• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Asker eğlencesinde tehlikeli anlar! Silahlar ardı ardına patladı

İstanbul’un Kartal ilçesinde bir grup, asker eğlencesi için yolu kapayarak vatandaşın hakkını hiçe saydı. Aynı zamanda ardı ardında silahları ateşleyen grup, çevredeki insanların canını tehlikeye attı.

8 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Emre Bayındır

Bu çakallara terör suçundan dava açıp, terörist muamelesi yapmadığınız sürece hayvanlıklarına son vermezler.
  • 7 Yıl Önce

Emre Bayındır

Memleket bu işte. Ne polis var, ne kanun, ne nizam. Silahla sağa sola ateş eden mi dersi, kornaya hayvan gibi basıp mileti rahatsız eden mi, kafasına göre havai fişek patlatıp yeri göğü inleten mi, gerdek gecesine girecek diye kendi şeyinin keyfi için hasta, çocuk demeden kornalara basan ahlaksızlar güruhu mu.. Böyle kalitesiz bir milletiz biz işte. Ama lafa gelince "Aziz Türk Milleti" :) İnsan olmayı öğrenemeyen milletten, hiç bir halt olmaz. Hadi millet öğrenmiyor, güvenlik güçlerinin işi nedir de bu tiplere müdahale etmiyorlar ısrarla ve inatla? Adam askere gidiyor diye, ya da evleniyor diye bunca ahlaksızlığı yapma hakkını nereden kazanıyor da ses etmiyor bu polis, asker? Bunlara yüksek cezalar kesseniz, bir daha yapabilirler mi? Neyse ya, haybeye konuşuyoruz. Memleketin çivisi çıkmış.
  • 7 Yıl Önce

paramech

Bence bir manyak çıkacak birgün ve genç olduklarına aldırmadan alınan boş nefeslere son verecek!
  • 7 Yıl Önce

kazım çobandereli

nerde bu devlet, nerde bu emniyet?teksas mı burası? nerde hukuk? bumu adalet?yazık ki askerlik gibi bir kutsal ocağa giderken kul hakkıyla gidiyorlar?
  • 7 Yıl Önce

ERDİNÇ IŞIK

EVET KARTAL EMNİYET AMİRLİĞİNDEN BİR AÇIKLAMA BEKLİYORUZ...
  • 7 Yıl Önce

abdrhmn

bizde emniyet olay bitince ceset toplamaya gelir. pangaltı caddesinde çok büyük kavga vardı sabah 04,20 lerde 155 şi aradım tamam dediler aradan 20 dakika geçti gelen yok tekrar aradım bu seferde kızdım onlara 15 dakika daha geçti gelen olmadı. bu sefer tarelabaşına yürüdüm bir resturanta girdim tak polisler geldi kimliğimi sordu biraz konuşunca çok konuşma içeri atarım diye tehdit etti beni. araya şef garson girdi beni tanıyordu bana konuşma dedi kapıdan yolcu etti. bunların gücü masum vatandaşa söküyor hep kabadayı olmuşlar.
  • 7 Yıl Önce

Zafer

Bizim ne kadar görgüsüz olduğumuzun kanıtıdır. Yaşadığım şehirde de adamlar minibüs yolunu asker eğlencesi için kafasına göre kapattılar 2 gün önce.
  • 7 Yıl Önce

ahmet

peofesyonel askerlik cikti artik... bunlar dua, kina, davul-zurna gibi geleneksel isler degil! Sehirleri ve trafigi yasanmaz hale getiren kural tanimaz, korku salan adeta bir nevi terore dur denilmesinin zamani gecti....
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23