• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Burası Kahramanmaraş! Polise saldıran alçaklara meydan dayağı

Kahramanmaraş'ta kendilerini uyaran polis memurlarına saldıran 3 kişi çevredeki vatandaşlar tarafından dayak yedi.

13 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

kayserili

polisimize kalkan eller kirilsin
  • 4 Yıl Önce

ali

1 numara.
  • 4 Yıl Önce

Ah o öpülesi eller

Elleriniz dert görmesin, atalarınıza rahmet. Öyle iyi yapmışsınız ki...
  • 4 Yıl Önce

ERDİNÇ IŞIK

ON NUMARA BEŞ YILDIZ OLMUŞ…. POLİSİN YANLIZ OLDUĞUNU ZANNEDEN İTLERE GÜZEL Bİ DERS… POLİS BİZLEN BİZ POLİS İLEYİZ BİZ Bİ BÜTÜNÜZ….
  • 4 Yıl Önce

ümitt

Kahraman Kahramanmaraşlıları gerçekten tebrik ediyorum. Allah razı olsun onlardan. çoktandır neme lazımcılık sinmişti üzerimize...
  • 4 Yıl Önce

asim keskin

iste olmasi gerek bu Helal olsun hemserlerime. Kurutulus savasini baslatanlarda maraslilar idi. 
  • 4 Yıl Önce

Onuncu köy

Elleriniz dert görmesin maraşlı kardeşlerim. Güvenlik güçlerimiz bizim göz bebeklerimizdir onları ezdirmeyiz.
  • 4 Yıl Önce

taşkın

burası edeler, şair'ler şehri burda yamuk olmaz devlete.
  • 4 Yıl Önce

Neron11

Cansınız maraşlılar.
  • 4 Yıl Önce

Emekli.

Adlarına yakışanı yapmış sütçü İmam 'ın torunları 
  • 4 Yıl Önce

HABERİN BAŞLIĞI YETER

ELLERİNE SAĞLIK KEŞKE HER YERDE BÖYLE OLSA
  • 4 Yıl Önce

cuma aktaş

Hepsinin ayrı ayrı ellerine kollarına sağlık. Helal olsun maraş. Kahraman olduğunu tekrar kanıtladın.
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

cok güzel
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23