• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İstanbul'da metrobüs çilesi devam ediyor

Altunizade metrobüs durağında sabah saatlerinde aşırı yoğunluk yaşandı. Yoğunluk havadan da görüntülendi.

18 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Fatİstanbul

Metrobüs yapılalı böyle eziyet görülmedi, sefer sayısı azaltıldı ve yavaşlatıldı., uzun mesafeli taşımada şehirler arası yolculuk yapar gibi zaman geçmedi ortam kalabalık... Herşey ok güzel ol...
  • 7 Yıl Önce

Ali BULUT

Her şey çok güzel oluyor yoğunluk ve kalabalık iyidir insanlar sohbet muhabbet eder, sosyallesir, kaynasir
  • 7 Yıl Önce

SONUNU GERİSİNİ DÜŞÜNMİYELERİN SONU OHHHHHH OLSUN

BUNDADAMI TASARUF YAPIYONUZ CHP 1994 DE CHPLİ NURETİNİN YAPTIĞINI YAPTIRAN HAL SİZİN ALLAH BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN SOĞAN PATATESHIYAR KUYRUĞUNUN SONU GERÇEK KUYRUK OHOLSUN
  • 7 Yıl Önce

Alpaslan

Objektif bakabilen bir ak partili olarak söylüyorum... Öncelikle Metrobüs kadir TOPBAŞ zamanında yapılan yanlış bir tercihtir. Lastikli ve petrol türevi yakıta sahip bir ulaşım sitemi yerine günümüz sistemlerinden biri olan Hafif Raylı Metro sistemi gerekli fizibilite çalışmaları ile sağlanabilirdi(Lakin yine de emin olmak için zemin etüt çalışmaları da önemli)... Diğer bir konu ise bu durumun şu an ki yönetime fatura edilmesi bence erken... Malumunuz sıkıntılı bir sistem olan bu hatta Ak Parti zamanında da aksaklıklar olmaktadır. Şayet CHP yönetiminde ki aksaklıklar sayı olarak geçmiş dönem ile aynı ise sorun yönetselden keza sistemsel fazla ise tabiki de yönetseldir... Velev ki aynı oranda bir arıza ve kriz var... CHP li yönetime bu noktada düşen "Avcılar da meydana gelen kazadan dolayı oldu" tarzı çocuksu bahaneler üretmek yerine öncelike böylesi bir kriz anında ne yapılması gerektiğine dair yol haritaları oluşturmalı; kriz anında derhal çözüm üretmeli ve uzun vade de Metrobüs sistemi yerine Hafif Raylı Sistemi getirmeli ki biz Ak Parti ye gönül verenler İmamoğlu'nun çözüm odaklı olduğunu ve hakkatten Herşeyin Güzel Olacağını Hissedelim...
  • 7 Yıl Önce

eymen

matrobüsün yapılmasına karar verenler , çağ dışı ulaşım aracı olan metrobüsü nasıl onayladılar? yapılması gereken şey, her yere hızlı metro..beylikdüzüne metro istiyoruz..vesselam..
  • 7 Yıl Önce

mahmut

beter olun oh olsun verin siz cenabetlere oyu daha siz
  • 7 Yıl Önce

s. uygun

İstanbul'a bahar geldi, her şey çok güzel oldu(?) Şovmen başkan öyle söylemişti.
  • 7 Yıl Önce

SamReyiz

Herşey çok güzel olacak
  • 7 Yıl Önce

SamReyiz

Herşey çok güzel olacak
  • 7 Yıl Önce

Zarma

Fetöcüler CHP'liler bi taraftan Erdoğancılar bir taraftan tepki doğurmak için iş yavaşlatma yaparken yine ezilen biz halk.
  • 7 Yıl Önce

Murat

Hadra yeni olmadığını inkar etmiyorki kimse ama bazı namussuzlar metro yapımını bile mahkemeye taşıyan namussuz cehape zihniyetine laf etmiyor erkek olan çıkar derki ulan arkadaş sen daha iyisini yapacam diye gelmedinmi ? Ama ben en çok hala ak partiye laf atan namertlere sövüyorum belediyede ak parti yok hele bizi çalıştırmıyorlar diyene duble sövüyorum ama daha hakaretin galizini görmediler milletçe bizden en galiz sövgüleri yiyince daha iyi anlayacaklar hep diyorum muhaliflik güzelmiş karşıdaki bişey yaparken hakaret edenlere şimdi gelip hiçbirşey yapmadıklarında sövmek çok keyifli bea ey özgürlük
  • 7 Yıl Önce

ihsan

haaaa istanbul halkı gördünmü daha 3 ay oldu chp beçeriksizliği zulmü başladı sana müstahak.
  • 7 Yıl Önce

Hadra ya soru

İşte bunlar düzletmek için gelmediler mi?Hani daha iyisini yapacaklardı? Hani HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAKTI. sen diyorsunki geçmişi niye sorgulamıyorsunuz. Bırak geçmişi şimdi geçmişe göre daha mı iyi?
  • 7 Yıl Önce

samim

ibb den anons metrobüsler doldu hava taksiye bininiz
  • 7 Yıl Önce

Kemal

Daha bunlar Iyi gunler
  • 7 Yıl Önce

engineer

şeytan taşlamadaki kalabalığa benziyor, Allah esirgesin benzeri facialar yaşanabilir.
  • 7 Yıl Önce

Hadra

İyi de Metrobüs olayı bu günkü İBB nin icadı değil ki .Daha önceden vardı Yanan Metrobüsleri dile getiren yok.Örtbas ediliyor. neden? Metro daha iyi daha çok hizmet vericidir. Bunları kimse konuşmuyor.Sanki eskiden de Metrobüste yoğunluk olmuyormuş gibi ek sefer konulmalıdır.
  • 7 Yıl Önce

FALAN FİLAN İNTER MİLAN

HERŞEY ÇOK GÜZEL OLUYOR DAHA DA OLACAK HAKETTİK BİZ BUNU :)
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23