• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Amerika Birleşik Devletleri (ABD) ile Körfez İşbirliği Konseyi (KİK) arasında imzalanan ve İslam Cumhuriyeti’nin askeri gücünü hedef alan küstah ortak bildiriye Tahran'dan çok sert ve net bir karşılık geldi. İran Meclisi Ulusal Güvenlik Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, bölge ülkelerini Batı'nın sinsi planlarına karşı uyararak, İran'ın askeri savunma unsurlarının hiçbir pazarlığa tabi tutulamayacağını tüm dünyaya ilan etti.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

YILMAZ DURMUŞ

Bence İran'ın en öncelikli kırmızı çigileri içlerinde kendileri gibi görünen soykırımcı katil İsrail terör devletinin ajanlarını bir an evvel temizlemeletidir. Kendi komutanları devlet yetkilileri başta olmak üzere korumakla mükellef oldukları misafirlerini dahi nokta atışla şehit ettiler.
  • 2 Saat Önce

Mehmet

İran Meclisi'nden gelen bu sert uyarı bölgedeki gerilimlerin arttığı bir dönemde hiç de şaşırtıcı değil. ABD ve Körfez İşbirliği Konseyi (KİK) arasındaki yakın ilişki, İran için tehdit olarak görülmektedir. Özellikle Hürmüz Boğazı gibi stratejik öneme sahip bir noktada ABD'nin varlığı İran'ın kırmızı çizgisi niteliğinde. Azizi'nin "ABD ile araya mesafe koymanın" güvenliği sağlayacağı argümanı bölgede yaşayanlar için de makul görünüyor. ABD emperyalizmi ve İsrail gibi terör devletlerinin bölgedeki oyunları sadece kaos yaratıyor. İran, haklı çıkarak bu tehditlere karşı durmak zorunda kalmış durumda.
  • 2 Saat Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23