• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

ABD'den flaş F-35 açıklaması! Kapıları kapattılar

ABD Temsilciler Meclisi Silahlı Kuvvetler Komitesi Başkanı Adam Smith, Türkiye'nin İsveç ve Finlandiya'nın NATO üyeliğine onay verse bile; F-35 programına dönmesinin mümkün olmadığını söyledi.

70 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ahmet akdemir

ço da umrumuzdaydı f35 inizi alın
  • 4 Yıl Önce

Kurt idris

Bu abd sahtekarın önde gideni yunana adalara silahlar mühimmatlar tırlar dolusu getiriliyor f35 uçaklardan 25 tanesi yunanistan da konuçlandı bize vermedikleri birde paramızada çöktükleri f35 leri s400 leri bahane edip vermezler iki yüzlü sinsi düşmandır abd aç gözünü türkiye kov amerikanı incirlik üssünden koynunda yılan besleme
  • 4 Yıl Önce

senol32

f-35 in bilgilerinin çin taafından çalındığını kendileri açıklamadımı zaten bu neyin mücadelesi bizde zaten sizin o uçan tenekelerinizi istemiyoruz biz uçak yapma konusundaki incelikleri ne diyorlar ona now hawmıydı onu istiyoruz epey birikim yaptık ama eksikliğimiz olabilir...
  • 4 Yıl Önce

deniz HAN

VERMEZSEN VERME BİZİM KIZIL ELMA SİHAMIZ YETER DAHA KRALLARINI ÜRETİYORUZ ÜRETTİK AL O F35 LERİ ABD Lİ YETKİLİ BİR YERİNE ....
  • 4 Yıl Önce

Hayrettin HATUNOĞLU

Kafir bir kapıyı kapatırsa Rabbim bin kapıyı açar.
  • 4 Yıl Önce

Nazim Arat

Bu ulkede bütün partiler f35 konusunda birlik olsa abd 24 saat içinde kıvırır. İçimizde hain çok. Kamran İnan yıllar önce bunu kitap yapti
  • 4 Yıl Önce

Kul Ahmet

Biraz daha bekleyin siz yalvara aldınız tekrar ortak olalım diye ama biz sizi Tİ'ye alacağız.MİUS göklerde süzülünce bu yazdıklarımı hatırlayan olur bel ki!
  • 4 Yıl Önce

Tarık

RABBİMİN EN ŞİDDETLİ GAZABI ÜZERİNİZE OLSUN İNŞALLAH DÜNYANIN. BAŞINA BELA PİSLİK ABD O F35 LERİNİZİ ALIN MÜSAYİT Bİ........MONTE EDİN
  • 4 Yıl Önce

Bu aciyla da yasariz.

Acma kapama dugmesi amerikada olan ucaga 130 milyon dolar vermek...Her iste bir hayir var dedikleri budur iste...
  • 4 Yıl Önce

Türk

Çok lazım a.g. biz kendi jetimizide yaparız kötü komşu insanı elek tekne sahibi yaparmış bizde bu gidişle dünyada kendi kendine yeten ender bir ülke olacağız inşaallah
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Bırakalım bu abd AB aşkını bize bizden başkasının faydası yok Ne mutlu Türküm diyene
  • 4 Yıl Önce

WWW

F35 yoksa İsveç Finlandiya nato üyeliğini rüyasında görür
  • 4 Yıl Önce

şeyh şamil

hemen bir açıklama da biz yapalım. siz f35 i verseniz bile biz finlandya ve isveçin üyeliklerini asla onaylamayız. isterlerse teröre desteği kessinler fark etmez. zaten uçmayan bir akbabayı kim ister. zamanında yutturmuşsunuz bizim geri zekalılara. aklımız başımıza geldi şükür.
  • 4 Yıl Önce

Pislik abd ve ingiltere

Hiç şaşmadım doğrusu.
  • 4 Yıl Önce

teoman

SAvaş sistemini değiştiği bir ortamda F35 ler de artı çöp durumda.. Zaten her gün bir arıza veriyorlar..Tanklar nasıl çöp olduysa yakında savaş uçaklarıda çöp olacak..100 km uzaklık kitine sahip füzeler oldukça uçaklara gerek kalmayacak. Yakında bu füzelerin menzilleri belki bir kaç katına çıkar. Sihalar hem üretim maliyeti hemde hemde işletme maliyeti açısından daha ekonomik.
  • 4 Yıl Önce

