• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bölgede büyük heyecan! Resmen petrol fışkırıyor

Diyarbakır ve Adana'dan gelen peş peşe petrol keşfi haberleri Güneydoğu'yu heyecanlandırdı. Birçok il kapatılan petrol kuyularında yeniden arama yapılmasını istiyor. TPAO'nun 1986 yılındaki çalışmalarında işçi olarak görev yaptığını söyleyen bir vatandaş, "Araban'daki çalışmalarda yerden petrol çıktığını gözlerimle gördüm. Şarıl şarıl petrol aktı" dedi.

51 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

BENZİNCİDE AĞZINA GELENİ SÖYLEYENLER

ABDÜLHAMİDİ SİZİN GİBİLERMİ İNDİRDİ LİDERLERMİ
  • 4 Yıl Önce

CHPLİ GEZİCİ AYDIN SOLCU KOMİNİST EMPERYALİST KOVUCULAR UYURGEZERLER BU KUYULAR KAPATILIRKEN SİZE HABER VERMİYEN YÖNETİCİLER

ATATÜRKÜN SEVENLAR DEĞİLMİ KİŞİBAŞI BİNDOLAR KİMİ BATILI PETROL ŞİRKETLERNE SOYDURDU NEZAMAN UYANACAKSINIZ HİÇ BİR ZAMAN HIRSIZLAN TAMAH KAR ÇABUK ANLAŞIR
  • 4 Yıl Önce

Şafak Şen

Bende diyorumki yanıbaşımızda Azerbaycan da Rusya da dünyaya ihraç edilen petrol ve doğalgaz Doğuanadoluda karsta Erzyrumda Ağrıda neden olmasın.MTA birde buralarda arama yapsa.Ağrı dağı genç yanardağ.Toprağın derinliklerinde neler var
  • 4 Yıl Önce

Cengiz

Ulan utanmada fışkırıyor dediğiniz petrol 1 milyar dolar değerinde dediniz bunun 500 milyonunu zaten masraf edeceksiniz biz bunun 170 kat doşarı satarak heba ettik insafınız haberiniz batsın
  • 4 Yıl Önce

Göksen Merey

kapatanlar kimler ve hala Türkiyede faaliyet gösteriyorlar mı? niye kapatıldı hainlik mi yoksa o dönem için maliyetlimi idi? niye bunu merak etmiyoruz?
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Yıldız

Doğudan batıya ülkemizin her yerinde petrol doğalgaz ve kıymetli maden yatakları olduğunu herkes biliyor. Asıl bunların milletimizin hizmetine sunulması gerekiyor.
  • 4 Yıl Önce

Halil

Yaw arkada Türkiye'nin her yerinde var yaşım 43 11yasindan beri hatırlıyorum Urfa'nın Ceylanpınar ilçesinde TİGEM de yapılan sondaj çalışmalarida petrol çıktığını karanlık ellerin hemen üstünü beton soktuğunu çok iyi biliyorum insanları kandırmayın hangi ili ilçeyi arasan var icraat ister bırakın boş muhabbetlri çıkarın işleyin milletin canına tak etti yeter
  • 4 Yıl Önce

Ekrem Ekrem

Allah yetmisin çıktıkça zamlar arka arkaya geldide
  • 4 Yıl Önce

Adnan Menderes

1955 Li yıllarda ülke NATO ve ABD’ye peşkeş çekilip coniler rahat etsin diye genelevi açanlar halkın gazını almak için “şu kadar petrol bulduk, şu kadar gaz kuyusu bulduk bi iki seneye mazot bedava olacak” der devleti dolandıran Necip Fazıl medyası halkı kandırırmış , sanırım şimdi aynı oyun oynanıyor, keza düne kadar ak-it gastesi Sedat pekeri suç örgütü lideri diyenleri “şerefsiz ,alçak” ilan ediyordu umarım o videoyu hükümet yetkilileri izlemiyordur
  • 4 Yıl Önce

Manyaq

Bu haberlerden sonra ; Zam geliyor beyler, hadi yine iyisiniz, deponuz daki benzin değerlendi!!!
  • 4 Yıl Önce

