• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Adana’da “yok artık” dedirten görüntü! Üç kuruş için vatandaşların canı tehlikeye atılıyor

CHP’li Adana Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların dikkatini dağıttığı halde para için trafik tabelalarına reklam alıyor!..

45 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Adana da yaşayan

Valla ben siyasetten anlamam ama bu 8 yıldır Adanadayım her zaman vardı bu tabelalar ayrıca seçim zamanlarında her direkte bir tabela gördük yani anlayacan sadece bu belediyenin yaptığı bir şey değil siz yeni farketmişiniz geç bir haber...
  • 7 Yıl Önce

Nesibe

Bikmem kaç senedir, chpden önce de varolan uygulama özel hastane tabelaları vs vs trafikte yön tabelalarının altında milleti saçma salak yanlı haberlerle gaza getirmeye çalışmayın Allahtan korkun doğru düzgün haber yapın
  • 7 Yıl Önce

Fatih aksu

Reklam tabelaları son 10 yıldır var...
  • 7 Yıl Önce

Serdar

Ben Adana'da yaşıyorum. Ve yıllardır bu tabelaları görüyorum...
  • 7 Yıl Önce

Can

Bunların tamamı mhpli belediye zamanında da vardı...
  • 7 Yıl Önce

Adanalı

Bu uygulamayı Mhp li başkan hüseyin sözlü yaptı. 3-4 yıldır olan bir şey. Lütfen insanlara doğru bilgi aktarın.
  • 7 Yıl Önce

Mine

Yani olacak tabiii abartmayın ya illa haber olaun diye yaptığınıza bakın fabrikalar özelleştirilirken bu kadar tepki vereydiniz ya
  • 7 Yıl Önce

Figen Türer

Yıllardır var bu reklam tabela mhpden kalma ...
  • 7 Yıl Önce

Nilgüm

Bu reklam panoları eski belediyenin ...
  • 7 Yıl Önce

Eser

... o tebaalar yıllardır var...
  • 7 Yıl Önce

Vayit

Iyide adanada yıllardır var bu
  • 7 Yıl Önce

Adanalı

Tamam güzel de bu tabelalar önceki yönetimden
  • 7 Yıl Önce

Şaka şaka

Ben adanalı olarak bu yeni degıl ki yıllardır asılıyor AKP doneminde başladı bunu kalkıp CHP beledıyesı yaptı dıyemezsın
  • 7 Yıl Önce

Malcolm

Çok adil ve dürüst gazeteciliğiniz görülmeye şayandır acaba bu tabelalar nekadar zamandır reklam alıyor yani kimlerin döneminden kalmadır insaf vicdan hak Allah a havalesiniz
  • 7 Yıl Önce

HÜSEYİN

Bu reklam tabelaları önceki sözlü yönetiminden kalma
  • 7 Yıl Önce

Bu MHP iktidarından kalma

MHP sen kalma
  • 7 Yıl Önce

Ali

30 senedir Adana da yaşıyorum bu reklam. Tabelası var CHP belediyeyi almadan öncede vardı CHP seçimi kazanınca mı haber yapmaya kalkıyorsunuz 29 senedir neredeydiniz birazda ülkedeki haksızlıkları işçilerin haklarına bakın araştırın haber yapın ne yazıkki habercilik siyasi yönü olmaz yazık ülkede o kadar haber edilecek konular varken yaptığınız habere bakın yazıklar olsun
  • 7 Yıl Önce

Muallim

Yahu bu kadar taraflı ve önyargılı olmaktan ne zaman caz geçeceksiniz. Günahım kadar CHP yi sevmem, ama Adana'da yaşayan bir olarak bu reklamın bunların eseri olmadığını, Adana'ya seçimi kaybettirenlere ait olduğunu ifade etmek vicdan borcudur. Ayrıca Ak Parti'nin seçim kaybetmesinde bu tarafgir tutumun etkisi çok büyüktür unutmayalım.
  • 7 Yıl Önce

ışıl özden

bu yalanai yazken biraxz allahtan korkun bu reklamlar yillardir var yeni degil ben hic bir partiye oy atmam ama chp diye yalan soylemeyin sozlunun zamaninda vardi zaten
  • 7 Yıl Önce

Kadir Erzurumlu

İyide bu yeni olan birşey değil adanada yıllardır var
  • 7 Yıl Önce

beyazİt

Bu reklamları bütün partilerin belediyesi yapıyor bilmiyorsunuz galiba ve çoğu reklam sözlü döneminden kalan reklamlar :)
  • 7 Yıl Önce