Emir Emiroğlu

İnşallah f 35'lerde yaparız en kısa zamanda Çünkü yurtta s ulh Cihan' da sulh için savunma sanayimizin güçlü olması gerekiyor F35'leri Yunanistan'a ve Hindistan'a satarken Onların s-400'leri yok mu iki yüzlü Amerika ve batı dünyası Türkiye'nin büyüyüp gelişmesini ve bölgesinde güçlü bir devlet olmasını istemiyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

Turgay

Tufaya getirdiler bu konuda Türkiye'yi Sazan gibi atladılar bizim çok bilmişler
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

kongre üyeleri fazla bilgili değildirler, genelde özel istihbarat ve araştırma kuruluşlarından aldıkları bilgileri ona buna satarlar... f35 meselesi bi kongre üyesinin boyunu baya aşan bi meseledir. derin abd karar verir. yani evangelist, siyonist yapı...
  • 4 Yıl Önce

Mustafa Tekin

S-300 ler Yunanlilarda da var. Onlara her şeyi veriyorlar. Asıl amaçları Türkiye yi zayıf halde tutmak ülkeyi bölmek. Amerika nin dış politikası dünya için zararlıdır.
  • 4 Yıl Önce

Zeynel

Pkkabd bileşik devleti ne olmasını bekliyoz incirlik kapatılsın
  • 4 Yıl Önce

Tufan

Elhamdulillah. Kabul ederler diye bayağı tırsmıştım.
  • 4 Yıl Önce

Mesut

S300 sorun yaratmiyormu peki.Yunanlara ha bire yiginak yapiyosun f35 de vereceksin .Bunu soran bir Allahin kulu olmadimi
  • 4 Yıl Önce

Kale

Siz bizim 1,5 milyarı geri verinde , dandik f35 sizin olsun. F,nin 30,u gitmiş 5,i kalmış zaten.
  • 4 Yıl Önce

Tekir

Fetoyu vermediniz ki F 35 leri vereseniz!!??
  • 4 Yıl Önce

Bir vatandaş

Zaten almak isteyen kim ?
  • 4 Yıl Önce

Nurettin

F35 mi bedava versenize almasın bu ülke cunkü kim bilir ne kalleşlikler vardır o uçaklarda
  • 4 Yıl Önce

Canbaba

Türkiye Abd den f35 yerine rusya,dan su57 uçaklarını alması daha doğru ,,
  • 4 Yıl Önce

FETHİ

Keşke natodanda bizi çikarsalardi NATO demek ABD jandarması demektir nasıl Rusya'ya düşmanlar Türkiye ye de düşmanlar sinsilier bu arda Türkiye kendi silahinida yapıyor dertleri yapmamak onlara Yunan gibi ukranya gibi el avuç açmak yemezler
  • 4 Yıl Önce

ZATEN İSTEYEN YOK HA

Aman vermeyin ha istemezükçüler çok bizde. Allah ın izniyle daha iyisini yapacaz. Bu imanlı gençliğin emekleri Zayi olmayacak inşallah. La galibe illallah.
  • 4 Yıl Önce

Efe

Aman ha vermesinler biz zaten ondan daha iyisini yapacağız sıkıntı yok
  • 4 Yıl Önce

ERDİNÇ IŞIK

O ZAMAN PARAMIZI VERECEKSİNİZ…! VERMEZSENİZ KISA BİR SÜRE SONRA SURİYEDE BİZ TÜM PKK YPG OLAN MALI TOPARLARIZ ADINADA GANİMET KORUZ KOÇUM MERAK ETMEYİN… ÖĞLE ORDAN SALAKMI GÖRÜNÜYORUZ LAN… TORUNLARINIZA BİLE ÖDETİRİZ… BAKARSIN Bİ GECE ANSIZIN ABD DEKİ HANGARLARINIZDAN HEPSİNİ TOPARLAR BİZE AİT OLANI ALIRIZ BUNUDA YAPARIZ KULANIZA KÜPE OLSUN HAAA
  • 4 Yıl Önce

Yozgatlı efendi

Vermeyin lan. Yakında onu da yaparız inşallah. Büyük olan Allah'dır
  • 4 Yıl Önce

Mustafa sağdıç

Tabiki abd bizim dostumuz değil Türkiye incirlik üssünü ve NATO yu sorgulamalı şu an itibari ile ABD yi gereken hazırlık yapılsa NET BİR SAATTE YOK EDERİM fakat bizim devlet erkimiz buna izin vermezzzzzzzzzzz
  • 4 Yıl Önce