Süleyman

Petrol doğalgaz nadir element ayçiçek yağı jelibon nutella hepsi fışkırıyor memleketim topraklarından 2023 de lozannın gizli maddeleri bi iptal olsun ooohhh oooohhh dolar avro yağacak memleketime ooohhhh ooohhh avrupa amarika çatlayacak o zaman bak görün 5 seneye f35 de fışkırır topraklarımızdan
  • 4 Yıl Önce

Ferhat şanlı

Allah'ım,sana şükürler olsun, bizlere, bu günleri gösterdin, ben inanıyorum, bu bir efsaneye, değilmiş, ülkemizdeki, petrolün, çıkmasını istemeyen, emperyalist güçler, içerdeki vatan hainleri ve işbirlikçileri ile, beraber bugüne kadar, petrolü cikarttirmadilar, ülkemiz petrol denizinin üzerinde olduğunu hep anlatırlardı, inşallah yarab, genç mühendis lerimiz, ve bizi yönetenler, azmetti , sen tüm engelleri kaldır Allah'ım, onların yardımcısı ol, ülkemizin zincirleri kırıldı Allah'ım , ben kazanmasında, yurdum kazanıyor çok şükür, sana hamd ederim Allah'ım
  • 4 Yıl Önce

SAVAŞ

ULAN ADAMLAR OKYANUSUN DİBİNDE AÇIK DENİZLERDE VAR OLAN KAYNAKLARI REZERVLERİ MİLYARLAR HARCAYARAK ÇIKARACAK BUNUN İÇİN YENİ TEKNOLOJİLER GELİŞTİRECEKTE KARADAKI KAYNAKLARI KAPATIP ÇIKARMAYACAK DAHA UCUZA MAL OLUP BİLİNEN TEKNOLOJİYLE ÇIKARILACAK KUYIYU KAPATACAK OLACAK İŞ DEHİL PETROL İÇİN SAVAŞ ÇIKARIP ADAM ÖLDÜRÜYOR DARE YAPTIRILIYIRLAR YAPIYORLAR MUSADIK VENEZELA MEKSİKA ARJANTİN SURYE VB BU MASAL KÜLLAHIMA ANLAT
  • 4 Yıl Önce

Şevket

Yalanınızı yesinler, başlığı gören sanır ki petrol ihraç etmeye başlıyacağız
  • 4 Yıl Önce

Selim Türker

O zaman mecburen kapattılar üstünü...ipimiz emparyelist lerin elindeydi.. şimdi farklı mi sanki... biz yetecek kadar petrol çıkarırsak fiyatı düşecek....aynı Araplar gibi...o zaman vergide azalacak....sence devletin işine gelirmi bu durum...düşün bakalım...
  • 4 Yıl Önce

Neco

secim yaklasiyor pompalayin yalan haberleri petrol fiskiyriyor gaz fiskiriyor altin akti gidiyor jelibon kuyulari agzina kadar tasiyor hey yavrum heyyyyyy millet öküzya herseye inaniyor...
  • 4 Yıl Önce

1881

Seçim yaklaştıkça her yerden petrol ve gaz fışkırıyor.
  • 4 Yıl Önce

Abdrhmn

Selcuk bayraktar iha siha yaparken burokrasitarafindan nasil engellendigini, sen git, ingilizcen cok iyi git tercumanlik yap denildigini,,tv lerde dinledik ,yine binaliyildirim ulastirma bakaniyken hizli tren rayi aliminda burokrasi beni ucyil oyaladi demisti, , bizde tarimdada enerjidede, v,s ,mason sabatay ,feto gibi emri baska yerden alan burokratlar oldugundan , , her iyi harekete, takoz olunmustur ,, once o kadrolara mili duyarliligi olan burokratlar, getirilmeli,,
  • 4 Yıl Önce

ADNAN

Admin kardeş.. Fetöcüler yorum kısmında at koşturuyor. engelleyin şerefsiz münafıkları
  • 4 Yıl Önce

