• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Canlı yayında sert tepki: Git kendini yak, bu hayvanlık

CNN Türk'te Hande Fırat'ın sunduğu Gece Görüşü programında gazeteci Melik Yiğitel, Marmaris'teki yangını çıkaran kişiye sert tepki gösterdi.

19 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

havacıva

ben aynı kanaattayım yakanı yakaladınmı yanmaya yakın bir ağaca zincirleyeceksin canlı yayınlayacaksınki.ibretlik olsun caydırıcı olsun.adam özel yanıcılarla ormana gidecek tutuşturacak sonra yakalansada birkaç sene yatacak bu ceza değil ödüldür ödül. ceza suçun cinsinden olmalı. kurşun yağdırmış bilmem kaç bıçak darbesiyle öldürmüş. eee sonra hapse aılması adaletsizliktir. zulümdür tek kelime.
  • 4 Yıl Önce

TÜLAY

Çok doğru söylemiş.Hatta az bile demiş .
  • 4 Yıl Önce

Andee

Andeee bi facetime konusmasi yapsana.. sende yorumcu sunucu oldun yaa ....
  • 4 Yıl Önce

thm

hepimiz yanacagımıza bır kısı yanması makuldur
  • 4 Yıl Önce

Bilal

Nasıl bir tesadüfse hep CHP'li belediyelerin olduğu yerlerde yangın çıkıyor.
  • 4 Yıl Önce

Tekin 41

 neden kardeşim diye hitab ediyorsunuz???Yoksa akrabanız falanmi??????
  • 4 Yıl Önce

Dallı

TAKİYYE.TAKSİRLİ SUÇLA KURTULACAK.ORMAN TERÖRİSTİ KİMİN ADINA.MİT BULMALI.
  • 4 Yıl Önce

Salih

Bere hande ablacığım, hayvan orman yakmaz, hayvan hainlik yapmaz, hayvan masumdur, hayvan mübarektir. Bunlar çukurdur, esfelessafilindir, bu ve bunun kafalılar bu milletin enerjisini emdiler.
  • 4 Yıl Önce

akın ercan

orman yakmak yada sebebiyet vermenin cezası ömür boyu hapis olmalı ve cezaları bilbordlarda yayınlanmalı orada ölen binlerce hayvanın hakkı ne olucak orman fidan yeniden olur ölen canlılar nasıl dirilecek.. malesef Türkiye ceza konusunda sınıfta kalıyor kadını öldürüp yakıp beton dökene bile ceza indirimi yapıyor yada yapan hakimler var. öncelikle kanunları istedikleri gibi esneten kişiye özel uygulayan kanun adamlarını emekli etmeli. kanun herkese eşit uygulanmalı ve canide olsa suç işlemekten korkmalı..
  • 4 Yıl Önce

misafir

Eskiden orman yakmanın cezası idamdı. Ne kadar haklılarmış değil mi? Ceza ile suç orantılı olmalı. Tüm millete karşı işlenen bir suç ve adam 3-5 yıl bile yatmadan dışarı çıkacak, buda diğerleri için bırakın caydırıcı olmayı özendirici bile olacak.
  • 4 Yıl Önce

Cumhur

Yok be kardeş,yalan.aile içi kavga falan.Hikaye onu bir yıldır hazırlıyorlardı,eğitimin iyi almış hain. Bağlantılarına ulaşılması lazım.Bana göre KK biliyordu yangının ne zaman başlayacağını.Ona göre program yapıyor.Rabbim inş onları ziru zeber edecek.Ayakları dolaşacak
  • 4 Yıl Önce

ömer

günlük yaşamın her yerinde insanlıktan çıkmış yalancılara pkk destekçilerine biz hayvan demiyoruz dijital ortamda mal diyoruz retük bizi idare ediyor
  • 4 Yıl Önce

RECEP UĞUR

Dürzü yanan ormanın içine atılsın. yanmak yakmak nasıl olurmuş görsün. Bu niyette olanlarada ders olsun. Bakalım ormanı yakabiliyorlarmı.
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

gençler seviye yerlerde... hayvana hakaret tabii ki bu arada bu ifade... yazık... ne yani koca abd.li koca koca bilim ve ilim adamları oturmuş, usanmamış, sıkılmamış, atom bombasi diye bi şey yapmış, napalm bombası diye bi şey yapmış... sonra bunu insanların üzerine atmış, bakmış insanlar anında buhar... hoşuna gitmiş bi daha atmış.. şimdi süper modern, parası heryerde altın olmuş... sen gel bu adama kız... komik yahu.. kızacaksan bu kadar medyatikliğe kız.. adam kısa yoldan iki ateş yakmakla derdine bütün türkiyeyi ortak etti. yani hedefine ulaştı... idam etsen nolacak ki? adam zaten ölmek istiyormuş, herkesi buna dahil etmiş... çözüm başka yerde... sen deizm falan diye habire reklam yaparsan daha çok dert var efendi başımızda. bir dal yeşil bile yakamaz, inançlı imanlı insan... bak mahmut efendi desen hemen dalganı geçersin. ama çıkar mı sevenlerinden bir dal yakan, bir insan kıran, niye? islamın vakarını, simgesini taşıyıp örnek olması lazım...
  • 4 Yıl Önce

Hayro

O hayvan oğlu hayvan :Hayvan bile olamaz…Binlerce canlının ,hem canını hem de yaşam alanını yok etti…Onun bu dünyada yaşamasına izin veren devlet yıkılır..Ormanlarından bir dalını kesenin kafasını kesen…Osmanlı bunun için dünyanın süper devletiydi…
  • 4 Yıl Önce

beynamaz

RTÜKhayvana hayyvan deyince mi ceza veriyor?
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

İdam kanunu acilen geri gelmeli
  • 4 Yıl Önce

Türkiyem

İnsanlara ve insanliğa cana ve canlilara zarar veren kim olursa olsun vatan hainidir cezasi ölümdür
  • 4 Yıl Önce

Fatıh

Derhal idam edilsin derhal.... Arkasında kim varsa hepsi idam edilsin
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23