• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İBB'den Sultanahmet'e büyük saygısızlık!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) tarafından, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı bahane edilerek camilerin ve türbelerin arasında yer alan Sultanahmet Meydanı'nda skandal bir konser düzenlendi.

68 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ayhan Bozkurt

Yobaz Gazete. Size mi soracaklardi konseri nerede vereceklerine Size ne. Konser dinlemek istemiyorsan evinde oturmussunuzdur. Terbiyesizler bu attığınız başlık oraya giden halka da saygısızlık
  • 7 Yıl Önce

asabi

cumhuriyeti kutlamak ne zamandan beri saçmalaık oldu cumhuriyet bu kadar mı sizi rahatsız ediyor cumhuriyet düşmanısınız
  • 7 Yıl Önce

H.huseyin mermerci

Kime oy verdiginizi anladinizmi milliyetci gecinenler sizlere yaziklar olsun
  • 7 Yıl Önce

Doruk ziya Gokalp

Cumhuriyetin ilani için halude edip adıvarın başlattığı milli mücadelenin başlangıç noktasıdır. Aynı konseri AKP li belediyeler yaptığında da bu tepkiyi verseydiniz daha inandırıcı olurdu. İçeriği değil, chp li belediyesi olması sizi rahatsız etmiş anlaşılan.Çünkü başlık CHP LI istanbul Büyükşehir Belediyesi demişsiniz. Popilist yaklaşım güvenililirliğinize zarar veriyor.eşit, adil, hakkamiyetli objektif haber bekliyoruz sizlerden. Bir vatandaş
  • 7 Yıl Önce

Cafer cinar

Herşey cokguzel olmuyor demesi kolayCafer
  • 7 Yıl Önce

Sevgi yücel

Ayasofya ve sultan ahmet manevi bir yer kutsallarımız yakışmadı bu yür bir eğlence
  • 7 Yıl Önce

Amisya

Yeniliklere hep kapali olan halkiz. O zaman evliyalarin sultamlarin ruhunsa saygi duyup da kufr etmeyinoz bi zahmet sultanahmet meydaninda ve ya kavga etmeyiniz opusenleri taslayiniz. O meydanda her poku yerler bi konser oldu mu taslamaya birini ararlar. Matemler sehri yaptiniz resmen gizelim şehri. Yazikkk
  • 7 Yıl Önce

Hamdi

Etme bulma dünyası derler. 15 yıl boyunca ne saygı gösterildiki beklenti içine giriyorsunuz. Yazık iki tarafa da yazık saygisiz ve ahlaksız yetişmiş insanlar bir yerlere gelirse .........
  • 7 Yıl Önce

Mahmut

Cumhuriyeti lekeleye çalışanlara nalet olsun çok ayip
  • 7 Yıl Önce

Ahmet

Daha bunlar iyi günlerimiz. Istanbul gitti türkiye gitti.
  • 7 Yıl Önce

mutmaine

Namaz kılmak için yakın seçmişlerdir diyoruz, kimse inanmıyor? İkisi bir arada olmuyor mu !
  • 7 Yıl Önce

Hayri kirtan

Bekleyin gelecektir Eskimez porsumez Yeni
  • 7 Yıl Önce

Firat

Dansozmu oynattilar takılı birali alemmi yaptılar yoksa hovardalikmi yaptılar sadece yaşadığımız bu vatanın kuruluşunu kutladılar siz kendinizi müslüman zannediyorsunuz yahic bir alakanız yok
  • 7 Yıl Önce

Cafer

Klasik akit geyiği.. cumhuriyet kutlaması. soda için. hazımsızlığı iyi gelir ayrıca kimsedende tepki yok 3 5 yobazın dışında
  • 7 Yıl Önce

