• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Eserinden utan Ümit Özdağ! Siyahi vatandaşa küçük kızının yanında dakikalarca küfretti...

İstanbul metrosunda yaşlı bir adam, küçük kızı ile birlikte yanında oturan siyahi vatandaşa dakikalarca küfretti. Araçtakiler yaşlı adamın insanlık dışı hareketlerine gülerek destek verdi.

33 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ankaralı

Bu insanlıktan nasibini almamış mahluk insan mı acaba? Hiç insan olduğunu sanmıyorum.
  • 4 Yıl Önce

Muş

Lan pabucumun delikanlısı o kişi yabancı değil arkada yazıyı okursan teşekkürler İstanbul yazıyor sen kimsin lan dümbük karşıma çıkarsan diyorsun senşn gibileri 15 Temmuz’da banka kuyruklarında yada marketlerde gördük
  • 4 Yıl Önce

DELİKAN

O ADAMDA YABANCI OLDUĞU ORTAYA ÇIKTI NE SAÇMALAMAKTASININIZ? TÜRK HALKINA YAPILAN ZULMÜ KİM DÜNYADA YAPMAKTA MEMLEKETİ NE HALE KOYDUNUZ? BUKADAR İNSANI ÜLKEYE ALIRSANIZ SONUCU BU KARDEŞİM HAKKEDİYORSUNUZ TÜRK HALKINA IRKÇI DERKEN HEPİNİZE YOL VERECEKSİN...TÜRK HALKINA YADA İNASANINA IRKÇI DİYEN BANA DENK GELMESİN, GÖRDÜĞÜ SON CANLI BEN OLURUM AÇIK SÖYLEYEYİM.
  • 4 Yıl Önce

...

bir de vatandaşlık mı verdiniz? iddia ediyorum ermenistan'la normalleşme yaşansın bir kaç milyoncuk ermeni'ye vatandaşlık bahşedecek cehennem mekan şaklaban pislik tayipne bobi han!
  • 4 Yıl Önce

Nur

Allahın hidayet vermediklerinden zavallı yaşını başını almış ama insanlıktan nasibini almamış Allah hakettiğini versin orada bulunan bu tacize tanık olupta susanlar sizde bu günaha dahilsiniz içinizde bir tane imanlı müslüman yokmuydu bu kadar mı mal oldu bu millet yazıklar olsun size Allaha havalesiniz o terbiyesiz seviyesiz adamla birlikte
  • 4 Yıl Önce

ya sabir

Adi insan, nasipsiz..sen Türk olmazsin.. Olssa olsa, ya yunan, ya ermeni yada yahudisin..
  • 4 Yıl Önce

Serdar

Domuz tipli adamı ve çekip güleni içeriye alın.
  • 4 Yıl Önce

YAŞLI MAŞLI DEMİYECEN

Şerefsizin ağzına İKİTANE indirecen demekki orada adam yokmuş
  • 4 Yıl Önce

oflu baba

MEMNUNMUSUN TENEKEDEN MILLIYETCI UMIT OZDAG KIZ COCUGU KIZ COCUGU SENIN KIZIN VARSA ONUNDA COCUKLARI BOYLE ASSAGILIYICI BIR DURUMLA KARSILASSIN INSALLAH S.SIZ UMIT OZDAG OTOBUSTE GULEN S.SIZLERIN PANTOLONLARINI CIKARIP ETEK VERIN P.VENKLERE YAKISIR O KUFUR EDEN IHTIYARINDA KAFASINI GOZUNU YARAMADINIZMI SIZIN COCUKLARINIZ YOKMU S.SIZLER.
  • 4 Yıl Önce

Yusuf Kural

Acınacak halde bir zavallı. Allah ıslah etsin
  • 4 Yıl Önce

Adanalı

Emniyet bu zavallı hakkında gerekli işlemi yapmalı
  • 4 Yıl Önce

yaşamak güzel

ah be böyle o.ç. bi bana denk gelse neler yapardım orada ona neler
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Yazık, çok yazık. İnsanlığa sahip çıkmış bir millet ne hale gelmiş. Bu yaşa gelipte insan böyle bir karakterde ve seviyede kalıyorsa bu ülkede çok iyiyd gitmiyor demek. Birde yanındaki gülüyor hiç utanmadan.
  • 4 Yıl Önce

Qurban

Böyle pisliklere sopa çekin
  • 4 Yıl Önce

Osman Türk

İnsanlıktan nasibini almamış bu papaza dur diyecek bir delikanlı yokmuş demek o metro hattında. Zulme susan dilsiz şeytandır.
  • 4 Yıl Önce

selim

alkol bütün kötülüklerin anasıdır, rezil oldun çoluğuna çocuğuna torununa mahallene, ne diyeyim beter ol, içindeki pisliği kusmuşsun, ırkçılıktan içeri atmayanın adı da adalet bu memlekette
  • 4 Yıl Önce

Misafir

O yasli adama acidim Aslinda. Hayatinin sonlarina gelmis ama insan olamamis.
  • 4 Yıl Önce

Şehmus oral

ALLAH senin belanı versin.ALLAH senin cezanı versin .ALLAH sana bu bayramı zehir zıkkım etsin .ALLAH sana ölumün en şeditlisini nasip etsin.ALLAH sana gun yüzü göstermesin..TÜRKİYEMDE ne kadar ırkçı varsa ALLAH önları helak etsin kahru perişan etsin.....
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

memleketi ne hale getirdiniz lan sapik irkcilar. böyle sapiklar sizden cesaret aliyor
  • 4 Yıl Önce

hercai

Allah belani versin bu serefsize! Amin!
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Ne aşşağlık ...mış
  • 4 Yıl Önce

@@@

Rabbim Türkiyede ne kadar ırkçı ve faşist varsa hepsini mülteci durumuna düşür ve gittikleri yerde hergün hakatete zulme uğrasınlar.
  • 4 Yıl Önce

bayramlaşacam

yapanında yaptıranında orada olup güleninde bayram günü ... her türlü bayramlaşma yapayım
  • 4 Yıl Önce

asim keskin

o adamin ve orada ona sessiz kalanlarin hepisinin allah belasini versin insallah. yaziklar olsun bir kisi de cikip sus dyiyemiyor.yaziklar olsun. irkciligin geldigi nokta. o serefsiz itoglu itin aslinda linc edilmesi gerekirdi. yaziklar olsun.
  • 4 Yıl Önce

Hayro

Bu onun bunun çocuğu sarhoş !Ona pompa yapan yavşakların aile mevhumu hiç yok…Ümit hoça zaten insan deği !
  • 4 Yıl Önce

Cemalettin

Bu biraz başka bir dava ÜMİT ÖZDAĞ İLE NE ALAKASI VAR AKİT?
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Çevredekileri...
  • 4 Yıl Önce

Ferit

İnsani ve ahlaki deyerlerden yoksun hayvanlar hayvanlar bile diyemeyiz
  • 4 Yıl Önce

A. K

Yazıklar olsun
  • 4 Yıl Önce

Gaziantep

Bravo
  • 4 Yıl Önce

Al Mîr

Tam bir p.ç chp'li kafası... o zenci senin gibi bir ş.rr.fs.zd.n daha faydalıdir bu ülkeye... Şeytan soyu iblis tohumu aşşağlik.... O gülen mahluklara da diyecek bir şey yok. Zira insan olan ADAM olana söz söylenir...
  • 4 Yıl Önce

Abc

İnsanlıkdan malesef nasibini almamış
  • 4 Yıl Önce

Ayhan Sırma

bu şereften yoksun mahluk sarhoş
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23