• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İnsan söylerken utanır! Babacan'dan HDP çıkışı

DEVA Partisi Genel Başkanı Ali Babacan, terör sevici HDP ile bizim bir diyaloğumuz var. Başka partilerin de olabilir.

35 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Okur

Ekonomiyi batırdı şimdide içinde olduğu ittifakı batıracak. Yazık ülke siyeseti kimlere kaldı.
  • 4 Yıl Önce

Orhan İnan

DİYALOĞUNUZ YERİN DİBİNE BATSIN. BU MİLLETİ ÇOK GERDINİZ.BU NE BÜYÜK BİR ZULÜMDÜR BÖYLE?
  • 4 Yıl Önce

Zeynel

Koltukçu adamlar koltuk gidince her şeyi söylüyor.anlat anlat utanmadan konuş yazıklar olsun
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Haşhaşi, kimbilir ne kasetlerin var.
  • 4 Yıl Önce

Mesut Sarp

Mecliste olan her partinin HDP ile şöyle veya böyle bircok diyalogu var ve olmasıda gerekir. Önemli olan şiddet ve törörün desteklenmeyip barışın desteklenmesidir.
  • 4 Yıl Önce

fuat

dialogunuz hayirli olsun iki yuzlu hatta ikiden fazla yuzlu hain arti belhumadal !!!
  • 4 Yıl Önce

HİZİPSAVAR

artık sizde vatan hainisiniz dün dönektiniz buna vatan hainliğini ekleyerek tavan yaptınız. haydeeee doğru çöplüğe.
  • 4 Yıl Önce

01.08.2020

Müslüman adlı yorumcu...senin yazdığın teraneler asla bizi etkilemez.Müslümanmısın Münafıkmısın bilemem. lakiiiiinnnn.... Ölümüme ERDOĞAN ın yanındayız... sende kininden geberirsin....
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Soylu

sızma süzme
  • 4 Yıl Önce

Zaferim

Bizimde seçimde sizinle hiçbir diyaloğumuz olmayacak…
  • 4 Yıl Önce

Yunus tek

Arkadaslar cok guzel yazilarlarniz icin tesekurler biz bu nankore babacan yerine kacacan mi yada si..acanmi dahalarini sizlerin eklemeleriniz ve daha hos ve cok imalarlar doldurup zaten onu yaptigi pislikler icin ona Hak. Ettigi bizde ona bizden de guzelemeleri yakistirmak
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Olmasaydı garip gelirdi,bütün hainliklerin ortasında olduğunu kendin söylemiştin. İçeriden kapının kilidinin açanlardan birisi senmişsin Yumuşak. Yakın zamanda iskoç kilt’ni giymiş halinde göreceğimizden eminiz.
  • 4 Yıl Önce

ADİL

TABİ Kİ OLACAK FETÖNÜN DE DİYALOĞU VAR HDP İLE
  • 4 Yıl Önce

Müslüman

Muhtıracı Y. Büyükanıt'a zırhlı hediye etti... Pkk ile OSLO ve Dolmabahçede resmi ihanet protokolü hazırlattığı.... Darbeci ergenekon, balyoz, BÇG, ay ışığı, sarıkız gibi hainleri "KUMPAS" diye ibra etti... Pkk terör örgütüne hendekler kszdıtop 600 küsür insanın ölümüne sebep oldu.... Pkk yuvası aynul arap(kobani) düştü düşecek derken hain peşmergeyi topraklarımızdan geçirdi yardıma gönderdi... PKK ile çalgılı çengli nümayiş hazırladı megri megri zılgıtlarıyla pkk ya hoş amedi etti... Savcıları Habura pkk nın ayağına gönderdi sonra teröristlerle resmi küşad ile meşruiyeti bir adım daha ileri götürdü... Vs Vs. Vs. Soruyorum hangi meşhur......... yaptı, yaptırdı. Bu milket nevm alud bir hayat yaşamıyor, intibah halindedir herkese de bu olup bitenleri anlatıyor. Birileri yolcu, tüm hırsızlar, fetullaha Türkiyeyi parsel parsel verenler yolcu ve adlikahi ile mürafaa olacaklar... Sonra, ila cehenneme zümera.
  • 4 Yıl Önce

Çuvaldız

Sen alçaksın sen nankörsün sen hainsin sen insanlıkdan ipini koparmış hayvanlıkdanda dikiş tutturamayan rezilsin sefil sin seninle ayni kalitede a. Davudoğlu a. Gül ve ayni yolda yürüyenler yemek yediği kaba pisliyenlersin lanetli siniz. Yuh olsun hepinize
  • 4 Yıl Önce