Millet-i Ala

96 yıl oldu. Hazmedin artık gerici yobazlar.....
  • 7 Yıl Önce

Ahmet Faruk Çarıkcıoğlu

Fetöcü Ekrem yine milli değerlerimize saldırdı.
  • 7 Yıl Önce

Kürşat

Kominist e bir soru ; kominizm de maalesef her şey maddeden ibarettir. Maneviyat, namus ,iffet gibi mevhumlar bulunmamaktadır. Sizin için camide madde, türbe de madde, anne de madde eş de madde çocuklarınızda madde. Eğer yok öyle değil diyorsan sen kominist değil, komünizmin ne olduğunu dahi bilmeyen aptal birisin. Esas can alıcı sorum şu, sizce her şey madde olduğuna göre seni doğuran ile eşin arasında bir fark varmı. Diyalektiğiniz gereği olmaması lazım, yani ha annen ha eşin ha çocuğun fark etmemesi gerekiyor. Eğer bu yorumuma katılıyorsan bravo sen gerçek bir komünistsin, yok katılmıyorsan komünizmin ne olduğunu bilmeyen cahil oğlu cahil ne idüğü belirsiz müsveddesin.
  • 7 Yıl Önce

Malatyalı

Sadet partisinin istedigi. Oldu. Zaten kara molla oglunun. Istegi. Buydu gozun aydin kara adam
  • 7 Yıl Önce

Fahri

Ne güzel bir kutlama. İmamoğlu büyüksün , İstanbul seninle güzel. Atatürk'e saygı. Gerisi teferruat.
  • 7 Yıl Önce

Mete

Bakın ne ğüzel adam dediğini yapıyor ya işte, her şey çok ğüzel oluyor.
  • 7 Yıl Önce

Yavuz 1517

Komünist rumuzlu mal'a cevabımız; O olmayan aklınızla bize nerede ve nasıl namaz kılmamız gerektiği hakkında fetva mı veriyorsun be bre şeytanın ucubesi. Seçim öncesi israf israf diye böğüreceksiniz, sonra da istanbul'un her ilçesinde Cumhuriyeti kutlama kisvesi altında baldırı çıplak ne kadar yandaş sanatçı müsveddesi varsa, belediyenin paralarını çar çur edeceksiniz. SULTAN AHMET CAMİİ ve AYASOFYA CAMİİ'nin bulunduğu alanın konser için kullanılması, bilerek ve isteyerek MÜSLÜMAN'ın kalbine hançer vurmak demektir. Bu bir fetö anlayışıdır. Ama, sizin gibi başı dibi yer değiştirmiş tipler bunu anlayamaz. Bu BÜYÜK ÜLKEYİ sizin o karanlık anlayışınıza bırakmayacağız. Bunu o kalın kafalarınıza iyi sokun.
  • 7 Yıl Önce

Ziya

Eserinle gurur duyarsın gayrı beton ekrem
  • 7 Yıl Önce

Zuhal

camiler ticarethaneye dönüştürülürken, saygısızlık olmuyor da meydanlarda Cumhuriyet kutlaması yapılınca mı saygısızlik olmuş. Teessüf ediyorum. Cumhuriyet Bayramımızı heryerde kutlanabilir. Kimseye saygısızlık olmaz merak etmeyin. Sizler Cumhuriyet Bayramımızı kutlamak istemiyorsanız sizlere de saygı duyarız. Demokrasi böyle birşeydir. Lütfen siz de millete saygı duyun.
  • 7 Yıl Önce

B.P

O çok sevdiğiniz Osmanlı o meydanda adam asardı
  • 7 Yıl Önce

ibrahim

böyle cumhuriyet insanlarında maneviyat varmı? ki saygı bekliyorsunuz insanları ötekileştirerek şu falanca şu filanca gibi transparan giyinen ağzını yaya yaya konuşan şortlu mini etekli gögüs dekoltesi ve herkesin görüp imreneceği hatta şapırtı seslerinin duyulması gerekir. yosa cumhuriyet kadını olamazsınız.
  • 7 Yıl Önce

Aynen yazın

İstanbula geliyorum ekrem
  • 7 Yıl Önce

mutmaine

Namaz kılmak için yakın seçmişlerdir !
  • 7 Yıl Önce

Komünist

Bana cevap veren mallar, komünizm bir düşüncedir hiç bir yere hapsedemezsiniz, yavuz 1517 hükümetin heryere ibadethane açacağına namaz kılmak isteyenler evlerinde namaz kılabilir dim hemde ücretsiz, konsere katılmak isteyen seküler kesim insanları o sanatçıları evlerine çağırabilir mi, o sanatçıların konser ücretini kim karşılayacak
  • 7 Yıl Önce