Ulvi

Türkiyede daha önce sondaj yapılıp kapatılmış ne kadar yer varsa istisnasız yeniden kazılmalı.
  • 4 Yıl Önce

ADİL

MESUT EVET DOĞRU ADAM OLANLAR ÇIKARIR O PETROLLERİ
  • 4 Yıl Önce

ADİL

DEMEKKİ YILLARDIR SÖYLENTİ DENENLER GERÇEKMİŞ ÇÜNKÜ İLK OKULDAN BERİ ALİ UYU YAT UYU OKUTULARAK BU MİLLETİ UYUTTULAR
  • 4 Yıl Önce

Okur

Efsane bunlar, inanılacak yanı yok. Bir bölgede petrol çıksın da dönemin iktidarı kuyuların kapatılmasına göz yumsun, olacak iş değil.
  • 4 Yıl Önce

Atma

Ulen petrol olsa altin olsa pirlanta olsa kapatirmiyim ben kazdigim kuyuyu. Demekki kalitesiz veya yetersiz ki yatirimi karsilamiyor
  • 4 Yıl Önce

Karamanlı

Celal Bayar ve Adnan Menderes liderliğindeki Demokrat Parti iktidarında, Türkiye'de ekonomi 1954’ten itibaren önce durgunluğa ardından ciddi bir krize dönüştü. 1957 yılına gelindiğinde ise ekonomik krizin yanı sıra, Yunanistan’la Kıbrıs’ta kriz, Ortadoğu’da kriz derken DP iktidarı, 2 Ocak 1957 yılında kamuoyuna bir 'müjde' açıklar: “Trakya’da zengin petrol bulundu”
  • 4 Yıl Önce

hercai

Yahudi Laikci rejim bitirilirse petrolda cikar gazda cikar!
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

2023 dedikçe içimizde ki bazıları hiç bir şeyin farkında değil
  • 4 Yıl Önce

Revah Fatima

Adıyaman'ın merkeze yakın Yeniguven ve Çemberlitaş köylerinde de 10 yıl önce üstü betonla kapatılmış kuyuyu gözlerimle gördüm .Lütfen orayı inceleyin.Durukaynak(Pişinik) köyünde de kömür yatağı olduğunu köylülerden bizzat duymuştum .
  • 4 Yıl Önce

Mesut SARP

Herkes bi teknik adam oldu gitti. 
  • 4 Yıl Önce

adsız cengaver

bu haber artık bayatladı 10 günden fazladır sitenizde duruyor zaten seçime kadar böyle çok zengin yatak bulduk fışkırıyor diye konuşulur yazılıp söylenir seçimden sonra palavra olduğu ortaya çıkar
  • 4 Yıl Önce

Sedat

SAdece doğalgaz petrol akitle haber 7 de fışkırıyor dolar 10 tl inecek eflasyon azmış yandaşlar şişiriyotmuş da Muş
  • 4 Yıl Önce

h.sahin

benim anlamadığım şu: Bu konuda neden TPO dan veya bakanlıktan bir yetkili açıklama yapmıyor da ; Fi tarihinde TPO da çalıştığını iddia eden bir işçinin açıkalmalarıyla haber yapılıyor. Gazeteciliğin ruhuna aykırı.
  • 4 Yıl Önce

Murat Bülbül

Daha önce de yazdım! Yaşım 55. Eski kapatılan kuyularda petrol olduğunu sağır sultan bile duydu fakat 21 yıldır iktidarda olan akparti her ne hikmetse o kuyuları araştırmadı. Şimdi enflasyon yüzde 100`ü geçince ve seçimi kaybedeceğini anlayınca sağda solda petrol çıkarmaya başladı ama nafile, beyhude çabalar bunlar.  
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Biri

Selamunaleykum, Gecmiş tarihi bir gözden gecirmek lazım. 1945 de yabanci sermaye teşvik kanunu incelemek lazım. Yabancılarin petrol arama izinleri acılan kuyuların beton yada civa dokulerek kapatilmaları kimlere izin verdiler ise onlardan tazmin etmek gerek Emaneul Karasunun Bohamya kiristal şirketinin ülkeme verdigi o zararın hesabı sorulmalı.  
  • 4 Yıl Önce

