• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Alman edebiyatı yapan solcular bu habere iyi baksın

Almanya'yı örnek gösterip Türkiye'yi ekonomi üzerinden karalamaya çalışan solak güruh bir kez daha rezil oldu. Almanya'da yaşayan bir Türk vatandaşı, "Sadece burada değil dünyanın her yerinde geçinmek zor oldu" dedi.

15 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

adsız cengaver

kira yardımı aldıklarını, sosyal yardımlar aldığını, çocuk başına 210 euro aldıklarını niye söylemiyor kiralık evde oturuyor ama odasını kiraya veriyor nasıl kiraya veriyorsa oda kirası bile gıdasını karşılıyormuş oh oturmuşlar restorana masayıda donatmışlar viskimi şampanyamı nedir masada ziyafet çekiyorlar ulan türkiyede emekli bir vatandaş bırak restorantta ziyafet çekmeyi çarşıya çıktığında yarım ekmek arası tavuk döneri bile zor yiyor ondan sonra almanyada yaşamak çok zormuş
  • 4 Yıl Önce

adsız cengaver

misafir denen yorumcu almanyada yaşamak çok zorsa ne duruyorsun hemen tası tarağı topla dön ülkene almanyada yaşayıpta burada hariçten gazel okuma
  • 4 Yıl Önce

Mert

pardon ucak parasinin biletini nerde buldun?
  • 4 Yıl Önce

Mert

özür dilerim hanfendi biraz olsun dogru konus ya ltf 995 emeklilik parasini aliyon evin bir odasi kiraya vermisin . kesin odayi kacak olarak vermisin. demeki. kesin kira yardimini aliyon birde yalniz oturuyorsan demeki büyük evde oturuyon bari biraz dogru konusss
  • 4 Yıl Önce

Musafir

Almanyada kral gibi yaşayan yok emekli olup hiç yok 1000 Euro maaş alıp 760 Euro kira ödersen birde ilaçlara para ödersen kral gibi Açsın 54 Euro zam yaptılar diye gazeteler manşet atıyor hepsi birden Hayat pahalılık %160 bazı yerlerde zam gördü. Hükümet üşüyen olursa bataniye ile örtünsün duş alırken 5 dakka kafi diyorlar Bunu Türkiye de dense kiyamet kopar öce beceriksiz chp yapar gazeteler istifa ile manşet atar Burda herşey yolunda gibi gösteriyorlar fark bu işte kimse yollara düşemez. Iyi gecinen kimler Devleten gecinip kacak calışıyor ise gecinir gecti bitti o Almanya
  • 4 Yıl Önce

EMEKLİ VATANDAŞ

995 EURO ALDIĞIN EMEKLİ MAAŞINLA GEL BURADA YAŞA UZAKTAN AHKAM KESMEK ALGI YAPMAK KOLAY FALLİK KADIN.
  • 4 Yıl Önce

DÜNYADA EN ÇOK İSYANEDEN ÜLKEDEKİ İNSANLARI SORSALAR

TÜRKİYEDEKİ YÜZDE 40 RAHATLIKLAN DİYEBİLİRMİSİNİZ
  • 4 Yıl Önce

Cüneyt beyaz

Sınır kapılarını iyi tutalım, yoksa aç sefil Almanlar buraya göç ederler.Refahimız azalır
  • 4 Yıl Önce

Ümit

1000 Euro maaş alıyor ve Türkiye ye dönmüyor,burada gecinemedigini söylüyor, varın bakın bu kadının Türkiye de lüks bir evi var 1000 Euro maaş alıyor ve dönmüyor, çok garip
  • 4 Yıl Önce

ADANALI

BU YAPTIĞINIZIN HABER DEĞERİ HİÇ Mİ HİÇ YOK MADEM GEÇİNEMİYOR TASI TARAĞI TOPLASIN GELSİN TÜRKİYE’YE ALDIĞI 995 EURO PARA İLE KRALİÇELER GİBİ GEÇİNİR YAŞAR ÖYLE UZAKTAN AHKAM KESMESİ YEMEZ BÖYLE HABER YAPMAYIN ARTIK MİLLET YEMİYOR ÇOK AZ KALDI.
  • 4 Yıl Önce

Almancı

Yapma günahtır yalan söylüyorsun! Kira ve sosyal yardımı aldığını gizleme. Ayıp ayıp
  • 4 Yıl Önce

Neco

İyide bu edebiyatı siz ve sizin gibi medya kuruluşları yapıyor.ikide bir haber yapmıyorsunuz dünyanın ,özellikle Avrupa'nın çeşitli ülkelerinden.sadece bizde değil enflasyon orada burada arttı diye.
  • 4 Yıl Önce

Engin

Chp ülke yönetimini 5 yıllığına almalı almaliki günlerini görsünler. Başka türlü anlamayacak bu millet... İst ankara alındığında hiç üzülmeyin dedim ARADAKİ FARK GÖZÜKSÜN hala görmeyen varsa kördür
  • 4 Yıl Önce

Engin

Ya arkadaş zilletin hangi dediği doğru.. Onlarda biliyor bunu ama onların niueti başka o yüzden hep yalan söylemek zorundalar.. Boşverin şunları
  • 4 Yıl Önce

Emekli

Peki ne yiyorsun yakıtını elektrik su paranı kim ödüyor o emekli masşıyla Türkiye’de bey gibi yaşarsın muhakkakki euroyla aldığın ev veya evlerde vardır
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23