• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Vatandaşa helal olsun! Laftan anlamayan magandaya unutulmaz ders

Ankara'da mahalle sakinleri yüksek sesle müzik dinleyip ve cadde ortasında insanların hayatını tehlikeye atarak sürekli drift yapan magandanın aracının önünü keserek devirdi. Öte yandan magandanın ehliyetsiz olduğu bilgisi edinildi.

24 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

havacıva

vallahi sultanbeylidede bunu yapmak lazım.gece saatlerinde yüksek sesli konuşarak yürüyenmi, müzik denmeyecek zırıltılarla caddeleri arşınlayan veya abart ekzoztla turlayanlarda aynısını hak ediyorlar. merakım bu fırlamaları polis veya görevliler hiçmi görmüyor duymuyorlar. geçenlerde genin saat 2,5da uyandım sanki taramalı tüfenk gibi pat pay sesiyle. tabiki selamlarımı söyledim sülalesine. ama gören duyan yok ölü toprağı sepilmiş gibi üstlerine.
  • 4 Yıl Önce

emekli

böyle itlere devlet haddini bildirse, vatandaş mağdur olmayacak ama nerde her yerde bu itlerden var..
  • 4 Yıl Önce

ahmet

mahalle halkına helal olsun,bu zibidiler laftan anlamıyorlar,siz kızsanızda onlar bildiğini yapıyor,sizi canından bezdiriyor,polis çağırıyorsun,geliyor müziği kıs diyor ve gidiyor daha polis gittiği gibi sesi açıyor,böylesi durumlarda mahalleli bir olacak o söz dinlemez edepsizi bir güzel dövecek bakın bir daha sesi açabilecekmi,biz böyle ceza vermedikçe EDEPSİZLER!!!iyice azıttı,bunlar her yerde mantar gibi çoğaldılar,bu işi polis değil halk çözer ve çözmüş elleriniz dert görmesin...
  • 4 Yıl Önce

Oğuz Han

Aklı başında bir ülkede kanun nizam olur. Halk ceza keserse yarın öbürgün de birini linç eder öldürürler.
  • 4 Yıl Önce

Polis

Polisi cagirmak yerine cocugu dovup araci devirmek...
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Mahalleli ne yapsın devlete gitse 1500 tl ceza yazacak yine devam edecek mecburen iş başa düştü niye çünkü bu ülkede ADALET diye bir şey yok.
  • 4 Yıl Önce

Erdal

Adamsınız  izmirede bekleriz
  • 4 Yıl Önce

Erdoğan

Osman Mert polisler sen rahat uyu diye devriye görevi yapıyor...
  • 4 Yıl Önce

Yetmez ama evet

Arabanın direksiyon mili çıkarılıp ... sokulmalıydı
  • 4 Yıl Önce

Ozzimen

Yanlış kişiyi dovmusler. Babasını dovselermiş ya
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Adalette hükümetin büyük bir acziyeti var artık millet ihkakı hakka başlayacak yasalar insanların can ve mal güvenliklerini koruyamıyor Bekir bozdağın da yapacak bir şey yok bütün sistem bitmiş Acilen yeni bir hukuk sistemi gelmeli idam ve kısas içeren yüce Allah’ın emirlerini uygulamıyanları Allah öyle sefil duruma getirirki …
  • 4 Yıl Önce

Asım

helal olsun Ankaralılara ellerine sağlık.
  • 4 Yıl Önce

KARLIDAĞLAR

caydırıcı cezaların olmadığı yerde vatandaş kendisi adaleti sağlayacaktır.
  • 4 Yıl Önce

Sami

Bu tiplerden Beykoz Pasabahçede çok var,saat ve yer farketmiyor,hasta,bebek,yaşlı,okulönü,hastane önü onlar için farketmez, yüksek müzik aç gez hayatları saygısızlık....kimsede laf söylemiyor,bunlarla mücadele şart ..fakat vatandaş laf söyledimi bu saygısızlar daha da saygısız oluyor...yakıt da onlara göre ucuz herhalde..bunlara Emniyet güçleri çözüm bulmalı...bir kaç kişi cezalandırılsa önüne geçilir diye düşünüyorum..Eksoz olayı mesela şimdi çok azaldı....Bu konunun çözümünü bekliyoruz..saygılarımla.... .
  • 4 Yıl Önce

TÜRKOĞLU

ELLERİNE SAĞLIK.SAYGISIZLARA HADLERİ BİLDİRİLMELİ.
  • 4 Yıl Önce

EN KISA ADALET BEN BUNA DERİM

ELERİNİZ DERT GÖRMESİN ALLAH DUALARINIZ KABULETSİN AMİN
  • 4 Yıl Önce

Ali

Devlet adaleti asayişi sağlamayınca millet kendi adaletini sağlıyor, birilerine yazıklar olsun.
  • 4 Yıl Önce

TURAN ŞAHİN

İşini yapamayanların işini vatandaş yapıyor...Hiç polise e denk gelmemiş mi veya şikayetler ne olmuş dikkate alınmamış mı..
  • 4 Yıl Önce

asla

şu ülkenin haline bak. halk kendi adaletini kendi sağlamak zorunda kalıyor.
  • 4 Yıl Önce

Hakan

Eski mahalle ruhu geri geldi artık bana ne üstüme lazım kültüründen kurtulmalıyız
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Bir de yaksalarmış tam olacakmış
  • 4 Yıl Önce

osmanmert

polisler napıyor
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

kavgada söylenmez... halk öyle şeyler yapmaz.
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı Torunu

ANGARAM BENİM BE HELAL...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23