ÖNCE ARAPÇA ÖĞRETİLMELİ BU ŞARTIR VE ESASTIR,, ARAPÇAYI ÖĞRENMESİ VE KURANI OKUMASI 6 AY SÜRER ,, BEN IRAK,TA TÜRKMEN OLDUĞUM HALDE BUNU YAŞIYAN BİRİSİYİM,, YAZACAK ÇOK ŞEY VAR,,, VESSELAM,,
  • 5 Ay Önce

Cemil

Başka bir yol başka bir yöntem bulmak gerek azizim… Bu çağda dinine diyanetine saygılı Ahlaklı birey yetiştirmek hiç de kolay değil.
  • 5 Ay Önce

SEÇMELİ DİN DERSİNİ İSTEMEYEN,

BİR AVUÇ ATEİST İN SESİ, YÜZDE 95 MÜSLÜMANI BASTIRIYOR. TIPKI YÜZDE 65-70 SAĞ GÖRÜŞÜN BASTIRILDIĞI GİBİ.
  • 5 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23