Erdoğan, Mah-ı Muharrem Oruç Açma Programı'nda konuştu: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen `Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması` programında konuştu. Erdoğan, "Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde, kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz" ifadelerini kullandı. Erdoğan, "Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz" dedi.
Blondepate
Vatanperver
Emekli
Ahmet