İran'dan tehdit gibi açıklama! "Canımız ne kadar isterse, o kadar uranyum üreteceğiz"
İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, nükleer anlaşma ile ilgili çok sert bir açıklama yaptı. Ruhani, "7 Temmuz'dan sonra zenginleştirilmiş uranyum seviyesi artık yüzde 3.67 olmayacak. Bunu yüzde 3.67 seviyesinin üstüne çıkaracağız. Bu yöndeki taahhüdü bir kenara bırakacağız ve istediğimiz kadar uranyum üreteceğiz. Canımız ne kadar isterse ve bize ne kadar lazımsa o kadar uranyum üreteceğiz" dedi.
Yunus
nostalji
AYH8N ERG8N8Z EWET
AYH8N ERG8N8Z EWET