Saim Dinç

"Altılı masada HDP yok." Tabi, tabii... Siz bunu bizim külahımıza anlatın... Hdpkk masadadır ve masanın belirleyicisidir... Bunun için masa 6+'tır...
  • 4 Yıl Önce

ahmethatib

utanma hissin yoksa istediğini söyle,,
  • 4 Yıl Önce

Cenk

Hdp yi 6 lı masaya alacak demokratik Görüşünüz yok Alırsanız babayı alacagınızı biliyorsunuz Hdp sen şöyle köşede bekle diyorsunuz Bu millet sizin düşündügünüzü görüyor
  • 4 Yıl Önce

Abfül

Allah bir insanı böyle şaşırtır Sen yıllarca milliyetçi muhafazakar bir partinin içinde bulundu şimdi vicdansızlanıyorum Şehit Anneleri gözünün önüne gelmiyor
  • 4 Yıl Önce

Kafkasyalı

Hadi lann ordan sabah size bir şeyler diyecem ama değmezsiniz.
  • 4 Yıl Önce

lkj

zehir zikkim olsun srfsz.
  • 4 Yıl Önce

099

alcaklikta sınır mi var
  • 4 Yıl Önce

Barış

Altılı masa yedincisi hdp gizli ortak tam bulmuşsunuz birbirinizi sizede bu yakışır zaten
  • 4 Yıl Önce

1 isi

Bu zavallı organizma oy için hdpkk diyor, yakında ibneyiz demeye başlar nede olsa ucunda lgbt oylari var
  • 4 Yıl Önce

Abdullah

bebecan döktürmüş kalleş
  • 4 Yıl Önce

Mert

Şerefsiz satılmış krito İstediğin kadar kıvırt kalçan açıkta
  • 4 Yıl Önce

Bal

Bunda bir gram bile şe..f kalmamış... Gerçi...olmayan bir yerden eksiltme mümkünmüdür acaba?
  • 4 Yıl Önce

vatan

feto taktigi, oy oy oylar ne poslikler yaptiriyor insana!
  • 4 Yıl Önce

yasemin

ALLAH cc bildiği gibi yapsın, ali babacanı
  • 4 Yıl Önce

m.ışık

Ümit Özdağ buna fetöcan diyor lütfen gözlerine bakin ve bu adamın senelerce reisin yanında olduğunu düşünün
  • 4 Yıl Önce

Cocon

Bu fetonun ..nin çoktan hapiste olması gerekir ken 6 lı masada
  • 4 Yıl Önce

CAN BAR

Utanmak mı? Yav sen daha 2 yıl önce bu partiden istifa ettin Sen değil miydin Erdoğan adaylığına ilk imzayı atıp münafıklık yapıp APO ya çalışan tamda merkezde Ayrıca 6 lı masada HDP yok derken yerseniz diyorsun ama yemiyoruz Ve sorarım sana allllli hangi sorunda hangi çözüme ulaştınız Cevap yok dimi Ayrıca yoksulluk da yolsuzluk da hele hele yasak hiç yok bu ülkede pısırık ali
  • 4 Yıl Önce

Kritik

Vay Uşak vayyy.Babajan Müren den başka da birşey beklenmez.Git hdpkkya katil belki mebus ederler.Dangoz.
  • 4 Yıl Önce

Asıl isyanda, böyleleri milletin vekili asla olamaz

El vijdan babacan, halkın kanburusun 25 yılda emekli olup 3.500 tl alan vatandaşdan bugüne kadar kesilen vergiler esnafdan tüccardan alınan vergilerle Emekli maaşı alıp konuşuyor birde ülkemin baş düşmanı pkk sevicisi hdp diyalog kuruyorsun.Yazıklar olsun. Senin o emekli maaşını bu aciklamayla kesmeyen tüm haklarını geri almayı, ölen şehidlere boş yere ölmüş gibi davrandigını görmemezlikten gelmeni yetkililileri göreve cagırıp, o imkan ve 5 yılda elde ettigin emekliligin iptalini aldıklarını geri odemen icin göreve cagırıyorum. Bir asıl vatandaş olarak. Bu vatan siyonist oyununa geomeyecek. Masonlar delirecek.TEK ÜLKE, TEK MİLLET, TEK BAYRAK. Unutma ben Türküm hanımın van kökenli bize ve benim gibi olanlara asla zarar veremeyeceksiniz
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Diyalog un ne olduğunu bu millet biliyor çok bilmiş fetocu senin yapacağın partini kapat git sevdiğin HDP ile aynı yatağa gir daha mertçe olur kıvırma oğlum kivia
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23