• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Hülya Avşar'dan skandal sözler! Böyle rezalet görülmedi

Şarkıcı Nükhet Duru'nun kadınların tayt giymemesi gerektiğini söylemesinin ardından, teşhirci Hülya Avşar da konuya dahil oldu.

48 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

FETHİ

memlekette he türlğ şnsanın fikirlerine sadık kalmalıdır
  • 4 Yıl Önce

Ebu Furkan

Giyinik dolaşmak insana mahsus bir haldir çıplaklık da hayvanlara
  • 4 Yıl Önce

Ahmet yüksel

Bu kafaya göre dünya da en çağdaş ilerici KARAKEÇİLERDİR. Çünkü Karakeçiler kuyrukları yukarı kalkık üryan büryan gezerler de... Bir insanın utanması yoksa Ar damarı çatlamışsa ko gitsin
  • 4 Yıl Önce

turk

Yarı çıplak dolaşmayı HUY edinen Hülya Avşar, tamda BU HUY kelimesi oturmus ama rusca anlamiyla oturmus :))))
  • 4 Yıl Önce

Karsevi

Utan ma mı? Hüllo da! Arkadaş bu kadar saflık olmaz.Bu güruh, dünyayı dik etmiş üzerine oturmuş,bunun için sınır filan yok,yerdenbitme,suratsız nine.
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Bunun geçmisi de kirli degilmiydi
  • 4 Yıl Önce

Sanane

Başka ne beklenirdi ki Hülyadan seviyesi o kadar. 
  • 4 Yıl Önce

Ankaralı

İnsanlar isterlerse çıplak da gezebilirler diyen kadını geçmişine bakın,hiçbir temiz alametini bulamazsınız.Böyle kadından böyle söz beklenir zaten. Nükhet Duru Hanımı da tebrik ediyorum.
  • 4 Yıl Önce

Şevki

İnsanların giyimine karışmayın anlamında söylemiştir ironi yapmış
  • 4 Yıl Önce

 sürekli açık

hülya için normal 12 sinden sonra don nedir etek nedir elbise nedir görmeyip ... beklerse başka ne diyecek
  • 4 Yıl Önce

takoz

ne o külliye benim evden küçük derken iyiydi
  • 4 Yıl Önce

YILMAZ DURMUŞ

Evet isteyen herkes istediği kıyafeti giyinebilir deniliyor da iş başörtülü bayanlar için aynı serbestlik gösterilmiyor. Diğer taraftan bence çıplak, yarı çıplak giyinmek mağazada vitrine koyulan mal hükmünde olur, birde etiket fiyatı koysalar da parayı veren düdüğü çalsa!
  • 4 Yıl Önce

m.n.

İffetsiz kadınları ve sözlerini gündeme getirmemek gerekir.
  • 4 Yıl Önce

SUZAN

O KENDİNE YOL AÇMIŞ.ZATEN HEP DE ÖYLE GİYİNDİ.HATTA ŞUNU KESİNLİKLE SÖYLEYEBİLİRİM.O SEKTÖRDE GİYİNMESİNİ BİLMEYEN RÜKÜŞ KESİİN DE EN BAŞI KENDİSİDİR.SIFIR ZEVK.
  • 4 Yıl Önce

Hacı Mesut

Gız sen daha gitmedin mi? Hani Türkiye'yi terk edeceğini söylüyordun zilli.
  • 4 Yıl Önce

ali

hülya sen gezemezsin heryerinin döküldüğü ortaya çıkar,sıkıysa makyajsız gez....
  • 4 Yıl Önce

Leyl...

Ilk defa sn. Cilingiroglu'nun cephesinden bakma firsatim oldu. Gercekden guzellik Ile i$ bitmiyor..
  • 4 Yıl Önce

Leyl....

Sn. Cumhurbaskanim bir dahaki sefere iftara davet ettiginiz hanimlara biraz daha dikkat ediniz. Menapozda iseniz tedavi olunuz, zira bir yasdan sonra Hormon dengesizlikleri insanlari mahcup edebiliyor. :))
  • 4 Yıl Önce

Muş

Hayvanda bile edep var ama bu gezizekalılarda nedense yok ... kanlarında var öyle değilmi Hülya
  • 4 Yıl Önce

Zekeriya

Önce sen gez itler bayram etsin tabi cesaretin varsa lafta bırakma.
  • 4 Yıl Önce

ömer

zaten böyle olmasa hülya avşar olmazdı. ne büyük kaybımız olurdu di mi arkadaşlar....
  • 4 Yıl Önce

