• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İmamoğlu'ndan skandal adım! Sende hiç utanma yok mu be adam?

İBB'nin israf olarak niteleyerek kaldırdığı yeşil panoların son hali dikkat çekti. 15 Temmuz Şehitler Köprüsü çıkışı Ankara istikameti Altunizade mevkisindeki panoya, bir firmanın reklamı konuldu.

22 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

İzmitli

Bence az bile yapıyor İstanbul bunu hakediyor
  • 4 Yıl Önce

Niyazi

Sayın Erdoğan belediye başkanlığında çok mağdur ev ziyaretlerinde şifa vermişti sonrada halkına önce saygı sonra hizmet anlayışı ile terfi etti imamoğlu halkını seçmenini seçim zamanı göstermelik olsun oynuyor sonrada kusura bakmayın benim tatilim sizin acınızdan önemli yazıklar olsun Esenyurt ve mağdur ilçelerin karşısına istifa etsede çıkamaz
  • 4 Yıl Önce

Galip

CHP li olarak imamoğlu bizleri 2-3 böldü bazı taraf yazarlarımız tv kanallarında partiye zarar hasar açmasın diye savunmak zorundayız moduna girdiler Cumhurbaşkanı olsa vay bu devletin haline acilen disiplin kurulu cezası ile görevden alınmalı artık yeter
  • 4 Yıl Önce

Hasan

İstanbul ağır geldi depremde selde insanlar can çekişirken tatil balık kayak keyfiyle gündeme gelmesi sonrada uzaktan Kuman’da ile sizleri idare ediyorum demesi ağır bir vakadır kabul edilemez
  • 4 Yıl Önce

OMUT

Bu faşist kemalisti oraya koyan kim.
  • 4 Yıl Önce

Chpden kemalistlerden tiksinen

Bu ekoyu anca yapraklar alkışlasın zaten hizmet yok bişey yok bu şahıs bu şehire geldiği günden beri beti bereketi gitti güzelim canlı çiçekleri hepsini söküp attı çöpe bide doğacıyım ayaklarına yatıyor kanalizasyonlardan ve logar kapaklarından iğrenç kokular eksik olmuyor ibb yi arıyoruz o diyor biz bakmıyoruz ilçe belediyesini arayın onları arıyoruz onlarda biz bakmıyoruz diyorlar o ona atıyor öbürü ona atıyor istanbul leş gibi kokuyor bu zihniyet yüzünden güzelim şehri istanbul hizmet görmüyor haliç'e gittim geçen gün resmen bataklık gibi olmuş çamurlu suya dönüşmüş ve kokuyordu yazık oldu sana İstanbul
  • 4 Yıl Önce

Yılmaz DURMUŞ

İstanbul BBB İmamoğlu dipsiz bir kuyu, var olanı yiyor, mevcut kaynakları tüketiyor, yetmiyor milyonlarca Euro borçlanıyor onlarda suyunu çekmek üzere, bütün harcamaların çok büyük bir kısmı reklam, piar ve algı operasyonlarına harcanıyor, inanın İSTANBUL BBB olduğunun farkında olmadığı için ne İstanbul ne İstanbullu zerre kadar umurunda değil
  • 4 Yıl Önce

kenan tok

ey akit.imamoğlu neden utansın acaba.bende size sorutorum...
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Her şey var bir o yok
  • 4 Yıl Önce

El Salvador

Eeee nolmus yani?
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Bu Güruha ne anlatsan boş bunlar anlamaz mezhep ayağına bodoslama bunların peşinden gider ancak İktidarı alıp ekonomiyi iyice tepetakla attırınca ve bölünme sürecine girilince bazıları belki anlıya bilir o kadar.
  • 4 Yıl Önce

bir

Estetikten ne anlar, lgbtci ekrem, dikey bahçeden emisyondan, gürültü azaltılmasından estetikten ne anlar, chp demek çöp, çukur, pis kokular deniz, dere kirliliği altyapı eksikliği, yatırım düşmanlığı, ilkel çöp toplama, susuzluk, hava kirliliği, yalancılık hdpkk işbirlikçi denilince akla gelen partichpdir
  • 4 Yıl Önce

cCcihaD

ustelik allah bilir ya bu reklam anlaşmasını sadece kendi dönemini kapsamıyordur sonraki donemleride kapsıyorsa yeni gelen kaldıramazda tazminat ekler bizzat yüksek koyar, gelen öderse bu tazminatı o da benimdir der anlayacağınız her türlü geleceği dahi ipotek altına koyup gelirleri tazminatlarını kendi hesaplarına kanallarına aktarabilirler. hem çevre düşmanlığı hem yolsuzluk içinde her şey barındıran yolsuzluk yolu sonuna dek açık bi zihniyettir CeHaPe. maksat ülkeye çevreye doğaya destek hizmet değil cebine destek. istanbul nimet nimet.
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Biri

Halk neyi hak etti ise, hak ona göre halka yönetici verir.  
  • 4 Yıl Önce

Zeynel

Reklamdan başka neyi var ki algı şov
  • 4 Yıl Önce

asim keskin

Trabzonlu dur yapar normaldir. Göreceksiniz Trabzonlular ileride camileri bile reklam panosuna ceirmezlerse ne diyeyim.  
  • 4 Yıl Önce

www

Degisiklik olsun diye Papazogluna oy verenler bu durumu hak ettiler, Allah onlara daha fazla cektirsin!
  • 4 Yıl Önce

afsim

Bir kişi çıkıp ta protesto yaptımı ? ''Bu güzelim bahçeleri sökemezsin başkan!'' diye ? yok Nerde öncü sivil toplum kuruluşları?  
  • 4 Yıl Önce

ersan

sayin imamogluna helal olsun yandas medyanin ekmek parasini mamasini kesince hespi cilgina dondu yuru baskanim helal olsun sana
  • 4 Yıl Önce

yeşil orman ağaç katili

ben bir kadıköy suadiyeli olarak o dikey bahçeleri yıkıp yok ettikten sonra bunun degil b.başkanı ormanları bile bile yakanlardan bir farkı olmayan yeşil katili olduğunu anladım arkasındanda çıragan caddesi alpadros parkı valide korosundaki yıkmlarından sonrada tam yeşil ağaç orman katili olduğunun kesin olduğunu kanıtladı
  • 4 Yıl Önce

hsyn

İstanbul yine sular altında, Ekrem başkan nerde.bu nasıl bir yönetim anlayışı.bunlar İstanbullu ya hizmet değil hezimet veriyorlar. İstanbul halkı bunu hak etmiyor.
  • 4 Yıl Önce

Hayro

Oradan hep :Entel dantel dü....ler geçiyor…Eyi adamlar istisna…Duvarlardaki panolara LGBTL yavruların resimlerini koyacakmış .Ekoş…Kötümü heryer çiçek bahçesine dönecek..Rengareng. Topluma hizmet budur…Yaşasın birleşmek…! İBB Hizmetleri.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23