• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Çarpıcı tespit! 'Hem Türk yemeklerini bayılarak yiyorlar hem Türkiye'ye saldırıyorlar'

Gazeteci Cemal Kaşıkçı'nın katledilmesi sonrası Prens Selman yönetiminin Türkiye'ye seyahat uyarılarında bulunmasını değerlendiren Suudi bir akademisyen, ilginç bir noktaya değinerek "Suudi Arabistan'da hem Türk yemeklerini bayılarak yiyorlar hem de Türkiye'ye saldırıyorlar." dedi.

8 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Abdullah Murat

Allahın ayetlerini hatırlatmaktan başka birşey yapmıyorum senin şucu bucu demenlede o olacak değilim bu senin zannın ve insanların bakış açısı değiştirmeye sebep olursan bu zannın ile o zaman Allahın ayetlerinden uzaklaştırmanın kötülüğünü katarsın
  • 7 Yıl Önce

hasan

bunların hepsinin batmaları çok yyakın...yiyecek zıkkımı bile bulamayacaklar.....
  • 7 Yıl Önce

ahmet

sadece onlar mi... saplantili radikal hacli-siyonist zihniyet bunlara ogretti yemek yedigi kaba pislemesini....kaatil lawrence ile yatan sasi kalkar boyle
  • 7 Yıl Önce

Ben buradaki yorumlardan inandım

Hepsini aynı kefeye koymam ama Suudiler İŞİDçi olabilir!Abdullah Murat delili
  • 7 Yıl Önce

Abdullah Murat

Bende buradan mesaj atıyorum Müslümana zulum eden bu ülkeye Allahın hükümleriyle yönetilmeyen hiçbir arzın parçasına gitmeyin Burayada gelmeyin dalga geçerler, hırsızlık olsa hırsızı yakalarlar ama Allahın hükmüyle yargıalyıp cezalandırmadıkları için kafir olurlar ve sizide bu küfrü icra ettikleri Adalet saraylarına çağırırlar bu küfürdür Adalet adını kullanmak bile küfürdür Çünkü kuranda Allahın hükümleriyle hükmetmeyenler kafirdirler hükmü vadır Bu küfre bulaşmak bir müslüman için iffeti namusu şerefi bırakmaktır Zinadan büyüktür. İmansızlık nedir Bir kötülüğü engellememektir. Burada özgürlük adındadır Allahın hükümlerinin açıkça ihlal edilmesinden daha ne kötülük var. Şortlu mayolu kadınlar genel evler içki kumar başörtüsü bile Allahın hükmüdür Burada bu pislikleri ben müslümanım diyenler işletiyor Ama göreceklerki kuranda dostluğun şartı var dost olanlar ve birbirlerine gidecek olanlar muhacir ve ensar olabilecekler Allahın hükümlerine boyun eğmiş namazı kılan ve zekatı verenlerdir. Allahın hükümlerini istemeyenler Allahın kadına ve erkeğe belirlediği fıtratı üzerlerine almayanlar Allahın hükümlerine dolayısıyla Allaha ve resulüne savaş açmış olanlar düşmandırlar Küfürleri sebebiyle karı koca birbirini öldürür sokakta sesiz olun diye laf atsan gelip öldürür yani küfre düşersen Allahın koruması kalkar şeytanın çağrısına uyarsın şeytan ise bu büyük günahlara çağırır cinayete kafir olmaya hırsızlığa eşcinselliği aldatmaya
  • 7 Yıl Önce

Abdullah Murat

Bir fasık size haber getirirse onu araştırınki bilmeden bir kavim hakkında yanlış karara varmayınder kuranda Allah; meşru bir sebebi olursa mazereti bunda bir behis olmaz. Daha geçen hava alanında sarıklı kendi yerlimize dil uzatıldı burada din düşmanlığı var dini bir özgürlükten bahsediyorsunuz ama yok kafirlk özgür ve dinsizlik empoze ediliyor bu devletin dini yok Dini özgürlük islamı yaşamaktır Namaz için bile okullarda ve işyerlerinde özelbir düzenleme yok Allah resülünün sakalı kamuda yasak kılık kıyafet ise Allahın düzenlemsi var buna hep karışılıyor Adalet Allahın hükümleriyle sağlanmıyor bu açıkça kuranda küfür. Kafir olmaktan kim korkuyor Allahın yasakladıkları alenen işleniyor şeytanın pisliği içki kumar fuhuş alenen serbest ahlaktan bahsediliyor kolluk kuvvetlerinde ahlak şubesi var genel evin içki satan yerin yanından geçerek bir ahlaka sahip olabilir misiniz Ahlakı ve adaleti suçu düşmanı islama göre almazsanız islam değilsinizdir ve müslüman sizden emin olmaz dininden emin olmaz bu en büyüktür artık ırzı namusu canı malı önem arzetmez. Sokaktakilerin yarıdan fazlası dağda savaştığını destekliyor onların desteği ile iktidara gelebilecek ahlakta din düşmanlığı yapıyor Allahın kesşn hükümlerine saldırıyor büyük günah saydığı eşcinselliği savunuyor ve bunu hak olarak görüyor dininden emin olmadığın için artık canın malın önemli değildir. İslamım diyen bir ülke dinsiz ve laikim diyen bir ülke ile iyi geçinme durumunda değildir Allah katında bunun sorumluluğu olmaz yalnız islam ile yönetiliyor ise dinini yaşamayı dileyen müslümanlara kapılarını açmalı vize ve oturma izni haramdır küfrün uygulamasıdır Bundan sonra dilerse savaş dahi açabilir
  • 7 Yıl Önce

Serdar

... Suudların lideri hainse halkının ne suçu var..
  • 7 Yıl Önce

Çarşaflıları da koymuşunuz

Tamam şimdi zaten yapılmıyordu daha da artsın müslüman düşmanlığı. İlk olarak şunu belirtelim: 1-çarşaf araplara mahsus değil,İSLAM’A MAHSUS!araplar İslam’dan önce örtünmüyorlardı.Ayrıca arap’ın da yahudisi var,süryanisi var,vehhabisi,rafızîsi var! 2-araplar sadece suudilerden ibaret değil 3-bu yaptıkları hiçbir akl-ı selim müslümanın yapacağı şey olamaz! Dünya’da müslüman zulüm görüyor,gayr-i müslim yetmiyor bir de kendini müslüman zannedenler mi zulüm edecek?Kabe imamı Türkiye’ye dua ederken Kabe’de!
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23