Ihpus

Tam Fetönün din anlayışı ile aynı,talimat fetöden ,geçmişte camiileri ahır yapan chp değil midir?
  • 7 Yıl Önce

Çuhadaroğlu

Cumhuriyet ki, adalet ve meşveret ve kanunda inhisar-ı kuvvetten ibarettir. Onüç asır evvel şeriat-ı garra teessüs ettiğinden, ahkâmda Avrupa'ya dilencilik etmek, din-i İslâma büyük bir cinayettir. Ve şimale müteveccihen namaz kılmak gibidir. Kuvvet kanunda olmalı. Yoksa istibdad tevzi olunmuş olur. Said Nursi
  • 7 Yıl Önce

Ahmet

İşte bildiğiniz akit.Kaale almaya gerek yok.Salla gitsin.
  • 7 Yıl Önce

Yavuz 1517

Kominist rumuzlu zavallı; mesela ... evinin bahçesi olabilir.
  • 7 Yıl Önce

İlhami baba

Bu ekrem denen yaratığın tohumu bozuk ne bekliyorsunuz bu ş...sizden ve partisinden ya( makarios) heykel açılışı yaparlar yada sanatçı bozuntusularla konser düzenleler.
  • 7 Yıl Önce

Kubilay

niye skandal, anlamadim!.. süper olmus... helal olsun, devam!
  • 7 Yıl Önce

Yavuz 1517

cumhuriyetin soytarıları.
  • 7 Yıl Önce

Aruda

 ekremin kasıtlı olarak yaptığı aşikar
  • 7 Yıl Önce

BAHADIR

Niye kızıyorsunuz ki, adam milleti kucaklıyor... Ona oy verenler. Bu yaptıklarından siz de mesulsünüz. Halbuki, Yenikapı gibi bir alan var. Daha büyük ve daha geniş. Müslümanların kalbi olan bir alanda böyle bir şey yapılmaz. Yapılamaz...
  • 7 Yıl Önce

yücel demir

ortamı germek için bilerek yapıyorlar.biraz sagduyu
  • 7 Yıl Önce

Bela yakin

Istanbul belasını arıyor merak etmeyin yakinda bulacak pompei halkida şımarmış vezüv yanardagi imdatlarina yetişmişti istanbulda simariyo marmara ve depremler yakındır ekleyin
  • 7 Yıl Önce

osman güneş

iyi de bu ülkeyi müslüman diye oy verilen AKP yönetmiyor mu?
  • 7 Yıl Önce

osman güneş

iyi de bu ülkeyi müslüman diye oy verilen AKP yönetmiyor mu?
  • 7 Yıl Önce

Ke-mal

Kızmayın beyler, bunların ATASI DA ŞERIYATI KALDIRMAMIŞMIYDI !
  • 7 Yıl Önce

Çiğdem

Elbette çevresindeki rezil mekanlara karşıyız Bu konserde bu rezilliğin onayı hükmünde. Alanın özellikle secildiğinden şüphe yok. Şu Dini Yayınlar Fuarının iptal edilmesi gibi. Kime savaş açtığından haberi olmayan zavallılar. İstediğiniz kadar zıplayın Din Allah'ın (C.C) ve O Dinini Yüceltecek.
  • 7 Yıl Önce

Zeki

Hadi...
  • 7 Yıl Önce

Mustafa abacı

Milleti kışkırtmaya çalışıyorlar.
  • 7 Yıl Önce

alpagu

eeeee....temel bey ne durumdasınız.mutlu musunuz acaba.....
  • 7 Yıl Önce

delinin peşinde.

ne bitmez kinleri var bunların güzel dinimiz İslam a ve ceddimize. savaşı millet kazandı asalaklar konud üstüne.
  • 7 Yıl Önce

Eyman

Bu cahil, rezil, alçak, sinsi haçlı piyonu, cibiliyeti bozuk, ecdadına düşman; celladına aşık, hain ve ne üdüğü belirsiz Ekrem İmamoğlu'nu frenleyecek bir müslüman yok mu? Bu saygısızlığına devlet yöneticileri nasıl duyarsız kalmış? Allah onu kahretsin. Onun bu pervasızlığına göz yumanları Kınıyorum. Yazıklar olsun yazıklar.
  • 7 Yıl Önce