Mtasova

Nine olacak yasdasin, halen neyin havasindasin 
  • 4 Yıl Önce

ufuk

cehennemin yolunda....

samimi

Beyin zarın ,zarar mı gördü be kadın? utanma duygun hiç kalmadı mı? Utanmak güzeldir ve insani güzelleştirir... 
  • 4 Yıl Önce

Oflu Ana

Bizim bey neden bilmem, bazen etek giyip makyaj yapip kadin ismiyle yorum yaziyor. Zannederim egilimi var, normaldir, cunku erkek gibi erkek bir kismi kadin onlarca degisik isimle asla oyle namertce yorumlar yazmaz.
  • 4 Yıl Önce

Nurhan

Utanması olmayan gezer Hülya
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

EVET HAYVANLARLA YARIŞANLAR GEZEBİLİRLER AMA İNSANLAR GEZMEZ .
  • 4 Yıl Önce

Dogu

Insanlar isinize gelmedigi gibi konustugunda karalamak icin haber yapiyorsunuz,ayiptir ayip. 
  • 4 Yıl Önce

sezer

sözcü,cumhuriyet,birgün, korkusuz di mi. aynen öyleler...

oflu baba

BIR KIZINA BIR DE ANNESINE BAKIN YOK BIRBIRLERINDEN FARKI.
  • 4 Yıl Önce

kibarcik

eeee herkesın ne anladıgına baglıbu karı devamlı yanlıs yerlerde durdu cemeyüz evvelıne bakın nerelelrden geldıkımler ..... oldu heee mıdesı işkembe gıbı olanların yanında ıkı soyu kuşrusun veselamm
  • 4 Yıl Önce

Hasel

Rabbim boşuna cehennemini yaratmadı.
  • 4 Yıl Önce

Şevki

Gidip gördünmü

vatandaş

arsız ahlaksızdan bekleneni yapmış
  • 4 Yıl Önce

Maraşlı

Rol aldığı filmlerde aynen öyle idi normal
  • 4 Yıl Önce

ERMAN

İlla edep illa edep. Oda kokuşmuş mahallede heç yok.
  • 4 Yıl Önce

Al mardo

Kimse bunun buruşmuşuna uzun zamandır değdirmemiş olmalı... Fena azıttı... Sonu hiç iyi görünmüyor... Kudurmasın bu Kıyamet Alameti....
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Teyze sakın ha çıplak gezeyim deme milleti intihara sürükleme.
  • 4 Yıl Önce

Adanalı

İnsanlar çıplak gezemez. Hayvanlar gezer hülya mısın necisin
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

hayvanlaşmanın formülünü vermış kokana
  • 4 Yıl Önce

YA RABBİ

insanlar isterse çıplak da gezebilir demiş bir kulun.....insanlar çıplak gezemez.....giyinmek insanın çıplak gezmek hayvanın şiarıdır....kendi özgür iradesi ile çıplak gezen insan değil hayvan hatta yüce zatının tabiriyle ondan da aşağılık olur...
  • 4 Yıl Önce

Aladin

Bu sapkın tam bir Belhum adal. Ar, namus, utanma zerresi yok. Bu Müslüman milletin tepesinde boza pişiriyor. Sanat dünyası bakınca Türkiye'nin hâlâ istilâ altında olduğuna dair en iyi kanı. %90 aynı kafalardan oluşuyor. Buda bunların emperyalist ülkelerin fonlarından beslendiğini gösteriyor. İsmi bizden olsa bile gavurdan daha şedit gavurlastiklari kesin oğlu kesin.
  • 4 Yıl Önce

Hülya Avsar 

Bu ... demecine vermeyin reklam oluyor 
  • 4 Yıl Önce

Aslanov

Ahir zaman alametleri zuhur etmek zorunda....
  • 4 Yıl Önce

eşref

medeniyet açmaksa bedeni hayvanlar sizden daha medeni
  • 4 Yıl Önce

halil [email protected]

Utanma ne gezer 20 yıl önce bit gazetede cinsel organıda açıkca görünüyordu
  • 4 Yıl Önce

Şevki

20 yıldır o gazeteyimi sakladın köftehor

4432

allah din iman islam ahlakı umre hac nasip etsin amin yeşilçam yönetmenleri senaristler ssenaroyuc kurgucu  utansın kaldıki kimseyi kınamanın anlamı yok herkes kendi ahlakına baksın
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23