• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İstanbul sokaklarını magandalar bastı!

Asker uğurlamak için İstanbul'da sokağa inen şehir magandaları, meşaleler yaktı, havaya ateş açtı, yüksek sesle müzik açıp konvoy halinde sokakları işgal etti!..

8 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Kafkas

Sokakta silah çıkarıp ateş edeni polis direkt olarak ateş edip vurmalı. Kural budur. Daha kaç masum çoluk çocuk bu magandalardan ölecek? Bu magandaları ateş edip vurmaya başlayınki bir daha sokakta kuyruklarını k.çlarına sıkıştırıp gezsinler. Magandalar bu dilden anlar.
  • 7 Yıl Önce

Yetti Artık

DEVLET NEREDE?SUÇLULARA NE CEZA VERİLİYOR?SUÇLULARA BEYZADE,PAŞAZADE MUAMELESİ YAPARSANIZ,ÜLKEDE KAOSUN FİTİLİNİ ATEŞLERSİNİZ ! YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE
  • 7 Yıl Önce

oflu baba

BUNLAR OLURKEN TRAFIK POLISLERI NEREDEYMIS HANGI TASIN ALTINDA SAKLANMISLAR NEREYE KACMISLAR AMERIKADAN POLIS CAGIRSAYDINIZ BUNLARI YERE YATIRIP KAFALARINI EZSEYDI GERCEK POLISI BIR GORSEYDINIZ BURASI TURKIYE UC BES ZIBIDI BIR ARAYA GELDIMI ONLARDAN BUYUK KABADAYI YOK CUNKI CADDELERDE GOREV YAPAN PILIS YOK
  • 7 Yıl Önce

Kocasolak

Vali yok kaymakam yok polis arazi, Allah yardım ediyor da yaşayabiliyoruz. Ne sevinmeyi nede üzülmeyi öğrenebildik.
  • 7 Yıl Önce

Karamanlı

Onca gürültü patırtı, ortada polis yok. Sonra yakalama çalışmaları. Memleket bu kadar sahipsiz. İte puşta bir şey olmadığı için şehrin göbeğinde bunlar serbestçe her istediğini yapıyor. Memlekette it puşt, vergi kaçıran, kaçak ev yapan, sigorta yatırmayan vb.. hep af ediliyor.
  • 7 Yıl Önce

hsn

yakalayıp arabalarını presletecen ve bir hafta boyunca her gün falaka. bunun başka yolu yok. şrfszler karakolda sırtı sıvazlamış bir daha yapma evlat denilip savcılıkça serbest bırakılıyor anlaşılan ki yakınlıktan terörden vaz,geçmiyorlar. ceza gem maddi hem fiziki olmalı ki caydırıcı olsun d.....in ha ......kından imansız gelir öisali
  • 7 Yıl Önce

şehit

Kudurgunluk. Başka birsey değil.
  • 7 Yıl Önce

Göksel

BIR VATANDAS OLARAK DIYORUMKI.YAZIN DA SAMIMI ISEN ITIRAF ETTIGI HALDE SERBEST BIRAKILAN VAR DIYOSAN..Ne istediler de vermedik ITIRAFINDA BULUNANA HIC BIR ISLEM YAPILMADI HAKİKATEN FETO DAVALARI BAŞTAN BU YANA TUAFLIKLARLA DOLU....BELKI BIRGUN BUNUDA ELE ALIRSIN NE DERSIN GOKSRL
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23