Çukurova fatih'i

Bunla ra bu fırsatı veren hainlere milyonlarca lanet olsun vücut larına memleket toprağı atılmasın inşallah amin
  • 7 Yıl Önce

Cengiz

Allah cc islah eylesin, peki o mekanların yanı başındaki alkol ve eğlence merkezlerine hangi partili belediye ruhsat verdi, Allah cc onlarıda ıslah eylesin
  • 7 Yıl Önce

Gurbetçi

Oy verenler düşünsün.
  • 7 Yıl Önce

MEHMET FATİH TÜRKMEN

Ben Allah rızası için yazıyorum Önceden Sultan Ahmet de ruh mu vardı caminin karşında içkili mekanlar 5 yıldızlı oteller zina işlenen yerler ne olmus adamlar tagutlarını yad etmişse siz onlardan daha rezil durumdasınız ona bakmıyolrsunuz. Sultan ahmet her tafaf içliki zinaya serbest kim saygısız söylüm mü sizin gibi münafık söylemler ve onlar gibi tağutunu yad eden müşrükler. Hepiniz de aynısnız....
  • 7 Yıl Önce

Osmnshn

Bilerek yaptıklarını köprülerle astıkları afişte ilk gördüğümde aklıma gelen Osmanlı'dan yani bizden intikam alıyorlar oldu
  • 7 Yıl Önce

Komünist yobaza cevap. Küba ya defol git

Bu bizdeki sahte solcu emperyalist kapatması ateist yobaz özentileri niye hep emperyalist güçlerin kucağındalar Bolivya ya Küba Rusya Çine kaçmıyor...
  • 7 Yıl Önce

Aslı

Neden 29 ekimle ilgili tek bir paylaşımınız bile yok. Neden Atamızla ilgili bir paylaşımınız yok saygı sadece dini mekanlara değil sizin bugünleri rahat rahat yaşamanıza sebep olan insanlarada duyulmalı...
  • 7 Yıl Önce

erhak

Daha durun bunlara bu yetmeyecek.doymazlar.daha da isterler.daha fazla iktidar daha fazla küfredebilme imkanı. cami kapatıp akustik çok güzel konseri burda vereceğiz diyecekleri günler de gelecek.ve orda dans eden türbanlı kızlar da göreceksiniz.
  • 7 Yıl Önce

komünist

her 50 metrede bir camii var, konsere katılmak isteyenler nerde yapacak bu etkinliği
  • 7 Yıl Önce

ahmet

biz ramazanda ibadet için toplanırız,onlarında öncelikleri şarkı,türkü,alem yapmak işleri güçleri riv riv riv başka ne olacaktı...
  • 7 Yıl Önce

Emine Altin

Bunlar gibi hainler her zaman var olacak ecdadin kemiklerini asil sizlatan bunlari secenler baslarina getirenler
  • 7 Yıl Önce

Mevlüt

Yazıklar olsun kendine müslüman deyipte bunlara oy verenlere,tüh size ufak tefek şeyleri bahane edip ,dinsizleri başa geçirdiniz,adamlar islamın her şeyine hakaret edip müslümanlarla dalga geçiyorlar.Orada ecdadımızın kabirleri mevcut.Yazıkki ne yazık...
  • 7 Yıl Önce

davut

ne yapmışki cumhuriyet bayramını kutlamış keşke sizde gelseydiniz artık alışın
  • 7 Yıl Önce

davut

ne yapmışki cumhuriyet bayramını kutlamış keşke sizde gelseydiniz artık alışın
  • 7 Yıl Önce

Vatandaş

Saadetliler de konser alanında en on saftadırlar inşallah. Ak partinin hatasını temizlemek için klozetten şu taşıdılar.
  • 7 Yıl Önce

Duyarlı Vatandaş

Bu vebâl sadece bunların değil, bunlara oy veren tüm seçmenlerin boynunadır. Allah ıslâh etsin!
  • 7 Yıl Önce

recep kılıç

ekrem saçmaladın
  • 7 Yıl Önce

asabi

saçmalayan sizsiniz cumhuriyeti lutlamak ne zamandan beri saçmalık

Alï

Mayaları rakı ile yoğrulmuş olunca işret kaçınılmaz.
  • 7 Yıl Önce

asabi

mayamız türktür sizin gibi arap değiliz
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23