Gökçen

Kına yakın
  • 4 Yıl Önce

csn

vejo zat en büyük tehdit ruslar. ruslara pek güveniyorsun onlar o kadar salak olur dimi o füzeler kendilere karsi karadenizde kurdurtacaklar ve calisir hale getirecekler. calistigini nereden bileceksin hazir hale bile getirtmedigin zaman anlat bu engin bilgin ile. teknolojisi paylasima bile yanasmadilar manidar degil mi? bir yerini bozmadiklarini cürük mal sattiklarini nereden bileceksin? ruslar deneyleri bari yapiyor. biz ise bekle dursun cürüsün ondan dedim.
  • 4 Yıl Önce

Cino

Biraz zaman alacak, ancak daha iyisini yapacağız inşaallah. İHA dada ayni kalleşliği yaptılar.
  • 4 Yıl Önce

Ertugrul

Gerek kalmayacak inşallah. Teneke F 35 yerine daha iyisini yaparak cevap vereceğiz hayırlısı ile. Istikbal göklerdedir...
  • 4 Yıl Önce

osmanli

Zaten o kapinin kapandigini biliyoruz. ellerinde baska hic bir koz yok, surekli F35 uzerinde konusup duruyotlar. sen, adam olda bize odedigimiz paralari geriver.
  • 4 Yıl Önce

Erkan dastan

Bizde yedik. Rusya nın elinde çoktan F35 dahil her türlü bilgi vardır. Nasıl CIA de onların SU yeni nesil uçağın bilgileri varsa Banane üzerine banane.Türkiyeye savaş açıcağını söylemiyor çakallar.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Kapılar nezaman aciktiki ABD amacı Türkiyeye her istediğini yaptırmak
  • 4 Yıl Önce

Kadir

Neden sasiriyoruzki amerika bizi dusman bilip bir zaman zamani gelince hareket duzenleyip bizi bitirmeye niyetli bu kesin planlanmis icimizdeki ihanet icinde olanlar ihanet icinde olduklarini anlarlarmi sanmam amerika onlar icin bir dost bize kendilerinden olan distan bir guc galip olacak boyle goruyor ve boyle biliyorlar amerika savasacagi rakibine silah verirmi durum bu kadar net Allah ihanet icinde olan cin ....ne ahlaklilari yerle yeksan etsin
  • 4 Yıl Önce

Mustafa günal

Satılan mal geri alınmaz.kovulan yere girmeye geri zekalılar girmeye çalışır.defol de çık ordan.
  • 4 Yıl Önce

LEVENT TANERİ

A.B.D devlet büyük bir sona dogtu gidiyor
  • 4 Yıl Önce

Gazi

F35 sıktı artık. . Bizde vazgeçtikten sonra. Sanki Ruslar F35 gizli bilgileri ele geçmedi. . Yiyorsa pacaniz S400 ler ile bir deney yapın ve görün kim hayalet olup uçuyor. .
  • 4 Yıl Önce

LEVENT TANERİ

Gölge etme başka nizan istemez ne F-35 ne F16 LAR hepsi SENİN OLSUN TERÖRIST ÜLKE SENİN İŞİN teröristlerle yürümek ÇÜNKÜ bir ulke böyle batisa hizla gidiyor DEMEKKİ
  • 4 Yıl Önce

Mahmut

Bizde akıllandik Allah(C.C.)'ın izniyle,biliyorduk böyle oyaladiklarını,İslam ve Müslümanlar galip olacak biiznillah.
  • 4 Yıl Önce

Ramazan

Alsınlar Başlarına çalsınlar, kimsenin hakkı kimsede kalmaz. Biz daha iyisin yaparız Allahın İzniylen. ❤️
  • 4 Yıl Önce

son söz

F 70 yapar sizede satarız. Çok da şeyimizde
  • 4 Yıl Önce

hayri şimşek

ulan türk düşmanları hindistanda s400 var f35 de var dalga geçiyorsunuz ama bedeli ağır olur türkiye natodan çıkmak isterse natonun ne ağırlığı kalır sizleri incirlikten çıkarır isek hiç bir ağırlığınız kalmaz
  • 4 Yıl Önce

şüpeci

s-300 lerle rusun eline geçmez değilmi pislik kowboy demogoji yapma öyle yunana bsşka bize başka pkk s400 alsa gıkın çıkmaz sanki onlarda rus silahları yok mu senin amacın ordu gibi donattığın pkk ile şımarttığın yunanla bizi vurmak bak görüyoruz elini bu vatan ne afgana ne libya ne ırak ne suriyeye benzer kurtuluşun olmaz.... bitersin
  • 4 Yıl Önce

İkan

Biz de çok can atıyorduk, f35 inin iniş takımlarını al biyakana sok
  • 4 Yıl Önce

Vejo

Can rumuzlu zat s400 leri kullanmak için sebep olması lazım o zırt pırt kullanılmaz sana saldırı okursa kullanılır bunu daha ne kadar anlatacaklar
  • 4 Yıl Önce

