• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Doblocuları yıkan haber geldi! Enişteler, amcalar, dayılar karalar bağlıyor

Tofaş’ın Bursa’daki fabrikasında üretilen yeni Fiat Doblo modelinin üretiminin artık İspanya'daki Vigo fabrikasında yapılacağı açıklandı.

9 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Güney Doğulu

Bol bol işe yaramaz teknoloji ile ürettirildiler, İspanya'da yeni teknoloji ürünü ve konsepti olacak. Onuda bize kazık fiyata dayıyacaklar. Bizim arabalarımız ne zaman üretime başlıyor?????
  • 4 Yıl Önce

Ucuz amele

Asıl şimdi yandık…
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

bizim arabamız ne zaman olacak reis??? doblo gibi niye bir karakaçanımız yok mesela.. 
  • 4 Yıl Önce

mutmain

hamallığını Türkiyeye yaptırdılar şimdi kaymağını yiyecekler...
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Kütük gibi araba doblo kullanıpta seven pek görmedim iyi olmuş
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Fiyatlar dandik arabalar kaza yapınca sağ çıkmak çok zor.
  • 4 Yıl Önce

Yenisi Gelmiyor

Olan da gidiyor. Ama ekonomi uçuyor, alım gücü artaCAK, enflasyon düşeCEK. Reisin cek cak idmanı, yirmi yıldır her dediği yalan çıkan bu adam ülkenin tek umudu.
  • 4 Yıl Önce

Murat

ülkemizde artık milli arabalarımızın üretim fabrikalarının artması lazım firmalar canları sıkıldımı hemen nerde çok para var fabrikalarını oraya taşıyor .bir an önce yüzde yüz milli aracların çogalması lazım
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Daha iyi işte yerli arabanın değeri artar. Doblocularda neymiş ya şaka gibi.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23