• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

‘O’ oy almıştı! DSP’nin adayı başka partiye mi oy verdi?

DSP Genel Başkan Yardımcısı Ejder Onursal, Çankırı Dodurga‘da belediye başkanlığı seçiminde adaylarına oy çıkmamasıyla ilgili “Sayın Namık Kaya’ya yönelik ‘başka partiye oy verdi’ iddiaları gerçeği yansıtmamaktadır” açıklamasını yaptı.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Doğruya Doğru

Olabilir kendisine oy vermeye bilir çünkü herkes kendinin ne mal olduğunu bilir.
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Hanımıda mı oy vermemiş olacak iş değil.
  • 4 Yıl Önce

İzmirli

Daha aday olduğu yerde oy kullanamıyor birde orayı yönetmeye aday. Hiç mi bir tane adam bulamadınız orda. Yada oraya kendini kaydettirmek aklınıza mı geç geldi. Bunlarda pari yöneticisi olacak.
  • 4 Yıl Önce

O ve 0 arasında fark var

0 ve o
  • 4 Yıl Önce

Hiç mi bir tanıdığı,seveni,arkadaşı yoktu?

0(Sıfır) oyla bayağı var olur bayağı da hizmete devam eder.Bu tabale partileri ne diye hala faal anlamak mümkün değil.Yahu Ecevit öldükten sonra ne zaman yüzde 1(bir)den fazla oy aldınız da siyasette varsınız?1 matematikte etkisiz elemandır tıpkı sizin partiniz gibi
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23