Aaa

Bu yön tabelalarindaki reklamlar mhpli hüseyin sözlü başkanliginda vardi dogru haber yapin yalan yalis karalama faliyetkeriniz hiz kesmeden devam ediyor...
  • 7 Yıl Önce

Fatoş

Kusura bakmayın da bu reklamlar önceden vardı adanada oturan bir vatandaş olarak söylüyorum Hüseyin sözlünün yaptığı şeylerdi neden o zaman gündeme gelmedi dur tahmin edeyim mhpli diye dimi siz tarafsız haber yapıyorsunuz biz belediye başkanımızı çok seviyoruz lekelemeyin böyle asparagas haberlerle
  • 7 Yıl Önce

Elmas aydın

Bu daha önceki belediye tarafından başlatıldı, yeni bir uygulama değil,
  • 7 Yıl Önce

Cemil ant

Bu uygulama adana da en az on yıldır var. Artı ülkemizin bir çok yerinde de uygulanıyor. Lütfen birleştirici ve tarafsız olunuz
  • 7 Yıl Önce

Seda

Ne sacma sapan bir haber yapmissiniz elestireceğim diye bu kac dönemdir olan tabelalar 6 yildir var tabelalar keske o zamanda yapsaydiniz.
  • 7 Yıl Önce

Hasan altinok

Dünyalari satanlarla uğrasıs
  • 7 Yıl Önce

Fatma şahin

Her dönemde yön tabelarında reklamlar vardır.
  • 7 Yıl Önce

Abdullah Caner

Adana'da yasiyorum bunlar yıllardır var...
  • 7 Yıl Önce

Hasan kara bulut

O tabelalar ne zaman ve Kşim asmış araşrtırın ....
  • 7 Yıl Önce

Hasan Karabulut

Akıt gazetesi. Kimi temsil ediyor Bilmiyorum ama tahminimce inananların sesi olmaya talip. CHP yi sevmeyebilirdinşz. Ben de sevmem CHP.yi ama vicdanlı olun...
  • 7 Yıl Önce

Kaya

Bravo, yılların işini yeni farkettiniz, asıl oldu aceba
  • 7 Yıl Önce

Adanalı

 bu tabelalar hüseyin sözlü dönemindede vardı 
  • 7 Yıl Önce

Umut canli

Daha önceki belediye başkanı döneminde de aynı tarz reklam tabelaları mevcuttu şu anki belediye başkanına has bir durum değil Adanalı birine sorsanız soylerdi
  • 7 Yıl Önce

Erman

 O tabelalar Aytaç Durak zamanından beri var. 
  • 7 Yıl Önce

ÜMRAN TURAN

Kendimi bildim bileli var bu tabelalar sözlü zamanında da ondan öncesinde de vardı canımızın tehlikesi CHP döneminde önem arz etmeye başladı ne hoşşşş
  • 7 Yıl Önce

Sibel

Bu reklam panoları bir önceki belediyeden kalma. Taraflı haber yapmayın lütfen
  • 7 Yıl Önce

Niyazi bıyık

aktif araba kullanirim o reklamlar nedense benim hiç gözüme takılmadı ayrıca o reklamlar yıllardır var yeni olan bir şey değil yani. Ne boş insanlarsınız siz
  • 7 Yıl Önce

Özer

Yeni bir uygulama değil bu.
  • 7 Yıl Önce

crazy boy

haber okurken reklam görmek istemiyorum
  • 7 Yıl Önce

hakan tekin

Kim gelirse gelsin değişmiyor bir şeyler eksik ters yamuk gidiyor kimse mükemmel çalışamıyor her şeyin okulu var bunlara eğitim verilmeli
  • 7 Yıl Önce

hülya

yol levhasının arkasındaki koca bill board a ne diyeceksiniz?asıl dikkati dağıtan o.bir de seçimlerde yol kenarındaki binalara asılan dev posterler.
  • 7 Yıl Önce

Çarpıtma

O reklamlar yeni asılmadı ilk koyan hangi partiydi araştırın ama kaldırılması lazım. Camıi minarelerini üç kuruş için baz istasyonu kulesine çevirenleri de haber yapın mesela adana müftülük yeni binasının yakındaki caminin minaresi baz istasyonları ile dolu bunların takılmasına kim karar veriyor
  • 7 Yıl Önce

Turgut Ertuğrul

AK PARTİLİ belediyeler almıyor da ne oluyor. Çok mu değerleri biliniyor.
  • 7 Yıl Önce

Murat

Aynı şeyi seçim döneminde yol ortalarına asılan RTE nin fotolarına da söyleseydiniz ya..Ayrıştırıcı dil kullanan Akitciğim..
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23