• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yine toplu taşıma, yine aynı rezalet! Pembe vagon gelsin bu şerefsizlik bitsin

İstanbul’da yaşanan olayda Beylikdüzü-Avcılar istikametinde ilerleyen metrobüste kadınların fotoğrafını çeken bir erkek otobüsteki diğer yolcular tarafından fark edildi.

10 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ömer

Japon’larda kadın erkek ayrı ulaşım var onlara bir şey denmez biz desek kıyamet kopar ne ortaçağ kalır ne gericilik . Mutlaka düzenleme yapılmalı ama kim yapacak Ekrem mi ? Ekrem nerede İstanbul’da mı . Ha C başkanlığı için kulis yapıyor . Aman ne hali varsa görsün . Türkiye nelerle uğraşıyor
  • 4 Yıl Önce

Eeyy Kamil

Hangi 'medeni' dediğin ülke bu sorunu çözmüş, ey Kamil...
  • 4 Yıl Önce

Alihasan

Pembe vagon gelince ne olacak sayın Akit?. Mesela İnsanlar Eşi ile Veya Ana ve Babası ile nasıl gidecekler bir yere?
  • 4 Yıl Önce

Hamakat

KAMİL EFENDİ medeniyet dediğin yeri biliyoruz. Sen aydan mı bahsediyorsun? Ayda insan yok. 
  • 4 Yıl Önce

hülya

erkeklere mavi vagon mu?
  • 4 Yıl Önce

murathan

kamil vb. akıldakiler "medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar" tarifine cuk diye oturanlardır. bu tip yorumları okurken bu çerçevede değerlendirip değer vermeyiniz.
  • 4 Yıl Önce

ali

polisiniz yokmu sizin.
  • 4 Yıl Önce

sas

illa kadın fotoğrafı lazımsa gir İnternete heryer çıplak kadın resminden geçilmiyor zaten neyin peşindesin ne tür bir yaratıksın bilinçli yapılıyor insanları galeyana netirmek amaç
  • 4 Yıl Önce

cem

SANKİ DIŞARDA ÇEKEMEZMİ
  • 4 Yıl Önce

kamil

pembe vagon gelince ne olacak sanki sapıklık daha da artar. Medeniyetin olduğu ülkelere bir bakın bu durumu nasıl çözülmüş akit sen hala Afganistan olmak peşindesin. Nedir bu kadın nefretiniz bitmedi gitti
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23