• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Tarkan, Şahan, Gökhan "o tekme" bir köpeğe atılsa ne yapardı?

Ali Osman Aydın'ın, "Kur’an’a Tekmenin Asıl Sorumluları Kim?" başlıklı yazısı...

13 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ersan

ingilizler kurtulus savasinda M.Kemal in yaninda olanlara kemalist derlerdi ne farkin onlardan.
  • 4 Yıl Önce

Fizikçi

Lisede eskiden 3 ten fazla zayıfı olan sınıfta kalırdı yada sınıf geçse bile ortalaması 50 nin altında olan dersin sorumluluk yada ortalaması yükseltme sınavlarına girerek ders çalışmayan başarısız olan yazın ders çalışıp sınava girerek cezasını çekiyordu. Seçmeli çok ders yoktu ve çocuk kültür derslerinde başarısız ise sınıfta kalırdı. Sınıfta kalan okumayacaksa aile onu sanayi yada iş hayatına çıraklık eğitimine yonlendirirdi. Şimdi çocuk aileye bana karışamazsin deyip liseyi bitiyor, üniversiteler de boş çok az net ile (baraj kalktı birde) üniversiteye gidiyor. Beyni bomboş olan, ders çalışıp zekası gelişmemiş, yatarak sınıf geçmiş, gece gündüz bilgisayar oyunundan kalmamış, ailesine, dine topluma saygı duymayan sadece beleş hayat,para üzerine beyni gelişen milyonlarca genç var. Para ve zevk için ailesini bile satan bu gençler üniversite mezunuyum deyip iş beğenmiyor. Evinde bile temizlik yapmaz,sadece 35 yaş üstü her işi yapıyor.Tabi birde okulu bırakıp çalışmak zorunda olanlar. Umarım anlatabildim. Bu arada fakir ailelerde dandik bölüm kazanan çocuklarını üniversiteye yolluyor. Kızlar para için hiçbir manevi değeri yok, holiwood yıldızı gibi kıyafet ve makyajlı netteki fotoğraflarından diyorum hayat yaşıyor. Zengin bilmem kim bu kızları kullanıp duruyor. Sevgilisinin yatağında ölü bulundu, otelin camından düştü...vs. Ailesi adalet istiyoruz derken bile o kadar çaresizki , anne baba gariban üstü başı dökük şehit ailesi gibi gecekondu evlerinden çıkan bu kızlar gittikçe artıyor. Bunlara dur demek gerekir. Yani başaramayan sınıfta kalsa, bu çocuklar üniversite kazandım diye ailesinin gözünü oyup gidemez. Liseyi bile okuyamadım olur. Evinden bulursa işe gider, tekstile filan gider. Nasibi çıkınca da namusuyla evlenip aile kurar. Türbanlı aşırı dindar, çarşaflı aileler de başa çıkamıyor gençlerle, çocuğu ya intar ederim, okuyacağım engel olma diyor çocuk ana, hiç ders çalışmadan gittiği üniversitede çocuk ders çalışıp okumaz, başı boş kalıp, hiç sınırı olmayan herşeyin normallestigi sosyal medya ahlâkî ile hayatını yaşıyor. Dindarsa en fazla ailesinden gizli imam nikahı ile yine her haltı yiyor. Erkekler zaten fırsatçı belki ilkine kız güvenir, masumca olur ama sonrası artık yüzüstü bırakılınca kimin eli kimin cebinde belli değil öyle devam eder. Akitle siyasi fikir olarak zıt düşüncedeyim, Atatürk ve dinim benim dokunulmaz sınırlarım, ama gençlik gidiyor. Öğretmenim ve tüm çocuklar benim onlara doğru ve evsensel değerlerde yaklaşırım. Nesil gerçekten bozuldu.
  • 4 Yıl Önce

Fizikçi

Ders çalışmadan sınıf geçen ve hayatını sürekli sosyal medyada geçiren çocuk okuldan da hiçbirşey almıyor,aileden de hiçbirşey almıyor. Aileler ders çalış kalırsın diyemiyor. Çünkü kalma hiç yok. Kalmak ilköğretim de imkansız, lisede de aşırı zor mal ötesi olmak gerekir. Yani çocuk eskisi gibi matematikten karnesine 50 nin altında puan yazılınca kalmıyor. Veli onayı gerekiyor. Çocuk hep başarısız olup liseye geliyor. Çarpım tablosu, 4 işlem bilmiyor. Veliler lisede matematik hocalarında kabahat buluyor. Anlatamıyor, benim çocuğum çok zeki hoca yetersiz diyor. Çoğu lisede 6 saat matematik müfredatı boşuna işleniyor, çocuklar ortaokul düzeyinde değilki liseyi anlasın. Yani adam gibi geçemeyen not alan kalacak.
  • 4 Yıl Önce

Fizikçi

Yazınız çok saçma güldüm bayağı, sistemi kırk kez değiştirip mebe 20 yıldır hep ilahiyat, din kültürü öğretmenleri bol bol atayip, okullarda sürekli böyle eğitimde olan kişilere seminer adı altında dini yoğunluklu seminerlere onay verip, okulların çoğunu imam Hatip yapıp, istemediği hâlde puanı tutmayan çocukların imam hatip okumak zorunda bırakıp, en yeni en güzel insanları proje imam hatiplere saglayip , sonra da sizden başka herkesi suçlu göstermek komik. Şuanda çocukların çoğu deist ve sosyal medyada ve ders çalışmadan sınıf
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

…ler...e hemen sahip çıkarlardı
  • 4 Yıl Önce

Mustafaca

10 çocuğum olsaydı yine imam hatibe verirdim ..Allahı bilen insanı seven canlılardan ibret alan vatanı seven çalıikan nesil orada yetişiyor sadece malesef..diğerleri materyalist nesil sadece... 
  • 4 Yıl Önce

HİZİPSAVAR

herkes yoldaşına sahip çıkar Kuran-ı Kerim bizim için ne güzel bir yoldaşdır.
  • 4 Yıl Önce

Farazi

Sokakta çarşaflı kadını polis jopladığını gören gençlik devletin islama saygısı olmadıpını görürse islama tabi saygısı olmaz
  • 4 Yıl Önce

Merhaba

MUHTEREM KARDEŞİM BUNLAR SANATCI ÖYLEMİ ? BUNLARDAN SABUN BİLE OLMAZ ELLERİMİZİDE BERBAT EDERLER...ÖNÜMÜZE GELENE SANATCI PAYESİ VERİLİRSE BU REZİLLER VE REZİLLİKLER ORTAYA ÇIKAR. ...
  • 4 Yıl Önce

"Dolayısıyla asıl tekmeyi atanın, Batı hegemonyasının Türkiye şefliği gibi çalışan Kemalist ideoloji olduğunu söylemek yanlış olmaz." (Yazarımsı)

Kolaycı yaklaşımların en salakçası.
  • 4 Yıl Önce

asker

bu serefsizlerin sesi cikarmi hoslarinada gider agac hayvan olunca bu hayvanlarin sesleri cikiyor
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Çok surmez bu sanatsizlar yakında öyle bir tekme yiyecekleri essekden dusmuse donecekler
  • 4 Yıl Önce

yaseu

Müslüman düşmanı muhalefet kapatılmadan bu sorun çözülür mü??
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23