Tasarımın ihtişamı, evrimin tutarsızlığı ders kitapları faciası

11 Yorum

Evrim gerçektir...

Materyalizm tartışmalıdır... "OLL !!!..." deyince olan birşey yoktur...

Alican

Sayın yazar, herkes kitap yazabilir, fakat bilim her zaman doğru çıkar. İdeolojiye dayanan kitaplar bir kağıt parçası olabilir ve kalıcı değildir. ...

Yusuf

Prof. Dr. Sefa Saygılı hocanın bu güzel eseri Cumhurbaşkanımıza ve MEBna gönderilmeli.

Kemall

Evrim teorisi bilim insanlarının en az %95i tarafından kabul görmüş ve benimsenmiş bir teori. Bilimsel kaynaklarda bununla ilgili yayınlanmış binlerce makale var. Bu teori dünyanın hiç bir yerinde bilimsel platformlarda artık tartışılmıyor bile.

Kocayusuf

Bir harf, katipsiz yazılamaz iken... Bir çivi, ustasız çakılamaz iken... Milyarlarca harikalar manzumesi kainat, nasıl "şuursuz evrim"in eseri olabilir!? Elbet te, sonsuz ilim ve kudret sahibi Yaratıcı'nın/Allah'ın eseridir. Gözü olup, göremeyenler; kulağı olup, işitemeyenler; insan suretinde, hayvandan aşağı mahlûklardır... O/Allah, her şeyin sahibi, yaratıcı ve yöneticisi'dir. Kör ve sağır ahmaklar, dönüşü imkansız hesap gününde/mahşerde "eyvah!" diyecekler, ama, kurtulamayacaklar: "İla Cehenneme zümera..."

Hakkı Savunan

MEB talim ve terbiye kurulunda hiçmi müslüman yok bunları bu yayınları görmüyormu nedir bu Allaha isyan olan fikir ve davranışlar Allahtan ve ahirat gününden hiçmi korkmazsınız.

Hayrettin HATUNOĞLU

Kimden şikayetçisiniz hocam o kitaplar ABD'de de mi hazırlanıyor. Yoksa CHP iktidara geldi de bizim haberimiz mi yok?

CEVDETT

.. yaptığımız incelemelerde fen bilgisi, fizik, kimya, biyoloji, coğrafya kitaplarında materyalist bakış açısını sürdüğünü, Cumhurbaşkanımıza yanlış bilgi sunulduğunu ortaya koymuştuk. DESENE BAŞKANI BURADA DA KANDIRIYOR ÇEVRESİNDEKİLER!!!
  • 4 Yıl Önce

Amcacığım aç bir google a bak

Çözülmüş bitmiş konuları tekrar tekrar tartışmaya açınca çağın gerisinde kalıyorsunuz

Osman buyrucu

Sayın yazar allahsızların nasırına bastınız ne güzel maymun yavrusuyuz diye yaşayıp gidiyorlardı.

H.Y.E

Milli eğitimin maddi cephesindeki faaliyetler hep takdire şayan şeyler.Lakin derslerin müfredatı hiç de hoş değil.Sadece Fen bilimleri değil,başta Din Kulturu ve Ahlak bilgisi olmak üzere Tarih,coğrafya derslerinin de müfredatı düzeltilmeli ki bu karmasa düzelsin.Milli eğitim "Milli"olsun.