Adana'daki hastanede büyük ahlaksızlık! Utanmadan bir de kendini savundu
Adana'da 15 doktorun sistemine girip 7 milyon lira değerinde kanser ilacı alımı yaparak sattığı öne sürülen hemşire tutuklandı. Zanlı Nardane B., emniyetteki ifadesinde, "Maddi durumum iyi değildi. O yüzden yaptım" dediği öğrenildi.
Seçmen
Elif
misafir
Kamil
cuma aktaş
MURTAZA