• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Tarım ve Orman Bakanlığı çiftçilere cevap verdi

İzmir’de CHP Çiftçi Buluşması programında konuşma yaparak geçinemediklerini belirten 3 çiftçi kadın hakkında Tarım ve Orman Bakanlığı, resmi Twitter hesabından açıklamada bulundu.

20 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Tarım bakanına inanacagimizi mi sanıyorsunuz????

2002 de emekli oldum..kidem tazminatımın bir kısmıyla zeytin ve zeytinlik satın aldım.. 6 ton değişik boylarda zeytin satip 14000 tl aldim 16 yıllık toplam emekli kıdem tazminatım 21000 tl idi.... toplam kidem tanıtımlada zeytinlik aldim 3,15 tl ye zeytin satıp 6,2 tl ye gübre aldım....o gübre şimdi 500 tl....SOYLE SENIN BAKANA ben 250 tl ye zeytin satarsam insanlar kaça yer yağ kaç para olur???...SENIN TARIM BAKANI 29 ......katrl. tüm çiftçi desteği verirken ...o bakanın maliye bakanı çiftçinin fakir fukaranin 100 150 .......katrl. Parasını faiz olarakzengine verecek... YALAN DOLANA INANMIYORUZ ...GERCEK....... YASADIKLARIMIZDA ......YASAMIMIZDA......MAZOT BIR YILDA % 315 ZAMLANDI.....INANMIYORSA MALIYE BAKANININ GOZLERINE BAKSIN....
  • 4 Yıl Önce

Neron11

Bana çıkıp bir kişi desin ki arkadaş ak partiden önce çiftçiye şu destek verildi desin, ak partiden önce kaderine terkedilen çiftçi,esnafa rahat batıyor herhalde. KK ne vaadi varsa önce elindeki belediyelere bağlı köylerde başlasın yapmaya, ama bunların işi verdiği vaatleri unutmaktır.
  • 4 Yıl Önce

Ahmet Tunç

Yobaz sürüsü....... yatacak yeriniz yok. Herkes yalancı herkes düşman.....
  • 4 Yıl Önce

ali

turkiyenin basina alevi basbakan getirmek istiyorlar.
  • 4 Yıl Önce

a.d

Nankör köpekler. Köylüyü çiftçiyi Ak Parti ihya etti. 20 sene önce köylü çiftçi sürünüyordu. Şimdi köylü yeniden yaptığı içini en lüks ev aletleriyle donattığı evlerinde yaşıyor. Köylerde hiç bir evin kapısında araba yokken şimdi araba olmayan ev yok gibi. Traktör ve tarım ekipmanlarını saymıyorum bile. 20 sene önce tarımsal destek mi vardı. Şimdi o destek paralarını alıyorlar meyhane de içiyorlar ve devletin parasına keriz parası diyerek kadeh kaldırıyorlar. Nankör olmayanları tenzih ediyorum ama nankörlük edenlere de inşallah daha beter olursunuz diyorum.....
  • 4 Yıl Önce

Tebrik ederim.

Halkı bölmüşsünüz tebrik ederim. Karpuz gibi ikiye ayrılmış. Çiftçiye sırf çıkıp konuştu diye edilmedik hakaret kalmamış. Ya haklı ise. Bunun vebalini düşündünüz mü.?
  • 4 Yıl Önce

Dayi

Babanızın malını bagislamiyorsunuz. Devletin bir nizami var. Bu nizama uyanlar, kanunlarla tespit edilen şartlar da uygunsa siyasi görüşüne bakılmaksızın teşvik verilir. Teşvik verilse de çok az miktardadır. Tüm ülkeler üreticilerine teşvik verir.
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

İktidar isterse herkese tek tek para dağıtsın. Chp çıkıyor iki yalana bütün ülkeyi inandırıyor. Ak parti çok zayıf kalıyor. Bakın bu algılar dan dolayı anketlerde bile parti oy kaybediyor akp yeniden yapılanması elzemdir.
  • 4 Yıl Önce

