• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Adana'da dengesini kaybeden öğrenci 3. kattan düştü

Adana'da okulun 3'üncü katındaki pencereden düşen ortaokul öğrencisi 14 yaşındaki O.M., yaralandı.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Tasafu

Her gün yüzlerce defa okuldaki öğrencileri birbirlerine zarar vermemeleri konusunda uyaran bir idareci olarak öncelikle geçmiş olsun diyorum. Ucuz atlatılmış ölebilirdi de.Yalnız bahsettiğimiz yer okul mu, tımarhane mi? Kapılarına pencerelerine demir parmaklık yapılacak.İki veya üç yaşında bir çocuk olsa rahatlıkla anlarım. Fakat 14 yaşına gelmiş bir insanın hiç aklına gelmez mi oradan düşebileceği? Eğer bunu düşünemiyorsa veya okuldaki kuralları, öğretmenleri takmıyorsa o kendine de başkalarına da zarar vermenin bir yolunu mutlaka bulur. Ne yazık ki okularımız da artık ne öğretmenin, ne de okulun kurumsal kimliğinin veliler ve öğrencilerin çoğu tarafından önemsenmemesi nedeniyle bunlar oluyor. Tuhaf değil mi? öğrenci velisinin pencerelere koruma istemesi, bir de çocuğuna sor bakalım orada ne işin vardı diye. Almanyada uzun zaman kaldım. Çocuklarım da orada okula gitti. Fakat hiç bir okulun penceresinde demir parmaklık görmedim.
  • 7 Yıl Önce

Ben Bilmem...

Okulun hiç bir camında koruma muhafazalık yok...Düşmesi çok normal...
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23