Okur

Çıkarın şu üstü kapatılan petrolüde toplum rahatlasın,yirmi yıldır elinizi tutanmı var.Seçim yaklaşınca her taraftan doğal gaz,petrol fışkırır seçim bitince pıssss.
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Bırakın bu palavraları millet zamlardan bıktı siz hala milleti uyutma peşindesiniz.
  • 4 Yıl Önce

Sedat

Masraf Ve maliyetini kurtaracakmı seçimlere kadar şişirilir sonrasında balon gibi söner bizde işler böyle yürüyor
  • 4 Yıl Önce

OKKACI

Madem her yerde petrol var niye çıkartıyorsunuz. zorunuza mi gidiyor. İthal petrolünün verdiği rantı yurt içi vermiyormu. Ne güzel işte. Yurdumuz da petrol çıkarsa Faiz Lobilerinin Mabedin de Tavaf yapmazsınız.
  • 4 Yıl Önce

Abidin

Durun bu daha başlangıç.Seçime 1 Ay kala ne doğalgazlar ne petroller ne cevherler ne JELİBONLAR bulunacak maşallah güzel ülkemizin her yerinden bişeyler fışkırmaya başladı.. :)))
  • 4 Yıl Önce

Alireceb

Haydi bakalım hükümet,top sende, umarız bir 35 senede sen bekletmezsin
  • 4 Yıl Önce

lütfi

Bu rezervler nedense hep seçim yaklaşınca topraklarımızdan fışkırıyor.
  • 4 Yıl Önce

Kadir

Bizi aldatanlardan hesap sormayacakmiyiz devlet o arama yapanlara para odememismi ozamanlardan beridir bizi Petrolden mahrum etmenin maliyeti faiziyle beraber nedir ilgili yetkilileri mahkum ettirmeyecekmiyiz bu ihanet değilimdir Erdoğana hesap sormak isteyenler varken biz elimize geçmişken hesap sormayalimmi gazeteciler tekmili 32 kısım yayın yapıp İfşa etmeli kamu oyu çalkalanmali
  • 4 Yıl Önce

Geçmişte gerçekleşmiş olaylar bir bir anlatiliyor

Ve türkiye düşmanlarının kapattığı iddia ediliyor....peki 21 senedir siz nerdeydiniz......insallah bu anlattiklariniz her secimde tekrarlanan masallar değildir...ve ülkem için hayırlı sonucları olur.....
  • 4 Yıl Önce

Dilan

E olmadıki?2023 lozan gizli???
  • 4 Yıl Önce

SERDAL AKYÜZ

Eeeee bakalım zamani gelince göreceğiz şarıl şarıl petrol bizemi akacak yoksa disariyami bu kadar haber yaptiniz yıllardır bize faydasi olmayacaksa 2 kamyon betonda siz dökün üzerine hedef olan 2023 geldi catti bekleyip göreceğiz neler olacak
  • 4 Yıl Önce

Mesut

E hani lozan gizli idi?2023ten önce çıkartılamıyordu. Sizin seçmen türkiye nin zaten 100yıldır petrol ihtiyacının %10unu çıkarttığını bilse n güzel mort olur.haha
  • 4 Yıl Önce

Mert

Yalanlarla insanları uyutmaya devam edin. Bu nasil gazetecilik.
  • 4 Yıl Önce

hüseyn

Elektrikli araçlara geçiyoruz petrol buluyoruz..interesting
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Çorlu nun Paşaköyün dede açılan kuyudan Çıkan petrol aylarca yakıldı sonra yetersiz diye kapatıldı.Orasınında tekrar araştırılması lazım.
  • 4 Yıl Önce

Hepsi gibi

Turgut Özal da abd uşaklığını çok iyi yaptı
  • 4 Yıl Önce

Her Yerden Bir Şeyler Fışkırıyor

En önemlisi de her an her şeye zam fışkırıyor. Çay içemez olduk.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23