Muhittin

İyi de tarımda her şey yolundaysa et neden 180, tavuk neden 70, ekmek neden 4 tl? Buğdayı, pirinci cevizi neden ithal ediyoruz? Allah'ın sütü neden 17 tl?
  • 4 Yıl Önce

ersan

sudan ve venezuelayi gelistirelim tarimda
  • 4 Yıl Önce

Yiğit

Tanıdığım nekadar şikayeçi olan esnaf çiftçi memur doktor işçi varsa çoğu devletten nemalanan nankörlerdir.
  • 4 Yıl Önce

Engin

O seçmen fanatik chpi dir. Chp seçmeni fanatik dir. Hükümet değilse ne versen alır ama oy vermez hakkını da teslim etmez. Seçtiği adamda çalar çırpar batırır hiçbir şey vermez onada ses etmez
  • 4 Yıl Önce

Serdar

O zaman desteği kesin öyle iftiracılara. Hainlik yasası çıkarın. Devleti eleştireni avrupaya sınır dışı edin.
  • 4 Yıl Önce

Suphi demirci

Şikâyet eden çiftçilerin belgelerini iptal etsinler hepsi nankör chp için yalan ve iftira atıyorlar, bunlar çiftçi değil, düzenbaz! Verilen teşviklerde geri alsın devlet.!
  • 4 Yıl Önce

Vejo

Bunlar nankör nankör hep ac bildim bileli bunlar ac devlet elinden geleni yapıyor ama bunlar doymuyor hep istiyorlar su bedava su parası almıyor devlet aliyorsada cüzi bir para oda yıllık çakıyorlar sondayı bedava süt desteği beleş büyükbaş küçükbaş veriyor kardeşim devlet daha ne verecek kazanan kazanıyor üç ay çalışıp dokuz ay yatarsan ac kalırsın kışında bahçe yap calis
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Bunların işi gücü yalan başka ne olabilir
  • 4 Yıl Önce

Vatanperver

Bunlar nankör vwrdiğiniz desteği bence geri çekin hain bunlar para ile satilmiş hainler birçok muhalife destek ve maaş veriyorsunuz ve bunlarin yaptiği devlete ve hukumete nankorluk bu nankorluğun cezasi da destekleri geri çekmek brakin muhalif partisi ki onlara muhalefet de demiyorum muhain onlar pkk ve yunanin ulkeme saldiranlarin yaninfalar hep ulkeye bir çivi çakmadilar hep yiktilar tarihleri hep yikmak harap etmek bunlarin ve zihniyetinin onlar bizleri nasil her firsatta ezmeye yok etmeye çalişiyorlarsa sizde bunlara bu imkanlari vermeyin kesin maddi yardimlari bu nankorler çöpde yaşamaya razilar her seçimde çöp ve lağam partisine oy veriyolar ve bunu dile getiriyorlar onlara layik olani verin ya akillanir yada onla kalirlar
  • 4 Yıl Önce

çapsız sefil yazarlar

eğerki 6+1 karektersizler takımı birilerini mikrofon verip kürsüye çıkartıp yada paldır küldür yolda izde ağlak bir esnaf yada çiftci yada emekli zırlayıp salya sümük ağlayıp dert yanıyor gibi olsa mutlaka bu soytarıları arka tarafta arkalarına geçilip tiyatro yazarları tarafından bol bol fonfonlama yapılmıştır ama artık aynı tiyatroda yenmiyorki bre çapsız sefiller
  • 4 Yıl Önce

seref Gazioğlu

Ben ve benimgibilerin parasını bu alçaklara yedirenlere lanet olsun amin
  • 4 Yıl Önce

Yozgatli

Bu kadar düzenbaz Yönetim İsrail’de veya Arap Ülkelerinde yok. Kadınların İsmini yazın, eğer her şey doğru ise.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23