• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Doktorun 'kalk git' dediği iddia edilen hamile kadın banyoda doğurdu

İstanbul Fatih'te doğum kontrollerini yaptırdığı hastanede doktorun 'kalk git' dediğini iddia eden hamile kadın, evinin banyosunda doğum yaptı.

17 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Selami

İstanbul’un tek dayanağı ve desteği sayın vali bey oldu hastanesinde yolunda metrobüsünde Selin’de sahipsiz bir şehir haline geldi uzaktan kumandayla koca şehir yönetilemez bana tatil yakışır lafı sinirlerimi ve tansiyonumu gerdi
  • 4 Yıl Önce

Eray

Kime inanalım
  • 4 Yıl Önce

Mesut

Aga, imkan var hasta kuruma girdikten sonra dijital dosyası sesli görüntülü gerçekleştirelim.
  • 4 Yıl Önce

osman

işte doktorlar ne bekliyorsunuz ki.
  • 4 Yıl Önce

Arap Mustafa

Sağlık sistemi peyderpey yapılanıp sınıflandırma ile ücret farkı ile değerlendirmeye ihtiyaç var geri hizmette çalışanlar saygıdeğer (vukuat işleyenler hariç) doktorlar ile aynı tutulamaz emekleri okulları gözardı edilemez Ayrıca sendika yetkilileri yapıcı olmalı sağlık ocakları kapatma kapattırma yapılamaz cezası olur halkımızın gönlü alınırsa destek ve güzellikler olur
  • 4 Yıl Önce

mehmet

türk tabipler birliği yüksek maaş vaadiyle doktorları örgütsel bir mücadeleye soktu. solak doktorlar. fetöcü doktorlar ve bir kısım şaşkınlar şu anda hastanelerimizi perişan etmiş durumda. hergün hastanelerde doktorların çıldırttığı insanlar görüyorum. kusura bakmayın da devletimiz kollarından tutup dışarı atmayı beceremiyor. olan hastalara oluyor.
  • 4 Yıl Önce

semih

bu uzaylı doktorları sanki anaları doğurmadı insan doktorlar müstesna
  • 4 Yıl Önce

Milli görüş mensubu

Her şey yolunda. Doktorlarımız da, hastalarımız da birilerinin dağılan oylarını konsolide etmek için hamasetle, dini istismar ederek dediği ve yetiştirdiği imanlı nesildir. Çok da önemli değil böyle şeyler, şükredin ki imama rast gelmediniz sizi dinden ederdi istismara da kalkışabilirdi. Allah muhafaza.
  • 4 Yıl Önce

Cem

Doktor ve sağlık çalışanları etik sınava alınabilir böylelikle ahlaki değerleri fazla yıpranmış teshis ve tedavi icin yeterli psikolojik seviyeyi yakalayamayanlar belli bir süre istirahat ettirilebilir Sağlık alanı en hassas ve stratejik alanlardan biri ama yeterince değer verilmiyor Sağlıkta reforma ihtiyaç var
  • 4 Yıl Önce

Saffet

Sen doğurmuştur güle gule büyüt çocuğu ya ölenlere ne demeli hasta değil doktor ikisi birden sağlık konusunda anlaşıp sevk ve idare edilmeli diye düşünüyorum
  • 4 Yıl Önce

Abc

Bu konuda yorumlarınızı bekliyoruz Doktor beyler seçilmiş insanlar üstün ırk
  • 4 Yıl Önce

bedel odememek sorumsuzluk arttikca adaletsizlik, liyakatsizlik, ofke de artar!!!

.......
  • 4 Yıl Önce

Koray

Bu kadar yalandan sonra doktorlara ve hastane idarecilerine zerre inanmıyoruz !!!
  • 4 Yıl Önce

Can Demir

Şu hastaneyi bilelimde bizde yaklaşmayalım. Savunması bile yalan iftira ile. Bende Fatih'teyim doğum için belki aklımızdan geçirdiğimiz hastanedir öğrenmekte fayda var
  • 4 Yıl Önce

OMUT

Bu manyak psikopat sözde doktorlara biri dor desin .
  • 4 Yıl Önce

Ünsal

Her hal tı hastanın üzerine attığınız yeter artık hastaneler denetim altına alınmalı
  • 4 Yıl Önce

oflu baba

... CEZA EVINDEKI GARDIYANLAR BILE MAHKUMLARA DOKTORLARIN HASTALARINA BAGIRDIKLARI KADAR BAGIRMIYOR..
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23