ABD Türkiye'ye CAATSA

Uygulamaya devam ediyor. NATO müttefiki ABD,nin Yunanistan ile yaptığı tatbikatlar çok şeyi anlatıyor. Bölge ülkeleri ile yakın ilişkiler işbirliği önemlidir
  • 4 Yıl Önce

WWW

fin ve isveçin nato üyeliğine imza asla atılmamalı. ayrıca türkiyenin ab üyeliği için imza şartı da konulmalı. ab türkiyeyi bilerek almıyor. öne boş sebep sürüyor.
  • 4 Yıl Önce

Selim

F35 Türkiye için zaten bir felaket. Uçağın motorunu çalıştırmak için şifre girmen geriyor. Bu şifreyi ABD istediği an değiştirebilir sen de uçağın üstüne oturur kalırsın. Ayrıca o uçağı kullanan her pilotun hareketlerini ABD de veri olarak depoluyor. Yani pilotun ne hamle yapacağını önceden biliyor. Bunu Türkiye düşmanı ABD nin diğer arkakadaşlarına vermeyeceğini kim garanti edebilir. 10 yıl F35 imiz olmasın sonra zaten kendi uçağımız olur.
  • 4 Yıl Önce

dis gücler

iste O kadarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  • 4 Yıl Önce

Hızır İlyas HASTA

Uçaklar için havalimanları çoğalması ve bölgede KORAL sistemleri ile görünmezlik olmalı. Hisar hava savunma sistemleri tayakkuzda olmalı
  • 4 Yıl Önce

osmanlı

BİZ SİZİN NİYETİNİZİ BİLİYORUZ ZATEN İT ENİKLERİ. O F35 LER ÖYLECEEE
  • 4 Yıl Önce

SIĞINAKLAR ÇOĞALMASI LAZIM

Bayraktar TB 2,nin yer altında üretim yapması yerinin bilinmemesi lazım. TUSAŞ ve benzeri üretim tesisleri bilinmez yeraltında olmalı
  • 4 Yıl Önce

Hızır İlyas HASTA

Kıtalar arası balistik ATOM başlıklı füzeler üretmeliyiz CAYDIRICI güç olmalıyız Pakistan ile ortaklaşa yapabiliriz. Kızılelma ve benzeri SİHA,lar için yer altında üretim ve gizlenme yerleri olmalı
  • 4 Yıl Önce

Hızır İlyas HASTA

Yunanistan ile aynı yatakta yatan ABD,den MUTTEFİK olmaz. Güvenilir dost ve müttefik Türk devletlerinden olur. Diğerleri şaibeli
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Adaletin güvenin olmadığı yerde her kes kapıyı yüzüne kapatır,
  • 4 Yıl Önce

Ulen YAWSAK ABD

Yıllar önce Türkiye'nin istediği Silahları satmadı. Sadece F.35 değildir. NATO'nun en güçlü üyelerinden biri olmamıza rağmen, Yaptırımlara devam eden ABD,den MUTTEFİK olmaz
  • 4 Yıl Önce

csn

sanki S400 ler kullaniyoruz onlar da cürüyecek. putin e agir diyet ödendi bi ucak icin. hurda F16 larin pesinden kosun artik milletin gözünü boyamak icin.
  • 4 Yıl Önce

Tarık

Istedikleri zaman kilitleyecekleri, menzili düşük, yavaş, habire düşen, bizi bagimli hale getirecek uyduruk uçaklarını ne yapmaları gerektiğini söylemeye gerek yok! Biz daha iyisini yapma sürecindeyiz! Paramızı geri vermeleri gerek sahtekarlarin! İsrail’in kolesi muz cumhuriyeti ABD! Yolsuz seçim yapmayı bile beceremiyorlar. İç savaşın esigindeler!
  • 4 Yıl Önce

Vatan

Bu iki kafir natoya girese ak partiye oy yok
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

ALIN BAŞINIZA ÇALIN ÇŪRŪK UÇAKLARINIZI AMA YA F-16 YADA PARAYI VERİN.
  • 4 Yıl Önce

g

aman sanki bunları veto etmesek alacaktınız siz böyle soysuz bir milletsiniz .birde bizim içimizdeki amerikancılar
  • 4 Yıl Önce

Türkiyem

Ha ha ha hinzirdan bost ABD. den dost olmaz olsa olsa kancik olur
  • 4 Yıl Önce

osmanlı kartalı

derhal incirlikteki coniler gönderilmeli gözümüzün içine baka baka pkk ya her türlü desteği veren abdye anladığı dilden cevap verilmiyor verilmiyor
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23