• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ahmet Şık'tan skandal çağrı! Haddini bil terbiyesiz herif

TİP'li vekil Ahmet Şık'tan kalkışma çağrısı ve Cumhurbaşkanı Erdoğan'a tehdit dolu sözler geldi. 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde Gezi provokasyonu yapıp polise saldıran Şık, bir kez daha kalkışma çağrısı yaparak "Bu ülkede şu anda yapılacak tek şey sokağı canlı tutmak" dedi.

23 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

KARADAGLI

NE OLUR SOKAGI CANLI TUT AHMET SANA GUVENIYORUM SEN CIK AMA SOKAGA BASKASINA GAZ VERME .
  • 4 Yıl Önce

Ülkeli

Hadsiz haddini bil sen kimsin REİS'i tehdit ediyorsun bu millet seni tükürüğünde boğar 15 Temmuz'u sen ve senin gibiler çabuk unuttu gündémde kalmak içiñ oraya buraya saldırıyorsun
  • 4 Yıl Önce

Hikmet

Biz millet olarak Erdoğan ın ağzının içine bakıyoruz, ne emredecek diye! itin köpeğin lafına bakmıyoruz.!!
  • 4 Yıl Önce

Delikanlı ya

Ne o euro ile al8sveris yapıyorsun ne alaka bu haberle sahiplerin gibi konuşma sanki önceden euro uçuzmus
  • 4 Yıl Önce

Nur

Hadi oradan  
  • 4 Yıl Önce

Vejo

ERDOĞAN a diktatör diyorlarya ah ah diktatörlükle yönetilen bir ülkede sen böyle konusabilirmiydin acaba o dilini koparırlardı senin
  • 4 Yıl Önce

TÜRKOĞLU

YÜRÜ İŞİNE BAK.ZANNETTİĞİN GİBİ OLMAZ BU İŞLER.15 TEMMUZDA EN YUMUŞAK GÜCÜMÜZLE SOKAĞA ÇIKTIK.YÜRÜ GİT HADİ..
  • 4 Yıl Önce

Nur

Ahmet şık görüldüğü yerde tutuklanmalı karşıtı olan millet bu adamı sokakta saldırırsa suçlu konumuna girer adam insanları kalkışmaya davet ediyor bu suçtur  
  • 4 Yıl Önce

HASBİ PINAR

yiyorsa cıksana bi... bu sefer biz yapacaklarımızı yapalım sizde görün
  • 4 Yıl Önce

Uğur

Bence asıl biz vatanperverler 15 Temmuzda Fetullahçılar ve laikçilere karşı sokağı canlandırdığımız gibi şimdi de canlandıralım. Ahmet Şık denen bu ezik varlık tamamen Erdoğan ve bizim acımamız sayesinde hâlâ varlığını sürdürüp konuşabiliyor, ama utanmadan blöf yaparak nankörlük yapıyor ve erkeklik taslıyor. 
  • 4 Yıl Önce

Cenan

and olsun bu sefer hiç bir şey sizin için iyi olmayacak yapacağınız her kalkışmada yüce Türk Devleti Teopenize Balyoz Gibi inecektir
  • 4 Yıl Önce

ALTAY

... GEL SOKAĞA..MERAK ETME SENİ CANLANDIRIRIZ..
  • 4 Yıl Önce

Cemil

Bu soytarıyı .. oturtmak lazım
  • 4 Yıl Önce

Qurban

Hemen Demirtaş'ın Okey masasına ekleyin bunu. Oralarda bolca taş çevirip çift Okey atsınlar. En azından canları sıkılmaz hanzoların.
  • 4 Yıl Önce

Mücahid/Fr

O sokaklarda, annen de kız kardeşin de geziyorlar. Onlar da ezilmesin sonra. Boyundan büyük lafları söylemen seni, büyük yaptığını mı? sanıyorsun. Zavallı...Bence , bundan sonra kimseleri sokağa çağırma! çok pişman olursunuz. İllâ da sokak diyorsan, bağararak limon, simit satabilir, stresini atabilirsin. Kaşınma...
  • 4 Yıl Önce

Delikanlı

Akit,bırak hikaye yazmayı...Euro 18 tl oldu,sen ondan haber ver...
  • 4 Yıl Önce

Soner

Sokağa seve seve çıkarız ama senin gibi şerefsizleri yok etmek için
  • 4 Yıl Önce

Deli

Bizim buralarda gūzel bi laf vardır ite bak yattığı yere bak
  • 4 Yıl Önce

099

köpeklerin tek icraatı urmektir .
  • 4 Yıl Önce

Başçavuş

Bu Zat Kendini Ne Saniyor kırın Ayaklarını Sokak Nasıl Canlı Tutuluyor Görsün
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Yüreğin yiyorsa sen çıksana sokağa ZİBİDİ.
  • 4 Yıl Önce

naçan yiyorsa kendin, aileni al cik bakalim ..tasimali sponsorlu mv

.......
  • 4 Yıl Önce

Türk Yurdu

Meyhaneci değil mi bu!
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23