• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sefasını Ekrem sürüyor cefasını devlet çekiyor!

Normal zamanlarda İBB’ye ait tekneleri ulaşım aracı olarak kullanıp İBB’ye ait konakları mesken tutarak keyif çatan CHP’li İmamoğlu, kar felaketlerinde ve sel baskınlarında ise ya balıkçıda ya da tatilde oluyor. Bay Ekrem tatil keyfini bozup başkanı olduğu şehre dönmemekte direnirken, devlet; bakanıyla, valisiyle halkın yardımına koşuyor. Akit’e konuşan hukukçu ve siyasetçiler, “İstanbul’da sanki fiili kayyım dönemi yaşanıyor” görüşünde.

10 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

oflu baba

KARI KOCA NASILDA GULUYORLAR KEYIFTEN NASIL POZ AMA BUNLAR AKSAM YATAKTADA GULME KIRIZINE GIRER KENDILERINE OY VEREN SALAKLARA.
  • 4 Yıl Önce

Sinan

Yazıklar olsun oy zamanı halkın ayağına gelen köprüyü geçince insanların acı gününde tatil keyfi yazıklar olsun Tarım ve orman bakanı afat diğer ekipler yangın başından beri hala Datça Muğla da mücadele ediyorlar
  • 4 Yıl Önce

Fikret

Tatilistan diye bir ülke yokmu bu adamı orda başkan yapsak gelip giderken zahmet çekmesin. Yazık. İstanbul a az bile. Havadan karadan denizden en iyi hizmetler yapıldığı halde. Bu zat seçim kazandı. Tipine bir bakın şeytan gibi her tarafı oynuyor,yalan söylerken yüzü kızarıyormu hiç bunun tipinden belli hizmet etmeye gelmediği. İktidar engellemese Fethiye den yağmuru durduracak ti bunun suçu yok . Suçlu bakanları valisi ile İstanbul un zor gününde yanında oldukları icin iktidarın tabi
  • 4 Yıl Önce

Ömer

İmamoğlu yanlış seçimdi göç fazlalığı plaj park keyfi sayın Erdoğan’ın hizmetlerinin üstüne çıktığı için kim olsa kazanacaktı zira İmamoğlu’nun Beylikdüzü’nde 3-4 mahallenin dışında kasaba hayatına insanlar mahrum edilmiş Esenyurt bardağı taşırdı kesinlikle görevden alınmalı
  • 4 Yıl Önce

yemin

yemin ediyorum buna oy veren kördür ve sadece Atatürk için oy veriyordur
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Ali BICER

Kendini begenmis ZUBUK ZADE ,bundan ne hayir gelir Allah askina, ayni zamanda bu ZUBUK ten ne koy olur ne kasaba, Kendine hayiri olmayandan Devlete ve millete ne gibi bir faydasi olur ? bu gune kadar nerede ne is yapmis ki koskoca Istanbul a bir civi caksin.
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

haspama yakışıyor be demiş adamın biri...
  • 4 Yıl Önce

Harun

Birakin surunsunler bakanlar cok buyuk yanlis yapiyor bu insanlara iyilik etme sanina yetme kufur edip bagirip cagiran seref yoksunlari nerede sesleri cikmiyor
  • 4 Yıl Önce

Yiğit

Burun dikliği kibir özgüven ehh seçim yaklaşıyor. Herkes e haddini bildirir bu Aziz millet.
  • 4 Yıl Önce

Emekli

Sadece işte ve Ankaradamı sel oluyor köprüler yıkılıyor evleri tarlaları sel basmakta
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23