• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Az bile olmuş! Kamyonet değil, sana keşke TIR çarpsaymış

İstanbul Şişli’de işitme engelli gencin telefonunu çalan kadın yakalanınca soyunmaya çalışıp kendini yerden yere attı. Genci, kurtulmak için bıçakla da yaralayan kadını, önüne atladığı kamyonet ezdi.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Leyl...

Boyle pespaye insanlar var isde, gariban malina gozdiken.. Bu arada akilli tlflar artik bir bilgisayar, yani isitmeden de yazarak anlasmak mumkun.. Uzuldum..
  • 4 Yıl Önce

emekli

ne hale geldi güzel ülkem, arsız ve şerefsizlerin cirit attığı gariban vatandaşın her yerde mağdur olduğu, Allah sonumuzu hayr eylesin, bizden geçti ama çoluk çocuğumuz bu ülkede yaşayacak.
  • 4 Yıl Önce

ömer

ceza az olunca normal böle şeyler
  • 4 Yıl Önce

aklı selim

Kadının beyanı esastır.! Türk hukuk sistemi....
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Nerede "görülüyor?" biz göremiyoruz..
  • 4 Yıl Önce

Gence

trenin altında kalasıca
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23